Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Derkx R.H.

Citaat van: Bussum op juni 30, 2025, 10:45:27
Leeuwarden, 30 juni 2025

SC Cambuur maakt bekend dat Gabi Gaschili per direct uit de selectie is gezet. Deze beslissing volgt na recente ongeregeldheden tijdens het duel van WKE tegen Surhusterfean, waarbij zijn gedrag wederom grenzen heeft overschreden.

Hoewel de club begrip heeft voor de emotie die topsport met zich meebrengt, achten wij respect voor tegenstanders, medespelers en officials essentieel. Afgelopen seizoen heeft de club meerdere malen gesprekken gevoerd met Gaschili over vergelijkbare incidenten en geprobeerd hem de begeleiding te bieden die nodig was om herhaling te voorkomen. Helaas is gebleken dat dit niet voldoende effect heeft gehad.

Voor Cambuur was dit de druppel, en in het belang van de waarden en de rust binnen de selectie is besloten de samenwerking te be?indigen. Wij danken Gabi Gaschili voor zijn inzet op het veld en wensen hem succes in zijn verdere carri?re.

Wij rekenen op het begrip van onze achterban voor deze moeilijke, maar in onze ogen noodzakelijke keuze.

Einde bericht

Zo, opgelost!  8)

Ik vind het wel zonde trouwens, succes Gabi met je verdere carri?re. Hopelijk blijf je fit  |:)
WKE was een week voor hij een nieuw contract zou tekenen... :koffie

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 30, 2025, 09:58:56
Kan je rekenen? Vast wel, reken er dan maar niet op....
moet ook niet, het echte verhaal van van de water is ook binnenskamer gebleven en RKC is er ingetrapt

Post

Cambuur volgt hem al niet meer op Instagram.

upweer

Citaat van: Post op juli 01, 2025, 16:46:36
Cambuur volgt hem al niet meer op Instagram.

Wel hard zo..
Zal als een klap in zijn gezicht voelen

papier

Citaat van: upweer op juli 01, 2025, 16:59:57
Wel hard zo..
Zal als een klap in zijn gezicht voelen

Kennelijk is hij daar niet vies van dus zal wel niet zoveel uitmaken.

Noordcambuur

Citaat van: Post op juli 01, 2025, 16:46:36
Cambuur volgt hem al niet meer op Instagram.
met stille trom vertrokken?.nummertje zoveel

Gasgeve

Benieuwd of er nog een ploeg gaat beginnen aan hem na zijn zware blessures en dit akkefietje.

upweer

Soms moet je van kleine dingen genieten...
:_schater


Andy King

Als het einde oefening zou zijn voor Gabi had Cambuur dat toch al lang bekend gemaakt. Toch???

Galdiano

Citaat van: Andy King op juli 01, 2025, 23:02:07
Als het einde oefening zou zijn voor Gabi had Cambuur dat toch al lang bekend gemaakt. Toch???

Contract is afgelopen. Waarom dan communiceren?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juli 01, 2025, 23:02:07
Als het einde oefening zou zijn voor Gabi had Cambuur dat toch al lang bekend gemaakt. Toch???
https://cambuur.nl/eerste-elftal/ kijk maar even :thumbsup

Bankzitter

Er was intentie om een nieuw contract te bieden, maar dat is van de baan door eigen schuld. Daar zullen ze bij de club net zo goed van balen maar het is niet anders.
Met communiceren beschadig je die jongen alleen maar onnodig.

Steek die centjes maar in een goed contract voor Bakkati dan.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2025, 09:09:12
Er was intentie om een nieuw contract te bieden, maar dat is van de baan door eigen schuld. Daar zullen ze bij de club net zo goed van balen maar het is niet anders.
Met communiceren beschadig je die jongen alleen maar onnodig.

Steek die centjes maar in een goed contract voor Bakkati dan.
beschadig die jongen alleen maar stond op voetbalprimeur,omroep Fryslan enz,enz.

Heeft laatste anderhalf jaar niks meer gedaan alleen maar geld gekost.

Mooi bij WKE gaan voetballen?.doei.

Andy King

Citaat van: Bankzitter op juli 02, 2025, 09:09:12
Er was intentie om een nieuw contract te bieden, maar dat is van de baan door eigen schuld. Daar zullen ze bij de club net zo goed van balen maar het is niet anders.
Met communiceren beschadig je die jongen alleen maar onnodig.

Steek die centjes maar in een goed contract voor Bakkati dan.

Dat bedoel ik, dat was het plan. En nu dus blijkbaar niet meer. Vreemd dat ze dit niet naar buiten brengen. Je kan erop wachten dat OF of LC hier vragen over stellen.

Derkx R.H.

Citaat van: Andy King op juli 02, 2025, 09:42:17
Dat bedoel ik, dat was het plan. En nu dus blijkbaar niet meer. Vreemd dat ze dit niet naar buiten brengen. Je kan erop wachten dat OF of LC hier vragen over stellen.
https://www.omropfryslan.nl/nl/nieuws/17579475/toekomst-gabi-caschili-bij-cambuur-onzeker-door-rol-bij-vechtpartij-wke16-fc-surhusterfean   :thumbsup