Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gerald van den Belt

Gestart door el haj, mei 08, 2013, 14:53:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Sakas op mei 09, 2013, 20:37:15
Pama jouw held? Dankzij hem was Cambuur bijna falliet. mijn held is Gerald. Dankzij hemen de huidige ts zitten we nu in de Eredivisie. Tuurlijk qua marketing en het weer op de kaart zetten van Cambuur heeft hij zeer goede zaken gedaan, maar je kan nooit meer uitgeven als  er  binnen komt. In dat opzicht heeft hij met Cambuur gespeeld met het risico van een fallisement! Dat kan gewoon niet! niet met ons Cambuur!!! dan maar onderin de eerste divisie, dat liever dan een fallisement. En tuurlijk had hij Riedstra aan zijn kant, maar je kan niet leunen op een persoon qua geld.
Pama heeft teveel geld uitgegeven, fact! Echter wanneer Riedstra was blijven leven én we waren toen al gepromoveerd had geen haan gekraaid naar de negatieve cijfers. Het enige wat Pama écht verweten kan worden is dat de zaken niet zwart op wit gezet zijn om onvoorziene omstandigheden te voorkomen.. Het was Riedstra die immer zei "We mutte naar de Eredivisie, kost wat kost".
Pama heeft wel getracht de tering weer naar de nering te zetten, maar dat was lastig met die dure doorlopende contracten.

Enfin, we kunnen er lang en breed over door ouwehoeren. Met natrappen en dergelijke komen we er ook niet. Ik blijf erbij dat dit soort uitspraken niet in de VI hadden moeten verschijnen. Misschien in de euforie geroepen, maar nog steeds niet goed te praten!

Sakas

als riedstra nog was bleven leven........ zo ken ik er nog wel een paar. feit blijft dat hij heeft gegokt met ons Cambuur en dat het geen succes is geworden. Dat zijn gok bijna de ondergang is geworden van ons Cambuur.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

denistel

laten we lekker onze energie steken in de toekomst lijkt me veel belangrijker.en daar is nog heel veel werk aan de winkel.

Dokkumer

Citaat van: Sakas op mei 09, 2013, 22:13:49
als riedstra nog was bleven leven........ zo ken ik er nog wel een paar. feit blijft dat hij heeft gegokt met ons Cambuur en dat het geen succes is geworden. Dat zijn gok bijna de ondergang is geworden van ons Cambuur.
Je gaat compleet voorbij aan het feit dat hij de fout heeft gemaakt niks op papier te zetten en reageert alleen maar waar jij op wilt reageren. Jammer, zo sla je een discussie gigantisch dood.

Ga er verder geen woorden meer aan vuil maken, jij vindt Pama iemand die de club bijna naar de kloten heeft geholpen. Ik vind dat er "verzachtende omstandigheden" zijn en we zullen er nooit uitkomen.

Ben wel benieuwd waar we hadden gestaan als Pama en de Old Boys er niet waren geweest in het vervolgtraject na het bijna faillissement...

poelie-lwd

Citaat van: denistel op mei 09, 2013, 22:26:14
laten we lekker onze energie steken in de toekomst lijkt me veel belangrijker.en daar is nog heel veel werk aan de winkel.

Wat jou belangrijker lijkt zal mij jeuken.

Wie heeft er voor gezorgd dat deze discussie weer wordt opgerakeld?

Ik weiger mee te doen  aan dit potje pama bashen door lieden die wel de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

Hoe dan ook, het hele verhaal zal vast nog wel eens naar buiten komen. Nu maar weer over tot de orde van de dag.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Daddy T.

Citaat van: poelie-lwd op mei 09, 2013, 20:17:53
Lekker onder de gordel van de huidige beleidsmakers. Werkelijk zum kotzen! Ik  heb respect voor hrt werk wat ze verrichten maar om zo na te trappen is werkelijk beneden alle peil!

Gelukkig blijft alex zichzelf en reageert hij als een gentleman.  Ik kan niet wachten tot het moment dat alex terugslaat middels een autobiografie. Al was het alleen maar  om de buitenwacht eens en voor altijd duidelijk te maken hoe het werkelijk zat.

Helemaal eens, gelukkig pakt Pama het goed op anders had je een rel in de media gekregen zoals afgelopen seizoen met Veenstra en Riemer, waarbij alleen maar verliezers zijn.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Delamere

Die Pama kan zichzelf zo goed verkopen dat er nog steeds Cambuur-supporters zijn die hem hoog hebben zitten. Sommigen vinden zijn reactie op Smid chique. Ik vind zijn reactie voorspelbaar. Hij zal ook wel uitkijken om er inhoudelijk op in te gaan want de financiële feiten zijn killing voor hem.
Ik vond het ook niet echt nodig dat Smid in zo'n feestelijke bijdrage over Cambuur in de VI nog eens uit ging leggen wat voor financiele bende Pama er bij Cambuur van gemaakt heeft. Dat wisten we immers allemaal wel. Maar Smid en co worden nog dagelijks geconfronteerd met de trieste gevolgen van het geldverslindende spelletje dat Pama hier gespeeld heeft dat de frustratie kennelijk erg diep zit. Jammer, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Nu de blik maar richten op volgend seizoen. Het zou voor ons niet zo gek zijn als er via de nacompetitie nog een eerste divisie club (bijv. Helmond Sp., Volendam of onze grote vrienden uit Deventer) zou promoveren. Verder heb ik het volste vertrouwen in Van den Belt en co voor wat betreft het het aantrekken van nieuwe, goede spelers met de juiste prijskwaliteitverhouding.
Goddomme, wat heb ik een zin in komend seizoen. Of om met Gijp te spreken "Lekker man!!"

Dokkumer

Citaat van: Delamere op mei 11, 2013, 16:13:19
Die Pama kan zichzelf zo goed verkopen dat er nog steeds Cambuur-supporters zijn die hem hoog hebben zitten. Sommigen vinden zijn reactie op Smid chique. Ik vind zijn reactie voorspelbaar. Hij zal ook wel uitkijken om er inhoudelijk op in te gaan want de financiële feiten zijn killing voor hem.
Ik vond het ook niet echt nodig dat Smid in zo'n feestelijke bijdrage over Cambuur in de VI nog eens uit ging leggen wat voor financiele bende Pama er bij Cambuur van gemaakt heeft. Dat wisten we immers allemaal wel. Maar Smid en co worden nog dagelijks geconfronteerd met de trieste gevolgen van het geldverslindende spelletje dat Pama hier gespeeld heeft dat de frustratie kennelijk erg diep zit. Jammer, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
Nu de blik maar richten op volgend seizoen. Het zou voor ons niet zo gek zijn als er via de nacompetitie nog een eerste divisie club (bijv. Helmond Sp., Volendam of onze grote vrienden uit Deventer) zou promoveren. Verder heb ik het volste vertrouwen in Van den Belt en co voor wat betreft het het aantrekken van nieuwe, goede spelers met de juiste prijskwaliteitverhouding.
Goddomme, wat heb ik een zin in komend seizoen. Of om met Gijp te spreken "Lekker man!!"
In wiens "opdracht" handelde Pama? Juist, in die van wijlen Riedstra.
Wie deed mee aan de contractbesprekingen en was niets te dol? Juist, wijlen Riedstra
Zijn er na het overlijden van Riedstra nog vette contracten afgesloten? Nee!

Dus gemakkelijk om Pama alleen de schuld van de financiële wanorde te geven. Hij heeft wel direct getracht de tering naar de nering te zetten, alleen zaten we toen nog aan langere dure contracten vast.

Van der Belt heeft de sanering overigens prima doorgezet, zeker veel credits voor hem!

sunderland

Ben het volledig met jou eens dockie. Die pama heeft er zelf ook nog 6 ton inzitten .Snap ook wel dat Ype gefrustreerd is want als je begint en je moet steeds de dingen van een ander gladstrijken dan baal je .

Len Cantello

Snap niet dat Smid en vdB in de pers zo uithalen naar Pama... Wat is het groter doel daarvan? Scoren over de rug van het resultaat? Het verleden is het verleden. VdB en Smid mogen laten zien dat ze ons in de eredivisie kunnen houden en een nieuw stadion kunnen bezorgen. Laten ze zich daarop concentreren ipv na te trappen in de pers. 
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Grijskijkert

Citaat van: Len Cantello op mei 12, 2013, 12:13:08
Snap niet dat Smid en vdB in de pers zo uithalen naar Pama... Wat is het groter doel daarvan? Scoren over de rug van het resultaat? Het verleden is het verleden. VdB en Smid mogen laten zien dat ze ons in de eredivisie kunnen houden en een nieuw stadion kunnen bezorgen. Laten ze zich daarop concentreren ipv na te trappen in de pers.
Misschien zijn ze het zat dat Pama steeds de credits krijgt en dat het tijd was voor de echte waarheid.. Maar ik had het ook niet gedaan,maar goed wat echt allemaal gespeeld heeft komen we toch niet te weten.. Ik zeg laat het verleden rusten en kijk vooruit |:)
IN HENK WE TRUST!!!

SCCRulez

Wel mooie nacompetitie in de Pama-periode! Dat missen we nu helaas, spanning en sensatie  :jupiler :proost

michello

Plaats het hier ook maar ff, Opvallende keus:

Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.

TM

Citaat van: michello op juni 03, 2013, 17:59:38
Plaats het hier ook maar ff, Opvallende keus:

Transfernieuws: Karin Smit gaat per 1 juli aan de slag als office manager bij SC Cambuur.

Dat wijf is godverdomme vanaf 2000 al betrokken bij hoerenveen.....  :0= WAKKER WORDEN!

http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771

Goudvinger

Citaat van: TM op juni 03, 2013, 18:03:03
Dat wijf is godverdomme vanaf 2000 al betrokken bij hoerenveen.....  :0= WAKKER WORDEN!

http://nl.linkedin.com/pub/karin-smit/18/55a/771

Gelukkig ziet ze eindelijk het licht  :clint