Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 2023-2024

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 08, 2023, 13:14:40

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Is er al een nieuwe speler binnen? Of is Reijnen nog aan het feestvieren?

Stiens

Citaat van: Gasgeve op april 26, 2023, 08:58:59
Is er al een nieuwe speler binnen? Of is Reijnen nog aan het feestvieren?

Beetje makkelijk dit, vind je zelf ook niet?  :_schater

Specuveter

Hoop dat Reijnen KKD goed volgt
Margaritha van Oss.
Van Keijlegom/Kaars van Helmond.
Severina van Den Haag.
Griffith van Jong Az.

Mischien Stevens terughalen van Den Haag want die halen nacompetitie toch niet.
De as Bergsma - Van Kaam -Uldrikis behouden.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Specuveter op april 28, 2023, 22:23:55
Hoop dat Reijnen KKD goed volgt

Als assistent bij een KKD-ploeg, moet dat toch eigenlijk wel? :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Destroyer

Citaat van: Specuveter op april 28, 2023, 22:23:55
Hoop dat Reijnen KKD goed volgt
Margaritha van Oss.
Van Keijlegom/Kaars van Helmond.
Severina van Den Haag.
Griffith van Jong Az.

Mischien Stevens terughalen van Den Haag want die halen nacompetitie toch niet.
De as Bergsma - Van Kaam -Uldrikis behouden.


Stevens man die is afgezakt!!! Blunderde vandaag ook weer opzichtig....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakas

Minnema op de goal zetten? Deed het goed tegen Feyenoord o21.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

PePe

Twee strafschoppen gestopt. Laatste wedstrijden maar laten spelen.

Bankzitter

#217
Wat is het niveau van O21? Ze winnen wel vaak. Zitten daar nog spelers bij voor de breedte ?
Zou mooi zijn als het spelers budget in een vaste kern van zo?n 16/17 spelers kan worden gestoken aangevuld met talent.

Montana

Mijn verwachting is dat Minnema minimaal reservekeeper wordt en Chima Anyasi bij de eerste selectie komt.

Grijskijkert

Citaat van: PePe op april 30, 2023, 11:41:17
Twee strafschoppen gestopt. Laatste wedstrijden maar laten spelen.
Citaat van: Sakas op april 30, 2023, 11:38:40
Minnema op de goal zetten? Deed het goed tegen Feyenoord o21.
Hij doet het hele seizoen al heel goed, vorige ronde pakte hij ook twee strafschoppen..
Mooi met hem  nu en in de KKD starten, misschien Ruiter erbij houden als tweede man.
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Wel een assist op een Emmen speler laatst bij de oefenwedstrijd dacht ik?

Grijskijkert

Citaat van: papier op mei 01, 2023, 13:38:45
Wel een assist op een Emmen speler laatst bij de oefenwedstrijd dacht ik?
Bal niet vast inderdaad, maar had daarvoor een paar wereldreddingen en goede ingrepen... :thumbsup
IN HENK WE TRUST!!!

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 01, 2023, 13:40:22
Bal niet vast inderdaad, maar had daarvoor een paar wereldreddingen en goede ingrepen... :thumbsup

Ah, dat kan gebeuren. Ik zie hem graag op goal omdat hij jong is, uit de jeugd komt en de alternatieven nu eindig zijn. Maar Minnema kan natuurlijk net als de anderen fouten gaan maken en ik ben bang dat er een boel mensen zijn die dan weer gaan zeggen: "Ja dit dat je moet ervaringen hebben bla bla bla", "Hoe kun je dit doen hij kan geen reet van". Dat werk.

wagen306

Minnema gewoon eerste man maken. Heeft de toekomst! Reijnen is alleen met DIemers aan te bellen. Onbegrijpelijk dat hij TDI is geworden.

Grijskijkert

#224
Citaat van: wagen306 op mei 02, 2023, 14:33:47
Minnema gewoon eerste man maken. Heeft de toekomst! Reijnen is alleen met DIemers aan te bellen. Onbegrijpelijk dat hij TDI is geworden.
Hou toch op met dit soort praatjes juh, wat weest stou nou wat hij wel of niet doet, of hest een tracker en afluister apparatuur plaatst? TDI :_schater :_schater
IN HENK WE TRUST!!!