Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Ringtone van het Kampioenslied van Ricky.

Gestart door cambuursupporter, mei 14, 2013, 19:26:31

Vorige topic - Volgende topic

cambuursupporter

Hier de link naar Youtube.




Ronnie tng

Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....

Taurus Jr

Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:30:04
Kansloos nummer, klinkt echt totaal nergens na! Het M.I.-Side lied, gemaakt en gecreƫerd door de harde kern van Cambuur dat nu gebruikt wordt als carnavals kraker!! Dan kan hij de titel wel veranderen in kampioenslied, maar nog steeds vind ik het erg goedkoop gestolen....

Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)
Neem contact op met mij als je een probleem of wat dan ook hebt op de website.

ICT dienstverlening in de vorm van reparaties, verkoop, netwerken en advisering op het gebied van hard- en software.
klik ->In & Out ICT - Een directe aanpak voor uw ICT benodigdheden en/of problemen.<- klik

Ronnie tng

Citaat van: Taurus Jr op mei 15, 2013, 17:31:38
Inspiratie is vaak ver te zoeken in de muziek wereld, bijna alle artiesten jatten wel iets :)

Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!

Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie.  :zucht

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

Destroyer

Ik vindt dit zo kansloos van die Ricky. Toen k het hoorde op het kampioenfeest sprongen de tranen me in de ogen. Dat was niet van blijdschap  ;( wat een verkrachting van onze stadion song. Lekker goedkoop scoren dus  ;(
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Ronnie tng op mei 15, 2013, 17:35:33
Klopt inderdaad, beter goed gejat dan slecht bedacht. Maar dit is gewoon ontzettend slecht gejat!

Het nummer hoort op een agressieve manier gezongen te worden, en niet op een carnavals melodie.  :zucht

Idd  :R tegen houden het liefst!
** Poolwinner 18/19 - 21/22