Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Zonde. Vooropgesteld: voor Gabi is het vooral klote.
Maar voor ons ook zeker. Zeker in de Play offs, wanneer de vermoeidheid zo na een lang seizoen ook een rol gaat spelen, is het fijn om felle en gretige spelers erbij te hebben.
Hoe gaat het met Schaapman, ik dacht dat aanvankelijk het erop leek dat die eerder in staat was tot minuten dan Gabi.


Noordcambuur

Heel vervelend van Gabi en Cambuur en ook nog zijn kontrakt loopt af.
Zoek maar eens een nieuwe club?..

Andy King

Citaat van: Gasgeve op maart 06, 2025, 08:00:33
Uit het verhaal blijkt dat het een terugval is. Te snel/vroeg gebracht of gewoon domme pech?

Dat vroeg ik me ook af. In hoeverre is de medische staf hiervoor verantwoordelijk?

sunderland

Citaat van: Andy King op maart 06, 2025, 10:44:17
Dat vroeg ik me ook af. In hoeverre is de medische staf hiervoor verantwoordelijk?
en in hoeverre kun je medische staf verantwoordelijk houden? Dan kun je net zo goed ophouden. Traint al een half jaar op het veld en dan mag je toch wel eens aan de bak zou ik zeggen.

Lore

Citaat van: Andy King op maart 06, 2025, 10:44:17
Dat vroeg ik me ook af. In hoeverre is de medische staf hiervoor verantwoordelijk?

Ze doen te voorzichtig met Afolabi en Hilterman en nemen veel te veel risico met Cashilli. Het zal nooit goed zijn toch?

666

Citaat van: Lore op maart 06, 2025, 12:48:16
Ze doen te voorzichtig met Afolabi en Hilterman en nemen veel te veel risico met Cashilli. Het zal nooit goed zijn toch?

In de topsport staat er 9 maanden voor zo`n blessure, ik had Gabi allang op het veld (wedstrijden) terugverwacht... ik denk dat dit gewoon domme pech is.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Lore

Citaat van: 666 op maart 06, 2025, 12:56:47
In de topsport staat er 9 maanden voor zo`n blessure, ik had Gabi allang op het veld (wedstrijden) terugverwacht... ik denk dat dit gewoon domme pech is.

Ik ook, of misschien gewoon dat het lichaam avn Caschili.

Gasgeve

Citaat van: 666 op maart 06, 2025, 12:56:47
In de topsport staat er 9 maanden voor zo`n blessure, ik had Gabi allang op het veld (wedstrijden) terugverwacht... ik denk dat dit gewoon domme pech is.
9 tot 12 maanden als alles goed gaat, zonder terugval in het revalidatieproces. Het is echt niet zo dat er standaard 9 maanden voor een kruisbandblessure staat. Hangt er ook nog vanaf of er nog meer schade is in de knie. Te makkelijk om te zeggen dat je na 9 maanden terug moet zijn.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op maart 06, 2025, 14:32:32
9 tot 12 maanden als alles goed gaat, zonder terugval in het revalidatieproces. Het is echt niet zo dat er standaard 9 maanden voor een kruisbandblessure staat. Hangt er ook nog vanaf of er nog meer schade is in de knie. Te makkelijk om te zeggen dat je na 9 maanden terug moet zijn.
Het zou zo maar kunnen dat Caschili zijn band en spierenstelsel kwetsbaarder is dan verwacht. Zijn lichaamsbouw is nogal robuust, dus veel kracht en minder souplesse. Dus lijkt mij dit een geval van dikke pech.

666

Citaat van: Gasgeve op maart 06, 2025, 14:32:32
9 tot 12 maanden als alles goed gaat, zonder terugval in het revalidatieproces. Het is echt niet zo dat er standaard 9 maanden voor een kruisbandblessure staat. Hangt er ook nog vanaf of er nog meer schade is in de knie. Te makkelijk om te zeggen dat je na 9 maanden terug moet zijn.

In de topsport (met alle dagelijkse intensieve begeleiding) zie je dat er gemiddeld 9 maanden voor staat, er zijn ook uitzonderingen die er 6 maanden over doen en tegenvallers 12..  nu weet ik natuurlijk niet of hij nog meer schade heeft maar alleen voor een kruisband had ik hem sneller terug verwacht.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Andy King

Citaat van: Lore op maart 06, 2025, 12:48:16
Ze doen te voorzichtig met Afolabi en Hilterman en nemen veel te veel risico met Cashilli. Het zal nooit goed zijn toch?

Dat vraag ik me dus af...

KlinkHamer

Krijgt nieuw contract

sunderland

Citaat van: KlinkHamer op mei 26, 2025, 14:35:34
Krijgt nieuw contract
geweldig van Cambuur. Zal wel een flink aangepast contract zijn maar als hij fit is dan is het een jongen met een geweldige wedstrijd mentaliteit.

Harry L.

Leuk voor die jongen, moet het vooral van zijn vechtlust hebben. Eerst maar eens kijken of hij
weer helemaal fit kan worden?

Jandehulk

Rare wereld, die voetbal wereld ..kest Afolabi oek wel houden  8)