Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Facebook Cambuur

Gestart door Specuveter, augustus 02, 2023, 07:29:23

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Mijn zoon beheert een Cambuur site op Facebook
Hierop staan foto's..nieuwtjes en speculatie,s :_schater
Als je Cambuur intoetst kom je er vanzelf op.
Willen jullie lid worden van zijn site?
Hij zit bijna op 3000 leden.
Hij zou heel trots zijn als hij op 3000 leden zit!

zeewolde

Hoe heet de pagina precies?

Specuveter

Cambuur
Dan vind je hem wel!

AL




Specuveter

Top!!
Wie volgt???
Op naar de 3000 leden.

Specuveter

Nog 12 te gaan.....
Iedereen die zich al heeft aangemeld  |:)

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Specuveter


Specuveter

Nog 4 te gaan.
Dan heb ik een blijde zoon |:)

Eewal

Citaat van: Specuveter op augustus 02, 2023, 13:53:50
Nog 4 te gaan.
Dan heb ik een blijde zoon |:)
kunnen we dan een popal fiets winnen ook?  :devil

Teun Seun

Heb geen facebook... Is er een Hyvespagina toevallig?

Mike SCC