Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Echt een goeie zet deze jongen. Rots in de branding.

Poetser

Ik zei gister tegen mien maat, het ie eigenluk wel skeenbeskermers an?

SCC

Heerlijke speler. Gaat nog wel tegen onnodig geel aanlopen, maar dat is inherent aan zijn spel.

Noordcambuur

Citaat van: SCC op september 18, 2023, 09:17:57
Heerlijke speler. Gaat nog wel tegen onnodig geel aanlopen, maar dat is inherent aan zijn spel.
al 3 gele kaarten op zak?

SCC

En ik vond de gele kaart die hij gisteren pakte dan juist weer niet slim. De buitenspeler speelde juist de bal te ver en diep  naar buiten, waardoor die daar nooit gevaarlijk kon worden. Maar onze Gabi komt met zoveel energie naar de man toe vliegen, dat het natuurlijk onmogelijk is nog ineens in te houden, zodra die bal gespeeld is.
Dat hoort bij zijn spel, dat moeten we maar voor lief nemen. Ik kijk er in ieder geval graag naar. Zolang we ook maar spelers binnen de lijnen hebben die dan weer juist met meer overzicht de balletjes wegleggen (hoop nog steeds meer van Fedde de Jong te zien).

janou

Wat een heeeerlijke speler zeg. Zo ongelofelijk vel.

denistel

onstuitbaar echt genieten van hem

Mike SCC

Een soort Doke maar dan iets meer lef en basistechniek  :thumbsup

sunderland

Citaat van: denistel op september 18, 2023, 13:46:34
onstuitbaar echt genieten van hem
doet mij beetje denken aan Walker van city. Hij was ook de enige die bij Helmond goed speelde. Niet voor niks ging het mis daar toen hij er uit was. Mag hem ook zeer graag zien spelen

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 18, 2023, 14:12:14
doet mij beetje denken aan Walker van city. Hij was ook de enige die bij Helmond goed speelde. Niet voor niks ging het mis daar toen hij er uit was. Mag hem ook zeer graag zien spelen

Walker? Doe normaal juh  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

EdsjeSCC

Citaat van: poelie-lwd op september 18, 2023, 15:19:09
Walker? Doe normaal juh  :_schater

Ik zat ook meer aan Maldini te denken

Stiens

Ach Uldrikis werd hier op het forum laatst door sunderland al vergeleken met Messi, dan moet dit ook kunnen toch?  :_schater :_schater

sunderland

Citaat van: Stiens op september 18, 2023, 15:51:57
Ach Uldrikis werd hier op het forum laatst door sunderland al vergeleken met Messi, dan moet dit ook kunnen toch?  :_schater :_schater
dom praat niet juh. Lezen is ook een ding :_schater

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 18, 2023, 15:19:09
Walker? Doe normaal juh  :_schater
waarom niet, jij ziet geen Engels voetbal maar ik wel. Die dendert ook met power langs de lijn en loopt gaten dicht. Heus niet zelfde nivo, dat denk jij dan weer. :_spank