Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Youns El Hilali

Gestart door Huizen, juli 12, 2023, 18:05:25

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Grijskijkert op juli 13, 2023, 11:15:09
Hier weet Wouter Schollema wel raad mee die weet in no time zich te redden misschien niet in interviews maar op het veld sowieso wel... En Franco(tolk bij het interview) gaat hem ook helpen in het dagelijkse leven, hij wordt goed begeleid :thumbsup

Toch raar dat je profvoetballer bent/wordt en dan geen Engels hebt geleerd, maar dat terzijde :-)
Was de vertaler Franco al in dienst van Cambuur dan?

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op juli 13, 2023, 11:34:30
Toch raar dat je profvoetballer bent/wordt en dan geen Engels hebt geleerd, maar dat terzijde :-)
Was de vertaler Franco al in dienst van Cambuur dan?
Al jaren supporter bij de club en zo kan hij mooi helpen..
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Hopelijk slaagt 'ie maar dan moet alles wel kloppen.
Uiteraard moet hij het niveau hebben, hij moet hier kunnen aarden (maar dan niet in het nachtleven  :_schater) en hij moet goed gebruikt worden.

Ik weet niet of het nu zo'n voordeel is bij Ultee dat 'ie op meerdere posities uit de voeten kan.
Reijnen noemt hem een valse spits, maar past dat in ons systeem?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 13, 2023, 12:16:09
Hopelijk slaagt 'ie maar dan moet alles wel kloppen.
Uiteraard moet hij het niveau hebben, hij moet hier kunnen aarden (maar dan niet in het nachtleven  :_schater) en hij moet goed gebruikt worden.

Ik weet niet of het nu zo'n voordeel is bij Ultee dat 'ie op meerdere posities uit de voeten kan.
Reijnen noemt hem een valse spits, maar past dat in ons systeem?
hij moet juist aarden in het nachtleven. Als ie maar presteert op het veld. Over Paulissen en Breij gingen ook stappersverhalen rond en die liepen nooit de kantjes eraf in de wedstrijd. Laat iedereen zijn eigen leven hebben naast het voetbal..

Beul B

Kan iemand al iets zeggen over zijn eerste training?

Galdiano

Citaat van: Tanjajeah op juli 13, 2023, 11:34:30
Toch raar dat je profvoetballer bent/wordt en dan geen Engels hebt geleerd, maar dat terzijde :-)
Was de vertaler Franco al in dienst van Cambuur dan?

In Itali? heel normaal. Italianen zijn trots op hun eigen land en over het algemeen redden ze prima alleen met Italiaans. Italianen gaan verhoudingsgewijs veel meer op vakantie in eigen land dan wij Nederlanders.
Met goede begeleiding vanuit de club, waaronder Wouter en Franco gaat hij hier zich prima redden.  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

?Dan ga ik zonder twijfel voor Marco van Basten. Ik heb bijna alles van hem gezien op YouTube en hij hoort voor mij bij de drie beste spitsen aller tijden.?

Dit is een hele verstandige jongeman. die komt er wel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

richard


PePe

Een voetbaltrainer die de Italiaanse taal spreekt zou nu mooi zijn.
Henk en Sjors moeten op cursus.

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

Grijskijkert

Citaat van: richard op juli 13, 2023, 16:46:58
Franco :_schater :_schater
Hij spreek beter Italiaans dan ik, weet niet hoe het met jou Italiaans gaat? :_schater
IN HENK WE TRUST!!!

HansKazan

Kereltje loopt in de avonden behoorlijk sip en eenzaam door de stad. Het is te hopen dat hij voldoende begeleiding krijgt om het een beetje naar zijn zin te hebben. Is toch een behoorlijke cultuurschok om vanuit Milaan in Leeuwarden terecht te komen.

SCC

Getuige de video's en foto's op de socials van Cambuur, is dat ook wel wat zijn houding/ mimiek.
Volgens mij is het geen hele uitbundige jongen, wat natuurlijk prima is.

Maar ben het met je eens: jonge spelers moet je wel goed begeleiden, binnen en buiten het veld.

In Itali? eet men later, langer en veelal in gezelschap. Dus om 6uur voor de tv aan de opwarmmaaltijd is voor zo'n jongeling niet ideaal

De Gast

Mooie promo?s door ons clupje. Jongen heeft wel geen enkele uitstraling. Zelden zo?n deprimerende binnenkomst meegemaakt. Maar goed.. misschien moet ie nog loskomen.