Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Myles Veldman

Gestart door Noordcambuur, november 19, 2023, 17:54:41

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Beste wedstrijd kerel en ga zo door?.. |:)

Galdiano

Vond je dat echt? Grossierde in balverlies. Alle ballen die hij langs de lijn speelde werden onderschept. En werd een paar keer heel kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DK

Vond m ook een verademing t.o.v. Poll. Speelt in ieder geval gedurfd en wil vooruit. Veel passes kwamen ook wel aan.

Bernardo

Vergeleken met Poll is al snel een verbetering.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Galdiano op november 19, 2023, 18:00:50
Vond je dat echt? Grossierde in balverlies. Alle ballen die hij langs de lijn speelde werden onderschept. En werd een paar keer heel kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen.

:_schater  :_schater :_schater

Dit kun je toch serieus niet menen? Echt?  :_schater
Mijn dag is in ieder geval ge?indigd met een lach.  :D


:proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

oost

Viel erg sterk in :thumbsup als hij zo doorgaat prima als alternatief voor Sylla  :thumbsup

Specuveter

Weer een talent voor de toekomst
Heerlijk toch!

denistel

alles ging zeker niet goed maar wel aanvallende gedachte en durf

sunderland

Citaat van: denistel op november 19, 2023, 18:52:58
alles ging zeker niet goed maar wel aanvallende gedachte en durf
de eerste 5 minuten na rust ging het niet goed daarna best goed. Paar prima ballen in de ruimte

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op november 19, 2023, 18:00:50
Vond je dat echt? Grossierde in balverlies. Alle ballen die hij langs de lijn speelde werden onderschept. En werd een paar keer heel kinderlijk eenvoudig voorbij gelopen.
ja dat vond ik wel speelde een vrij goede wedstrijd een dikke 7

gobo

Het was in ieder geval 3x beter dan de kleine blonde dood....
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

De Gast

Hier kun je alleen maar trots op zijn. Weer een jeugdspeler die z'n debuut maakt.

poelie-lwd

Citaat van: gobo op november 19, 2023, 19:04:50
Het was in ieder geval 3x beter dan de kleine blonde dood....

De witte Socrates  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vlampiep

Het een genot om te constateren dat er zoveel jeugdspelers doorbreken en dat zij het volledige vertrouwen van Henk hebben.
Hierbij moeten we ook kunnen accepteren dat de jonge aankomende talenten ook wel eens een off day kunnen hebben.