Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Thomas Poll

Gestart door Stiens, september 01, 2023, 22:33:51

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur


Trainert!


Grijskijkert

Citaat van: Trainert! op november 19, 2023, 17:11:51
3 jaar contract  ;(
Dit jaar huur, dan 2 jaar contract, ouwe zwamneus..
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 19, 2023, 17:29:20
Dit jaar huur, dan 2 jaar contract, ouwe zwamneus..

1+2. Dan kom ik ook op 3 jaar contract :? Je zit er 3 jaar aan vast en das niet best...

Veldman is nu al beter
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 19, 2023, 17:40:52
1+2. Dan kom ik ook op 3 jaar contract :? Je zit er 3 jaar aan vast en das niet best...

Veldman is nu al beter
dan maar verhuren Holwerd

Galdiano

Zelf Kenny Teijse was beter...  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op november 19, 2023, 17:40:52
1+2. Dan kom ik ook op 3 jaar contract :? Je zit er 3 jaar aan vast en das niet best...

Veldman is nu al beter
En hij kan niet beter worden met zijn 21 jaar? Zag een paar keer dat hij het wel kan, maar een paar keer is te weinig. Op de training laat hij het wel zien.
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Grijskijkert op november 19, 2023, 17:59:33
En hij kan niet beter worden met zijn 21 jaar? Zag een paar keer dat hij het wel kan, maar een paar keer is te weinig. Op de training laat hij het wel zien.

Dat is te hopen..

Op de training zijn geen punten te verdienen. Beetje zoals van Barneveld: Bij het ingooien gooi ik alles en tijdens de wedstrijd niks meer  :P
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bernardo

Citaat van: Grijskijkert op november 19, 2023, 17:59:33
En hij kan niet beter worden met zijn 21 jaar? Zag een paar keer dat hij het wel kan, maar een paar keer is te weinig. Op de training laat hij het wel zien.

Basis dingen gaan bij Poll mis, verkeerde kant dekken etc. Zie totaal geen potentie in die jongen.

sunderland

Zie niks in deze jongen. Echt iedere x denk ik , hoe kun je zo,n speler halen.

oost

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen, Poll is misschien wel de zwakste back die ik ooit bij cambuur gezien heb :rodekaart

Vlampiep

Citaat van: sunderland op november 19, 2023, 18:17:44
Zie niks in deze jongen. Echt iedere x denk ik , hoe kun je zo,n speler halen.
Waarschijnlijk had ultee hem niet opgesteld :zweep
Hij schijnt het op de trainingen wel goed te doen en is op basis hiervan opgesteld.
Het is overigens wel weer vertrouwd te zien hoe bij een hobbeltje de azijn vanuit alle hoeken op bepaalde spelers wordt gekotst.
Tsja ut sil dur wel beihore, mar niet bij mij.

oost

Citaat van: Vlampiep op november 19, 2023, 18:25:26
Waarschijnlijk had ultee hem niet opgesteld :zweep
Hij schijnt het op de trainingen wel goed te doen en is op basis hiervan opgesteld.
Het is overigens wel weer vertrouwd te zien hoe bij een hobbeltje de azijn vanuit alle hoeken op bepaalde spelers wordt gekotst.
Tsja ut sil dur wel beihore, mar niet bij mij.

Nou valt best mee de kritieken, cambuur speelde hele eerste helft erg wisselvallig met Kaam voorop. Alleen Poll is gewoon echt slecht. Staat aan de verkeerde kant speelt de bal voor de goal langs wat levens gevaarlijk was. Enzo kan ik wel blijven doorgaan

Specuveter

Na de bekerwedstrijd maar in Dordrecht achter laten.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op november 19, 2023, 18:17:44
Zie niks in deze jongen. Echt iedere x denk ik , hoe kun je zo,n speler halen.
Citaat van: oost op november 19, 2023, 18:24:00
Ik durf bijna met zekerheid te zeggen, Poll is misschien wel de zwakste back die ik ooit bij cambuur gezien heb :rodekaart
Citaat van: Bernardo op november 19, 2023, 18:15:44
Basis dingen gaan bij Poll mis, verkeerde kant dekken etc. Zie totaal geen potentie in die jongen.
Een gevalletje Smand, die kon er volgens de kenners helemaal niks van... en zie in eens is hij een held(bij de zelfde personen). Hij moest spelen na een tijd(iets met ritme) en tegen een aardige tegenstander en dat Veldman het beter deed de 2e helft was ook doordat hij meer geholpen werd door het verdedigend beter staand team. Maar goed, ik ga een hapje eten veel plezier met het realistisch zijn. |:)
IN HENK WE TRUST!!!