Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Robbin Ruiter

Gestart door mugel, februari 13, 2023, 21:23:05

Vorige topic - Volgende topic

mugel

Eindelijk weer eens iemand in het elftal van de week, en niet onterecht.

https://www.vi.nl/nieuws/elftal-van-de-week-psv-hofleverancier-ruiter-uitzondering

Dat nog 13 keer graag, en op de trainingen onze aanvallers triggeren!  |:)

#erstaateenkeeperopdegoal

AL

Gewoon een prima keeper!
Cruciale reddingen en o zo rustig.

Andy King

Citaat van: AL op maart 05, 2023, 23:56:12
Gewoon een prima keeper!
Cruciale reddingen en o zo rustig.

Doet het goed tot nu toe. Beter dan ik verwacht had. Neemt geen onnodige risico's.

Huizen

Ik kom nooit bij trainingen, maar hoe komt het dat het gevoel overheersde van "kan geeneens duiken" "komt niet van de grond af" etc. ?

Heb amper goede berichten over hem gelezen, maar doet het tijdens de wedstrijden toch prima? Of is dat Liwwadder negativisme?

LWD vak 7

Denk dat veel mensen het matige seizoen bij Willem 2 in het achterhoofd hebben en misschien ook de documentaire over de neerwaartse spiraal van Sunderland.

Specuveter

Citaat van: Bussum op maart 06, 2023, 11:54:58
Ik kom nooit bij trainingen, maar hoe komt het dat het gevoel overheersde van "kan geeneens duiken" "komt niet van de grond af" etc. ?Ook gebaseerd op de oefenwedstrijd tegen Zwolle??

Heb amper goede berichten over hem gelezen, maar doet het tijdens de wedstrijden toch prima? Of is dat Liwwadder negativisme?

sunderland

Citaat van: Bussum op maart 06, 2023, 11:54:58
Ik kom nooit bij trainingen, maar hoe komt het dat het gevoel overheersde van "kan geeneens duiken" "komt niet van de grond af" etc. ?

Heb amper goede berichten over hem gelezen, maar doet het tijdens de wedstrijden toch prima? Of is dat Liwwadder negativisme?
dat gevoel kwam bij door de oefenwedstrijd tegen Zwolle. Toen was het nog minder dan een 6e klasser

Tsjawat

Citaat van: Bussum op maart 06, 2023, 11:54:58
Ik kom nooit bij trainingen, maar hoe komt het dat het gevoel overheersde van "kan geeneens duiken" "komt niet van de grond af" etc. ?

Heb amper goede berichten over hem gelezen, maar doet het tijdens de wedstrijden toch prima? Of is dat Liwwadder negativisme?
Leeuwarder negativisme? Ik denk eerder opportunisme. Als kleine jongen op de tribune kon ik me er al over verbazen. De ene week over een speler;....?Brandhout. Wisselen die man. Ik snap niet wat die in het veld mut.? De volgende week over dezelfde speler wanneer hij scoort; ?Echt een goede speler. Dat hew ik altied al seit.?

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Tsjawat op maart 06, 2023, 20:01:27
Leeuwarder negativisme? Ik denk eerder opportunisme. Als kleine jongen op de tribune kon ik me er al over verbazen. De ene week over een speler;....?Brandhout. Wisselen die man. Ik snap niet wat die in het veld mut.? De volgende week over dezelfde speler wanneer hij scoort; ?Echt een goede speler. Dat hew ik altied al seit.?

Haha prachtig dit..... en su ist.

okkele

Citaat van: Tsjawat op maart 06, 2023, 20:01:27
Leeuwarder negativisme? Ik denk eerder opportunisme. Als kleine jongen op de tribune kon ik me er al over verbazen. De ene week over een speler;....?Brandhout. Wisselen die man. Ik snap niet wat die in het veld mut.? De volgende week over dezelfde speler wanneer hij scoort; ?Echt een goede speler. Dat hew ik altied al seit.?
:_schater
zegt ook wel wat over de geloofwaardigheid van sommigen.
als we dit seizoen niet degraderen komt er vast een ultee-tribune.  :)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

PePe

Robbin Ruiter in De Aftrap op NH Sport.


De Gast

Karrevracht aan ervaring en dan zo staan te schutteren. Inmiddels ook een handvol goals op zijn conto die hadden kunnen worden voorkomen.
Trap die bal gewoon weg  :0= zo moeilijk is dat toch niet

PePe

Staat wel vaker naar de bal te kijken, en doet niks.

Noordcambuur

Niet verlengen komt zwaar tekort.

2 nieuwe keepers halen voor het nieuwe seizoen.