Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Fedde de Jong

Gestart door Huizen, juni 20, 2023, 19:06:23

Vorige topic - Volgende topic

papier

Ik had het op zich niet gek gevonden dat hij nummer 10 aan Diemers had gegeven op het moment dat die kwam. Dat gaat in mijn ogen om het waarderen van een belangrijke speler. Diemers is onmiskenbaar een speler met de meeste ervaring en ervaring op het hoogste niveau. Daarnaast is hij in tegenstelling tot Fedde wel een 'kind van de club', de reden dat Diemers hier speelt wordt deels gevoed door wat hij voor de club voelt. Niet enkel rationele zaken zoals bij andere spelers. In die zin is het vasthouden aan nummer 10 als wisselspeler ook wel een beetje bijzonder in mijn ogen, daarmee maak je jezelf wellicht wat groter dan de rest van het team in plaats van dat je je schikt in je rol. Is dat verplicht? Nee natuurlijk niet, is het netjes gezien de verhoudingen? Dat denk ik wel. Souren was onze kersverse aanvoerder en heeft wel die stap opzij gezet. Hoewel het speculeren is lijkt hij daarmee minder een individualist dan De Jong en ook minder iemand die daarmee het teamproces verstoord.

sunderland

Citaat van: papier op april 17, 2025, 10:13:00
Ik had het op zich niet gek gevonden dat hij nummer 10 aan Diemers had gegeven op het moment dat die kwam. Dat gaat in mijn ogen om het waarderen van een belangrijke speler. Diemers is onmiskenbaar een speler met de meeste ervaring en ervaring op het hoogste niveau. Daarnaast is hij in tegenstelling tot Fedde wel een 'kind van de club', de reden dat Diemers hier speelt wordt deels gevoed door wat hij voor de club voelt. Niet enkel rationele zaken zoals bij andere spelers. In die zin is het vasthouden aan nummer 10 als wisselspeler ook wel een beetje bijzonder in mijn ogen, daarmee maak je jezelf wellicht wat groter dan de rest van het team in plaats van dat je je schikt in je rol. Is dat verplicht? Nee natuurlijk niet, is het netjes gezien de verhoudingen? Dat denk ik wel. Souren was onze kersverse aanvoerder en heeft wel die stap opzij gezet. Hoewel het speculeren is lijkt hij daarmee minder een individualist dan De Jong en ook minder iemand die daarmee het teamproces verstoord.
als hij zijn nummer zelf had weggegeven dan had het helemaal een super suut geweest vind ik. Tis al een poesie in de duels maar vind het echt wel een goede speler

Arno A

Hadden hem nog wel kunnen gebruiken toch ( achteraf gezien) nu moeten we het doen met R?lke of de Leeuw op het middenveld.
Spoeling is te dun. En aarom geen Visser of Schaapman. Zijn fit volgens mij.

zeewolde

Citaat van: Arno A op april 17, 2025, 10:50:30
Hadden hem nog wel kunnen gebruiken toch ( achteraf gezien) nu moeten we het doen met R?lke of de Leeuw op het middenveld.
Spoeling is te dun. En aarom geen Visser of Schaapman. Zijn fit volgens mij.
nartey, r?lke, de Leeuw zijn er al 3.
Alhaft kan daar ook staan

Bankzitter

De Jong voegde niks toe. Ik snap Lambooij wel. Het is hard maar zachte heelmeesters kan niet in een BVO.
Kansen genoeg gehad en dan is het klaar en wordt er doorgeselecteerd.
Hij zal wel aardig verdienen en daarom zijn contract niet te makkelijk inleveren, dus dan maar zo.

Lambooij lijkt me vrij zakelijk (misschien wat te veel) maar heeft wel verstand van voetbal.

Arno A

Klopt, en alle spelers die nu weg gaan of al weg zijn , zijn door Reijnen gehaald. Dus de spelers die Lambooij heeft gehaald heeft hij zelf kunnen beoordelen qua niveau  en als persoon(lijkheid) Dus logisch dat hij daar verder mee wil.

Vlampiep

Citaat van: Arno A op april 17, 2025, 11:22:07
Klopt, en alle spelers die nu weg gaan of al weg zijn , zijn door Reijnen gehaald. Dus de spelers die Lambooij heeft gehaald heeft hij zelf kunnen beoordelen qua niveau  en als persoon(lijkheid) Dus logisch dat hij daar verder mee wil.
Dt wel, maar om te beoordelen of spelers die gehaald zijn wel fit genoeg waren heeft hij nog wel enige stapjes te maken. :_schater

oost

Citaat van: Bankzitter op april 17, 2025, 11:03:58
De Jong voegde niks toe. Ik snap Lambooij wel. Het is hard maar zachte heelmeesters kan niet in een BVO.
Kansen genoeg gehad en dan is het klaar en wordt er doorgeselecteerd.
Hij zal wel aardig verdienen en daarom zijn contract niet te makkelijk inleveren, dus dan maar zo.

Lambooij lijkt me vrij zakelijk (misschien wat te veel) maar heeft wel verstand van voetbal.

Deels begrijp ik dat. Maar op dit moment heb je eigelijk helemaal geen middenvelder. Dus dan kun je hem beter wel gewoon gebruiken en dan in de zomer weg doen.

zeewolde

Citaat van: oost op april 17, 2025, 11:45:12
Deels begrijp ik dat. Maar op dit moment heb je eigelijk helemaal geen middenvelder. Dus dan kun je hem beter wel gewoon gebruiken en dan in de zomer weg doen.
geen middenvelder?

Diemers, Souren, Kieftenbelt, Nartey, de Leeuw, R?lke.

Noem het maar geen middenvelders...

AL

Citaat van: zeewolde op april 17, 2025, 12:45:30
geen middenvelder?

Diemers, Souren, Kieftenbelt, Nartey, de Leeuw, R?lke.

Noem het maar geen middenvelders...

Denk kwalitatieve middenvelders.
Op dit moment zijn alleen Souren en Diemers goed genoeg voor de bovenkant KKD.

Vlampiep

Lambooij heeft best een paar leuke spelers gehaald. Maar ook heeft hij spelers binnen gehengeld waar we weinig aan hebben gehad omdat ze absoluut niet fit bleken te zijn en dit seizoen ook niet gaan worden. Lambooij lijkt mij een patsertje die zich graag wil laten gelden. Hij zal best kwaliteiten hebben, maar ik was veel meer gecharmeerd van bv. Marcel Keijzer en G?rard vd Belt diie zich niet met machtsspelletjes bezig hielden en zich kwalificeerden met goed en duidelijk beleid in hun functioneren als TM/TD.

Gabster

Citaat van: papier op april 17, 2025, 10:13:00

Hang ervan af.
Reijnen / Cambuur heeft hem toen gehaald met een heel sterk verhaal. (Lees artikel)
Mijn indruk van het artikel is dat hem beloftes zijn gedaan. Zijn die beloftes nagekomen?
Fedde was aanvoerder van een top jeugd team, dat wordt je ook niet zo Maar.
Fedde speelde Al 3 jaar in de KKD voordat Hij naar ons kwam.

Waarom kreeg Hij rugnummer 10?
Is het omdat als de beloftes waren nagekomen dat Fedde Dan een Leidende spelers was geweest in ons elftal?

Eerste wedstrijden speelde Hij goed, daarna kreeg hij een dipje en toen Henk terug kwam was hij weer ff goed bezig. 
ALs lambooij alle spelers die door Reijnen zijn gehaald Weg gedaan heeft, wat zegt dat Dan over het beleid?
Ik hoop dat Lambooij niet de aloude ontdekkings ziekte heeft want Dan krijg je weer groepjes vorming en een negatieve reactie in de toekomst. Daar is Cambuur niet mee gedient.

S6 Fedde, hopelijk zien wij jou terug bij een Andere club.
In Henk we trust!

EdsjeSCC

Veel te weinig rendement en niks waar die echt in uit blinkt. Geen scorend vermogen, geen steekpasses, geen box to box speler. Tis gewoon niet veel.

Succes verder

Vlampiep

Citaat van: EdsjeSCC op april 17, 2025, 15:49:48
Veel te weinig rendement en niks waar die echt in uit blinkt. Geen scorend vermogen, geen steekpasses, geen box to box speler. Tis gewoon niet veel.
Succes verder
Dus bij AZ waren ze blind en idem bij Jong Oranje ?
Hoeveel spelers kun we niet opnoemen die het hier niet konden maken  maar bij andere clubs wel een stevige basisplaats haalden.
Fedde is geen fysieke speler, maar gaat ons waarschijnlijk nog wel verbazen bij zijn volgende club.

EdsjeSCC

Citaat van: Vlampiep op april 17, 2025, 16:15:33
Dus bij AZ waren ze blind en idem bij Jong Oranje ?
Hoeveel spelers kun we niet opnoemen die het hier niet konden maken  maar bij andere clubs wel een stevige basisplaats haalden.
Fedde is geen fysieke speler, maar gaat ons waarschijnlijk nog wel verbazen bij zijn volgende club.

In potentie had het waarschijnlijk heel wat kunnen worden, vooral qua techniek.
Ik geloof er niks van dat dit wat wordt elders