Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Telstar away

Gestart door D-to-f, augustus 03, 2023, 12:21:14

Vorige topic - Volgende topic

Inferno-058

Citaat van: Tom op augustus 03, 2023, 16:05:21
Al bekend wanneer die begint?
Is nog niet begonnen. Zou mij niet verbazen als het geen vrije verkoop wordt puur uit angst voor Cambuur supporters. Nederland op z'n kleinst.

papier

Het vervelende is dat uit de cijfers van de NOS blijkt dat het thuis in het stadion prima gaat. Ook bij uitwedstrijden gaat het prima. Dat betekent niet dat het altijd goed gaat, maar wie is daar verantwoordelijk om idioten binnen de perken te houden? De politie zelf. Kennelijk kunnen ze dat niet of doen ze het niet en daar moeten vervolgens de mensen die vaker gaan voor boeten? Ik vind het te bizar voor woorden. Maar door het een beetje slim te spelen in de publiciteit hebben ze de goegemeente mee want iedere voetbalsupporter is een agressieve doorgesnoven lul en die moet je eigenlijk kapot schieten. Althans, dat is een beetje het beeld wat men heeft. Terwijl het gros van de mensen saaie gasten met kantoorbanen zijn die geen vlieg kwaad doen.

Tom

Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2023, 15:03:05
Is nog niet begonnen. Zou mij niet verbazen als het geen vrije verkoop wordt puur uit angst voor Cambuur supporters. Nederland op z'n kleinst.

Toch wel!

Inferno-058

Citaat van: Inferno-058 op augustus 08, 2023, 15:03:05
Is nog niet begonnen. Zou mij niet verbazen als het geen vrije verkoop wordt puur uit angst voor Cambuur supporters. Nederland op z'n kleinst.
En de kaartverkoop is wegens 'veiligheidsredenen' gestopt

Specuveter

Hopelijk is onze nieuwe rechtsback er bij Vrijdag
En starten met Tol/Smand.
Laatste half uur zijn Kooistra en Smit weer in beeld.
Maar ja mocht Bangura deze week verkocht worden komen sr mischien ook nog wel nieuwe spelers bij?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op augustus 12, 2023, 11:04:12
Hopelijk is onze nieuwe rechtsback er bij Vrijdag
En starten met Tol/Smand.
Laatste half uur zijn Kooistra en Smit weer in beeld.
Maar ja mocht Bangura deze week verkocht worden komen sr mischien ook nog wel nieuwe spelers bij?
denk je nou echt dat als Alex vertrekt dat er direct nieuwe spelers bij komen volgende week daar gaat nog wel ff tijdje duren?..

Noordcambuur

Vanavond moet jong PSV tegen Telstar ben heel benieuwd.

Inferno-058

#22
Gewoon een must win dit.

Kaartverkoop is weer hervat waarbij je eerst een mail moet sturen waar je woont... Tja dan weet je genoeg.

Mike SCC

Citaat van: Inferno-058 op augustus 14, 2023, 14:57:09
Gewoon een must win dit.

Kaartverkoop is weer hervat waarbij je eerst een mail moet sturen waar je woont... Tja dan weet je genoeg.

Word je dan als Leeuwarder geweigerd?

D-to-f

Let op: Voor deze wedstrijd dient u eerst een code in te vullen om tickets te kunnen kopen. Deze code kunt u aanvragen via de email naar ticketing@sctelstar.nl. Deze dient u bij het kopje kortingscode in te vullen.
In deze mail ontvangen wij graag uw naam, woonadres en in welk vak u wilt zitten.

U kunt per persoon 1 ticket aanschaffen. Op de wedstrijddag worden er geen fysieke tickets meer aan de deur verkocht.

SaVaGe

Benieuwd naar centrale duo Smand/Tol.
Bergsma is (weer) een paar weken toeschouwer..

Noordcambuur

Zullen we het nu maar een keer hebben over deze wedstrijd  :_schater

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2023, 19:16:57
Zullen we het nu maar een keer hebben over deze wedstrijd  :_schater
met of zonder Bangura?

AL


okkele

Citaat van: Noordcambuur op augustus 16, 2023, 19:16:57
Zullen we het nu maar een keer hebben over deze wedstrijd  :_schater

|:)
:_schater

supersjors op de bank denk ik.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.