Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op september 01, 2025, 15:47:47
Ja, maar als je het goed doet betaal je wel een stuk minder omdat er geen premies af gedragen hoeven te worden. Dus zelfs als je het totale salaris af betaalt scheelt het tot 30%

Zie je wel, geen expert, die Zeewolde, zei ik al  :_schater :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 16:12:04
Zie je wel, geen expert, die Zeewolde, zei ik al  :_schater :proost
:_schater

70% vind ik een behoorlijk deel l8l

Mocht Balk nu weggaan, dan maar kijken of er nog een middenvelder bij gaat komen.

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 16:12:04
Zie je wel, geen expert, die Zeewolde, zei ik al  :_schater :proost

Ja, maar ik zou het wel onder personeelskosten boeken  :_schater

Arno A

Fedde de Jong naar De Graafschap


De Graafschap heeft zich versterkt met Fedde de Jong. De 22-jarige middenvelder was transfervrij na het ontbinden van zijn contract bij SC Cambuur en tekent voor ??n seizoen met een optie voor nog een jaar.

sunderland

Citaat van: Arno A op september 03, 2025, 08:49:07
Fedde de Jong naar De Graafschap


De Graafschap heeft zich versterkt met Fedde de Jong. De 22-jarige middenvelder was transfervrij na het ontbinden van zijn contract bij SC Cambuur en tekent voor ??n seizoen met een optie voor nog een jaar.
mooie club

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op september 03, 2025, 08:49:07
Fedde de Jong naar De Graafschap


De Graafschap heeft zich versterkt met Fedde de Jong. De 22-jarige middenvelder was transfervrij na het ontbinden van zijn contract bij SC Cambuur en tekent voor ??n seizoen met een optie voor nog een jaar.
nou heeft Fedde genoeg geld gekregen van Cambuur en nu de Graafschap?. :y

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2025, 10:08:14
nou heeft Fedde genoeg geld gekregen van Cambuur en nu de Graafschap?. :y
vind je daar iets van? Zou jij anders doen. Hij heeft mooi de oprot premie gekregen en nu dus nieuw salaris

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 03, 2025, 10:10:02
vind je daar iets van? Zou jij anders doen. Hij heeft mooi de oprot premie gekregen en nu dus nieuw salaris
jaaa ik vind er wat van eerst een heel jaar lang niks gedaan wel doorbetaald gekregen door slecht gedrag.
Ja ik zou het anders doen.

PePe

#294
Al met al is Cambuur er nu voordeliger uit gekomen, dan nog een volledig jaar salaris te moeten betalen.

Korezev

Misschien heb ik het niet mee gekregen, maar wat voor vreselijke dingen heeft hij dan wel niet gedaan.
Ik heb altijd gezien dat hij de kantjes er niet van af liep, ik vind het nog steeds jammer dat het zo gelopen is.

Verder staat hij natuurlijk volledig in zijn recht vanwege zijn contract, hij zal er vast niet rijk van worden.

Ik gun hem het allerbeste bij de SuperBoeren


Bankzitter

Volgens mij werd er bij de Sportcast door de presentator een sneaky hint gegeven voor de goede verstaander, maar kan het mishebben.

Noordcambuur

Citaat van: PePe op september 03, 2025, 11:16:05
Al met al is Cambuur er nu voordeliger uit gekomen, dan nog een jaar salaris te moeten betalen.
heeft al genoeg geld gekost en zal ook nog wat meegekregen hebben.

Stanley

Hoe kom je erbij dat Fedde geld heeft meegekregen? Het contract is ontbonden om beide partijen tevreden  te stellen. Er is staat nergens vermeld dat er iets betaald is. Het zou einde carri?re betekenen als hij niet akkoord zou zijn. Wel denk ik dat Cambuur hem nog probeerde te verkopen wat helaas niet gelukt is.

papier

Een situatie als deze kent alleen maar verliezers. Zonde. Sportief gezien maakt het niet heel veel uit, ik vond De Jong niet bijzonder opvallend. Tegelijkertijd vrij jong dus op zich zit daar nog wat rek in. Maar beter dan R?lke of Vd Sande is hij niet op dit moment dus prima dat hij weg is.