Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Huldiging S.C. Cambuur @ de Oldehove

Gestart door Ruppppert, mei 06, 2013, 22:46:24

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

foto; Dijks Fotografie

Beelden:




http://nos.nl/video/504023-cambuur-viert-kampioensfeest.html

Interviews:
Oebele en Henk
http://www.omropfryslan.nl/nijs/15000-man-cambuurfeest


Overig
Gerard v/d Belt en wethouder Ekhart over nieuw Stadion
http://www.omropfryslan.nl/nijs/nij-stadion-cambuur-wtc

Gerard van der Belt over Cambuur
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-moat-fjildferwaarming

Hierbij wil ik alle mensen bedanken die naar mijn filmpjes hebben gekeken, ik hoop dat jullie genoten hebben

Geel-Blauwe Groeten

Ruppppert