Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Gabi Caschili

Gestart door Stiens, juli 25, 2023, 09:13:35

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

SC Cambuur heeft een nieuwe rechtsback en zijn naam is Gabi Caschili. De 20-jarige jeugdinternational komt per direct over van PEC Zwolle en heeft een contract getekend voor twee seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.

Caschili doorliep de jeugdopleiding van PEC Zwolle en kwam uit voor meerdere vertegenwoordigende jeugdteams van Oranje. De verdediger annex middenvelder, met Nederlands-Italiaanse roots, kan ook op het middenveld uit de voeten en kwam afgelopen seizoen tot vijftien optredens (en ??n doelpunt) voor de promovendus in de competitie en beker.

Technisch directeur Eti?nne Reijnen kent Caschili nog van zijn tijd bij Zwolle en is uiteraard content met de komst van de jonge back: ?Gabi heeft een goede opleiding achter de rug en is niet voor niks jeugdinternational. Hij brengt veel drive en energie met zich mee en past in dat opzicht goed bij zowel onze manier van spelen als club in het algemeen.?

Bron: Cambuur.nl

anderszchristian

Is toch een defensieve middenvelder?

michello

Vind het qua postuur wel een backje eigenlijk. Bij PEC vorig seizoen daar nooit gespeeld, maar Reijnen kent ?m natuurlijk goed.

Gasgeve

Welkom! Hopelijk kan hij onze Milanese vriend ook wat helpen met inburgeren.

Tanjajeah

Citaat van: anderszchristian op juli 25, 2023, 09:18:45
Is toch een defensieve middenvelder?

Klopt. Is inderdaad bijzonder dat hij als rechtsback wordt gepresenteerd, terwijl hij daar nog nooit heeft gespeeld volgens de statistieken.

Noordcambuur

Welkom Gabi heel veel succes in Leeuwarden onze nieuwe rechtsachter  |:)

Trainert!

Welkom, en maak er wat van!

Eewal

Tanjajeah

Speler met de dikste kuiten van Zwolle las ik ergens op Twitter. Zal dus ook wel een kuitenbijtertje zijn :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Welkom!

Een rechtsback die ook verdedigende middenvelder wordt genoemd (of is het andersom?), daar krijg ik op voorhand wel wat een Jasper ter Heide-gevoel bij ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

zeewolde

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 25, 2023, 10:41:45
Welkom!

Een rechtsback die ook verdedigende middenvelder wordt genoemd (of is het andersom?), daar krijg ik op voorhand wel wat een Jasper ter Heide-gevoel bij ;)
ik wou net hetzelfde schrijven.
Maar ik zit in een positieve flow.

Welkom en veel succes!

Pecfan

Hier gaan jullie veel plezier aan beleven. Zeer talentvol. Kuitenbijter met zelf ook enorme ballonnen aan zijn ondernemen. Zal nooit opgeven. Gaat er altijd voor. Had hem graag langer in Zwolle gezien, maar ik denk dat Cambuur een prima plek voor hem is, met een geweldig publiek.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Pecfan op juli 25, 2023, 13:49:12
Hier gaan jullie veel plezier aan beleven. Zeer talentvol. Kuitenbijter met zelf ook enorme ballonnen aan zijn ondernemen. Zal nooit opgeven. Gaat er altijd voor. Had hem graag langer in Zwolle gezien, maar ik denk dat Cambuur een prima plek voor hem is, met een geweldig publiek.
Dank je...we gaan het meemaken in Leeuwarden :thumbsup

Destroyer

Citaat van: Pecfan op juli 25, 2023, 13:49:12

Welkom welkom welkom, Gabi Cachili van onze zuiderburen pec, klinkt als de saus Chili maar nu echt bij Cambuur op zijn plek  |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22