Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thomas Poll

Gestart door Stiens, september 01, 2023, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Ik geef gewoon mijn mening hoe het is . Kop in het zand steken kom je ver mee. Dat hebben ze hier 11 maanden gedaan. Als het goed is zeg ik dat ook. Wb Smand heb ik ook steeds gezegd dat ie wel wat heeft. Onder jou grote vriend was iedereen 40 % minder. Moet je Fedde nu eens zien

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 19, 2023, 18:50:52
Ik geef gewoon mijn mening hoe het is . Kop in het zand steken kom je ver mee. Dat hebben ze hier 11 maanden gedaan. Als het goed is zeg ik dat ook. Wb Smand heb ik ook steeds gezegd dat ie wel wat heeft. Onder jou grote vriend was iedereen 40 % minder. Moet je Fedde nu eens zien
Waar hest het over schatjepatatje? En je hoeft het er niet zo in te wrijven, je weet wel dat ik geen vrienden heb. Maar anderen hadden het over Smand, nog slechter dan... niveau van.... ken d'r niks van, enzovoort. Ik ken daar min over, ik denk altijd wat nog niet goed genoeg is kan beter worden, maar niemand is er beter op geworden van het afbranden van...
IN HENK WE TRUST!!!

gobo

Ongelooflijk. Regel eens een bitch fight samen. Kijk wie er wint en ben dan samen daarna gewoon stil. Dit halve forum draait inmiddels om dat gelul waar jullie elkaar mee vermaken. Ik beleef er eigenlijk totaal geen plezier aan. Shut the fuck up. Maar dat kan niet op een forum. Wordt eens volwassen, stelletje zure liwwadders...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Agy

We kunnen hier allemaal wel op Poll afgeven maar grootste probleem 1e helft was Wiebe. Op de kopbal op Smit na deed die verder niet mee. In balbezit waren zijn acties en passing zwaar onder de maat en bij balverlies was hij bij het drukzetten en terugverdedigen steeds 3 stappen te laat. We speelden eigenlijk met 10 man waardoor metname de Jong en Poll kwamen te zwemmen. Uiteindelijk moest daardoor de hele ploeg terug. Eerste half uur speelde Poll niet zo slecht maar mede door bovengenoemde maakte hij steeds vreemdere keuzes wat het er niet beter op maakte.

Bankzitter

Ach. waarschijnlijk een miskoop. Kan gebeuren als je op de laatste transferdag pas geld binnenkrijgt.
Vervelend, ook voor die jongen zelf, maar ook weer geen groot drama van maken. Als deze niet goed genoeg is, dan stellen we een andere op en anders in de winterstop eens verder kijken.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op november 19, 2023, 19:33:06
Ach. waarschijnlijk een miskoop. Kan gebeuren als je op de laatste transferdag pas geld binnenkrijgt.
Vervelend, ook voor die jongen zelf, maar ook weer geen groot drama van maken. Als deze niet goed genoeg is, dan stellen we een andere op en anders in de winterstop eens verder kijken.
doe ik ook niet . Waarschijnlijk heeft hij nu al Sylla en Veldman voor hem. En heel misschien krijgt Henk ook hem op de rit.

oost

Citaat van: Agy op november 19, 2023, 19:17:33
We kunnen hier allemaal wel op Poll afgeven maar grootste probleem 1e helft was Wiebe. Op de kopbal op Smit na deed die verder niet mee. In balbezit waren zijn acties en passing zwaar onder de maat en bij balverlies was hij bij het drukzetten en terugverdedigen steeds 3 stappen te laat. We speelden eigenlijk met 10 man waardoor metname de Jong en Poll kwamen te zwemmen. Uiteindelijk moest daardoor de hele ploeg terug. Eerste half uur speelde Poll niet zo slecht maar mede door bovengenoemde maakte hij steeds vreemdere keuzes wat het er niet beter op maakte.

Wiebe was vandaag ook heel matig. Maar bij hem zie ik met 17 jaar nog wel potentie. Bij Poll met zijn 21 of 22?  Heb ij 0,0 hoop. Niet om hem af te branden maar zo zie ik dat teminste

okkele

Citaat van: gobo op november 19, 2023, 19:12:07
Ongelooflijk. Regel eens een bitch fight samen. Kijk wie er wint en ben dan samen daarna gewoon stil. Dit halve forum draait inmiddels om dat gelul waar jullie elkaar mee vermaken. Ik beleef er eigenlijk totaal geen plezier aan. Shut the fuck up. Maar dat kan niet op een forum. Wordt eens volwassen, stelletje zure liwwadders...
DE reden dat veel forummers afhaken/niks meer posten.
haantjes ,betweters ,bijdehandjes + de volgers.
er is geen reet aan.

ooit een weekend in nijmegen geweest met bugs, die wist waar het over ging en hoe je dat bespreken kon.
inmiddels overleden maar vele anderen kom je hier ook niet meer tegen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Poll wordt 1 jaar gehuurd, kan hij niet na 1 jaar terug naar Almere? Is 1 jaar contract een optie?
Misschien moeten we geduld hebben, hij is nog jong, gun hem de tijd.

Sakas

SC Cambuur heeft een nieuwe linksback! Thomas Poll maakt per direct de overstap van Almere City FC naar SC Cambuur en heeft zich voor twee seizoenen verbonden aan het geel-blauw. Het eerste jaar is dit nog op huurbasis en het jaar daarna staat hij onder contract in Leeuwarden.


De 22-jarige Poll heeft al bijna honderd wedstrijden in het betaald voetbal achter zijn naam staan voor respectievelijk FC Groningen, FC Dordrecht (huur) en Almere City FC. Vanuit de Groningse jeugdopleiding debuteerde hij in februari 2020 in de Eredivisie en afgelopen seizoen was hij voor die laatste club een belangrijke kracht in het team dat voor het eerst wist te promoveren naar de Eredivisie.

Technisch directeur Eti?nne Reijnen is uiteraard verheugd met de komst van de talentvolle back. ?We wisten natuurlijk al langer dat de kans bestond dat Alex Bangura zou vertrekken en bovenaan ons lijstje om hem te vervangen stond Thomas. Dat is vooral omdat wij denken dat hij met zijn manier van spelen en zijn persoonlijkheid goed bij ons past.?

Geen drie jaar dus (was de eerste post in zijn topic)
Laat sien ast foor Cambuur bist!

De Gast

Kreeg gister ook al binnen 10 minuten geel voor iets wat totaal geen overtreding was voor zover ik het kon zien. Ook niet echt bevorderlijk voor het zelfvertrouwen.

Noordcambuur

Citaat van: De Gast op november 20, 2023, 13:53:06
Kreeg gister ook al binnen 10 minuten geel voor iets wat totaal geen overtreding was voor zover ik het kon zien. Ook niet echt bevorderlijk voor het zelfvertrouwen.
klopt was geen overtreding maar deze scheidsrechter had meerdere beslissingen dat sloeg nergens na was een drama  :_schater

AL

Aub contract ontbinden.
Dit is de slechtste speler in het betaalde voetbal.

Noordcambuur

Citaat van: AL op december 22, 2023, 21:53:09
Aub contract ontbinden.
Dit is de slechtste speler in het betaalde voetbal.
mee eens deze kan er helemaal niks van.
Geef dan een jonger o21 dan maar een kans maar deze Poll jeeeetje  8P

Tanjajeah

Lijkt veel te licht voor het niveau dat Cambuur nastreeft. Toch bijzonder, want toen hij naar Cambuur ging waren de supporters van Almere unaniem teleurgesteld dat ie weg ging.

Maar met Sylla, die ook dramatisch speelde vanavond, bij de Afrika Cup heb je wel een probleem de eerste wedstrijden van 2024.