Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Seizoen 23-24

Gestart door Specuveter, februari 20, 2023, 08:26:04

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Maar mooi helemaal opnieuw beginnen.
Reijnen moet maar op zoek naar nieuw talent
Die is er genoeg in de KKD.
Hopelijk sluit Henk ook weer aan .

En dan maar hopen dat we in ??n jaar weer uit de KKD zijn.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

okkele

gaan we nu doen alsof we gedegradeerd zijn?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

#3
Citaat van: okkele op februari 20, 2023, 18:59:56
gaan we nu doen alsof we gedegradeerd zijn?

Ja! Dan is de klap straks niet zo hard.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Ik doe er nog niet aan mee, succes!

                                                                                     :X Slotje voor Delfzijl/ Cambuur.

Trainert!

Citaat van: Specuveter op februari 20, 2023, 08:26:04
Maar mooi helemaal opnieuw beginnen.
Reijnen moet maar op zoek naar nieuw talent
Die is er genoeg in de KKD.
Hopelijk sluit Henk ook weer aan .

En dan maar hopen dat we in ??n jaar weer uit de KKD zijn.


Mochten we degraderen, kan ik je uit de droom helpen. De komende jaren promoveer je niet en moet je niet gek op kijken van een de graafschap scenario

Dokkumer

Trainert gooi alsjeblieft die glazen bol van je kapot. Het lijkt de bol van Nostredamus wel  :_schater
De echte, dat lees je :devil

oost

Citaat van: Trainert! op februari 20, 2023, 19:48:44

Mochten we degraderen, kan ik je uit de droom helpen. De komende jaren promoveer je niet en moet je niet gek op kijken van een de graafschap scenario

Ik vrees met grote vrezen dat je wel eens gelijk kan krijgen kijk maar eens naar ado Willem 2 en nac. Allemaal clubs met een hoger budget dan wij.   Maar het kan ook zomaar meevallen en dat je wel gelijk terug keert. Alles is mogelijk maaaar gelukkig straks wel een nieuwe stadion dus wie weet zorgt dat voor een positieve sfeer en kom je weer in de goede flow |:) |:)

papier

Ergens heb ik nog de na?eve gedachte dat we het gewoon gaan redden. Excelsior en Volendam kunnen we echt wel winnen uit, Emmen thuis ook. Even wat geluk aan onze zijde, zonder geluk vaart namelijk niemand wel dat blijkt wel.

En mochten we degraderen, soit.

okkele

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 20, 2023, 19:08:42
Ik doe er nog niet aan mee, succes!

                                                                                     :X Slotje voor Delfzijl/ Cambuur.
nou.....ik zeker niet !
gaat tussen de onderste 3 ploegen en daar zit weinig verschil in.
alles kan nog.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: papier op februari 20, 2023, 21:13:49
Even wat geluk aan onze zijde


daar zit ik wel wat mee, zoals het dit seizoen tegen zit is niet normaal meer!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Stelletje zeikwijven met jullie KKD :(
Niks is er beslist. Zolang er kans is blijf ik er in geloven.
Irriteer me mateloos aan zulk gejank.

Specuveter had van jou zeker meer nivo verwacht.
Dat die dkv-er van een Trainert er blij mee is na zijn 0-2voorspelling van gisteren had ik wel verwacht :( :R :R :R

zeewolde

Citaat van: okkele op februari 20, 2023, 21:43:06
nou.....ik zeker niet !
gaat tussen de onderste 3 ploegen en daar zit weinig verschil in.
alles kan nog.
niet alleen de onderste 3, excelsior en zelfs Vitesse zullen het ook lastig krijgen

denistel

Citaat van: zeewolde op februari 20, 2023, 21:53:31
niet alleen de onderste 3, excelsior en zelfs Vitesse zullen het ook lastig krijgen

gat toch gewoon tussen de onderste 3 die anderen halen we nooit meer in
komende 3 2 loodzware uitwedstrijden met 0 pt dan moet je eagles thuis
beslist winnen dus 3 uit 3 maar de anderen pakken ook overal pt.

Specuveter

Citaat van: zeewolde op februari 20, 2023, 21:52:35
Stelletje zeikwijven met jullie KKD :(
Niks is er beslist. Zolang er kans is blijf ik er in geloven.
Irriteer me mateloos aan zulk gejank.

Specuveter had van jou zeker meer nivo verwacht.
Dat die dkv-er van een Trainert er blij mee is na zijn 0-2voorspelling van gisteren had ik wel verwacht :( :R :R :R
ik hoop natuurlijk op iets anders.
Maar Zaterdag pak je geen punten.
Daarna Eagles thuis word h??l moeilijk
Daarna PSV uit.
Kan zomaar 0 uit 3 worden.
En de andere ploegen pakken wel punten.
Maar hoop op ongelijk hoor.