Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

TM

Snap niet dat je het kan accepteren dat iemand die al 13 jaar werkzaam is bij dkv hier heen komt :wall :wall :wall

mescc

Citaat van: TM op juni 03, 2013, 18:06:23
Snap niet dat je het kan accepteren dat iemand die al 13 jaar werkzaam is bij dkv hier heen komt :wall :wall :wall

is dit eva braun????

Lore

Citaat van: mescc op juni 03, 2013, 18:09:54
is dit eva braun????

Zat er net aan te denken! Deze naam heb ik eerder gehoord en toen gelinked aan VI

Galdiano

Citaat van: Lore op juni 03, 2013, 19:31:15
Zat er net aan te denken! Deze naam heb ik eerder gehoord en toen gelinked aan VI

Ja dit is Eva Braun!!

Alles wat werd besproken door het personeel van dkv werd door geklikt door mevrouw Braun!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 19:41:49
Ja dit is Eva Braun!!

Alles wat werd besproken door het personeel van dkv werd door geklikt door mevrouw Braun!

Nou geluk dat wij dan niet zoveel medewerkers hebben of zou ze nu alles aan VD Belt gaan door lullen wat hier op het forum staat? Arme VD Belt!

Delamere

Citaat van: Lore op juni 03, 2013, 19:47:19
Nou geluk dat wij dan niet zoveel medewerkers hebben of zou ze nu alles aan VD Belt gaan door lullen wat hier op het forum staat? Arme VD Belt!
:D
Zolang Robert Veenstra daar maar blijft waar ie zit vind ik alles best!


Galdiano

Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 20:36:21
Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!

Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties  :R

Delamere

Ik ken dat mens niet, weet dus ook niet of het een takkewijf is.

cambuurlegend

Citaat van: Galdiano op juni 03, 2013, 20:36:21
Wat doet iedereen luchtig over het feit dat dat takkewijf hierheen komt!

Zolang ze maar niet in de spits gaat staan geloof ik het wel , als ze maar een beetje kan typen...

Galdiano

Citaat van: Goudvinger op juni 03, 2013, 20:37:15
Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties  :R

Iemand met zo'n verleden hoort hier niet!

Ook al is ze in bepaalde dingen een topper!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

dr kin anders best een piemel in
Area 58

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op juni 03, 2013, 20:55:19
dr kin anders best een piemel in

Ik zou het niet willen en durven! Je weet nooit wat voor enge ziektes ze heeft opgelopen de afgelopen periode in dkv!

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Maar even oppe middenstip met  :clint  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op juni 03, 2013, 20:37:15
Wat goed dat jij haar persoonlijk kent en beoordeelt op haar prestaties  :R
Haar prestaties? Het Nazi regime van Herr Veenstra ondersteunen en verklikkertje spelen? Zulke mensen moet je niet in je werkkring willen hebben. Verpest de sfeer gigantisch, ook al is het een topper in haar werkzaamheden buiten het verklikker. 1 Fredje H. was al meer dan genoeg :R

En dan heb ik haar dkv achtergrond nog buiten beschouwing gelaten.