Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Dat zou je wel zeggen...
Mischien gebeurt er nog iets aankomende twee dagen.

Bankzitter

En anders kun je andere contracten openbreken en de transfersom verhogen.
Jansen bijvoorbeeld. Of in de winter toch weer met Diemers gaan zitten.

PePe

Het kost geld, en bespaard geld.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: PePe op september 01, 2025, 11:37:12
Het kost geld, en bespaard geld.

Waarom kost het geld? Door de transfer (spelers) waarde?
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 12:17:55
Waarom kost het geld? Door de transfer (spelers) waarde?
bij ontbinding zal hij vast behoorlijk deel salaris mee krijgen

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 12:22:34
bij ontbinding zal hij vast behoorlijk deel salaris mee krijgen

Een eenmalige afkoopsom bedoel je?
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 01, 2025, 12:26:34
Een eenmalige afkoopsom bedoel je?
ja , en volgens mij ( maar ben geen expert) valt dat toch onder salariskosten.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 12:28:44
ja , en volgens mij ( maar ben geen expert) valt dat toch onder salariskosten.

Het is wel duidelijk dat je geen expert bent.... maar je zult wel (weer) gelijk hebben
Henk, held, bedankt

Huizen

Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is. Bij mij rest de verbazing dat zo'n vliegje iemand kwaad heeft gedaan.

Vind het vooral voor hemzelf erg zonde. Was toch veelbelovend Jong AZ en Jong Oranje. Zal wel naar Telstar gaan voorspel ik

Oud Cambuur

Citaat van: Bussum op september 01, 2025, 12:40:34
Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is. Bij mij rest de verbazing dat zo'n vliegje iemand kwaad heeft gedaan.

Vind het vooral voor hemzelf erg zonde. Was toch veelbelovend Jong AZ en Jong Oranje. Zal wel naar Telstar gaan voorspel ik
Zie eerder Top Oss of Helmond Sport

Noordcambuur

Heeft al heel wat geld gekost bijna een jaar niet gevoetbald.
Jammer dat zoiets gebeurt is er zijn alleen maar verliezers?.

666

krijgt hij nog een mooi afscheid in het stadion, heeft hij wel verdiend  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Helaas ook deels de reden (vermoed ik) dat we niet een vervanger voor Nartey halen?

Gabster

Dit verhaal is afgesloten, er kan een slotje op.

Voorwaarts naar de 2e plaats.
In Henk we trust!

Lore

Citaat van: zeewolde op september 01, 2025, 12:28:44
ja , en volgens mij ( maar ben geen expert) valt dat toch onder salariskosten.
Ja, maar als je het goed doet betaal je wel een stuk minder omdat er geen premies af gedragen hoeven te worden. Dus zelfs als je het totale salaris af betaalt scheelt het tot 30%