Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Youns El Hilali

Gestart door Huizen, juli 12, 2023, 18:05:25

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Komt Youns nog terug?

De Gast

Nog een jaar contract en dus je weet nu al dat deze exoot ook geen cent gaat opbrengen. Alleen maar kosten..

Bankzitter

Dus afscheid van nemen.

Maar we moeten dus geen jonge spelers halen, geen oude spelers, geen huurlingen, geen grootverdieners, geen exoten.

Wat dan wel?

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 02, 2024, 11:42:34
Dus afscheid van nemen.

Maar we moeten dus geen jonge spelers halen, geen oude spelers, geen huurlingen, geen grootverdieners, geen exoten.

Wat dan wel?
ik heb wel een voorstel, allemaal M,bappeeees

De Gast

Onze Italiaanse ster van AC Milan was er zaterdag volgens mij oek niet. Of mag hij wat langer in Itali? blijven vanwege mogelijke heimwee?

Galdiano

Citaat van: De Gast op juli 02, 2024, 12:02:02
Onze Italiaanse ster van AC Milan was er zaterdag volgens mij oek niet. Of mag hij wat langer in Itali? blijven vanwege mogelijke heimwee?

Hij was er niet vanwege priv? omstandigheden.
Dat kan natuurlijk van alles zijn. We zullen er de komende weken wel iets van gaan horen

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Ok dank voor de reactie  :thumbsup

Stiens

De wegen van SC Cambuur en Youns El Hilali scheiden zich per direct. Club en aanvaller hebben in goed onderling overleg besloten om het nog lopende contract van de Italiaan te ontbinden.

https://cambuur.nl/nieuws/contract-youns-el-hilali-ontbonden/

Noordcambuur

Jaaaa niet veel laten zien en dan snap ik helemaal de keuze van allebei.
En nu weer door schakelen?. :y

Bankzitter

Niet verrassend. Gehaald door de oude TD en trainer. Totale mismatch.

De Gast

Bijzonder dat de club zo veel grote missers de laatste jaren heeft. Vd Water Mambimbi Hilali. Het is niet zo dat je wat meer van zulke jongens had mogen verwachten maar ze zijn totale mislukkingen en hebben vrijwel niets betekend.

Specuveter

Citaat van: De Gast op juli 09, 2024, 21:32:46
Bijzonder dat de club zo veel grote missers de laatste jaren heeft. Vd Water Mambimbi Hilali. Het is niet zo dat je wat meer van zulke jongens had mogen verwachten maar ze zijn totale mislukkingen en hebben vrijwel niets betekend.
Dit is nu achter ons.
Op naar betere tijden!