Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Bjorn Johnsen

Gestart door Tanjajeah, januari 31, 2023, 18:05:29

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

DONE DEAL: BJ?RN JOHNSEN VOOR EEN HALF JAAR NAAR SC CAMBUUR
31 januari 2023, 18:00
SC Cambuur heeft een nieuwe spits! Bj?rn Johnsen is voor de rest van het huidige seizoen te bewonderen in het Cambuur Stadion. De Amerikaans-Noorse aanvaller was transfervrij nadat zijn dienstverband bij MLS-club CF Montr?al afliep.

De inmiddels 31-jarige Johnsen speelde in Nederland voor ADO Den Haag en AZ Alkmaar en heeft ook in het buitenland een imposant rijtje clubs achter zijn naam staan. Zo verdedigde hij de clubkleuren van onder meer Heart of Midlothian FC, Litex Lovech en Rosenborg BK. Daarnaast is hij een 15-voudig Noors international (vijf doelpunten) en was hij ook al vijf wedstrijden actief in de UEFA Europa League.

Technisch manager Foeke Booy over de komst van Johnsen: ?Bj?rn is hier een paar dagen geweest voor meerdere testen en om mee te trainen met de eerste selectie. Hij heeft hierbij laten zien, ondanks een gering aantal speelminuten in de afgelopen tijd, topfit te zijn. Hiermee hebben we na het vertrek van Tom Boere de spitspositie weer ingevuld.?

Welkom bij de club en veel succes, Bj?rn!

Foto: Cambuur Media

Tanjajeah

Foeke heeft het over ?een paar dagen meegetraind?, maar volgens mij toch pas vandaag voor het eerst op het veld met de groep?

Trainert!

Man man wat een armoe troef. Gister of vandaag pas op het veld en bij gebrek aan beter een contract geven. Ach ja waarom ook niet. Foeke maakt zich er mooi af.

Huizen

Ik ben positiever gestemd! Laat het maar zien, vond hem vroeger altijd een top spits  |:)

Bernardo

Als hij fit is zoals hij zelf zegt en dat hij zondag kan spelen. Lijkt het mij wel een prima aanwinst, heeft zich op Eredivisie niveau al bewezen dat hij goals kan maken.

NRG

Mooi! We hebben weer een spits. Is fit. Dat is fijn. Samen met Foor en Rienstra zijn we er echt wel op vooruit gegaan. Voor Cambuur 3 prima aankopen. Nu nog laten zien op het veld.

Scc4-ever

Welkom en veel succes.  |:)

Grijskijkert

In zijn eredivisie periode een hele vervelende spits om tegen te spelen...een karakter jongen die we kunnen gebruiken....

En in 56 eredivisie wedstrijden heeft hij 25 keer gescoord..
IN HENK WE TRUST!!!

D.H.Skolten

Citaat van: NRG op januari 31, 2023, 18:30:06
Mooi! We hebben weer een spits. Is fit. Dat is fijn. Samen met Foor en Rienstra zijn we er echt wel op vooruit gegaan. Voor Cambuur 3 prima aankopen. Nu nog laten zien op het veld.
We zijn er misschien een klein beetje op vooruit gegaan, maar deze matige spelers gaan ons natuurlijk niet in de eredivisie houden dus ik snap niet waarom we hier tevreden mee moeten zijn. Volgens mij weten ze bij Cambuur helemaal niet waar ze mee bezig zijn.

Drumfather SCC

Heeft overtuigd omdat ze anders niks zouden hebben, zo simpel is het

Het woord overtuigd verbloemd het woord ''paniekaankoop''

Desondanks; Welkom  |:)

En had persoonlijk liever de keus Boere of Johnsen gehad ipv Drikus of Johnsen

De Gast

Prima statistieken. Heeft zich reeds bewezen, hopelijk kan hij het nog. Slechter dan die Let zal het in elk geval niet worden.. die had tot 2050 nog geen doelpunt gemaakt.

Succes  |:)

NRG

Citaat van: D.H.Skolten op januari 31, 2023, 18:46:31
We zijn er misschien een klein beetje op vooruit gegaan, maar deze matige spelers gaan ons natuurlijk niet in de eredivisie houden dus ik snap niet waarom we hier tevreden mee moeten zijn. Volgens mij weten ze bij Cambuur helemaal niet waar ze mee bezig zijn.

Een klein beetje is meer als niks toch..

Dokkumer

Eindelijk een klootzakje erbij  :y
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Succes Bjorn en maak ons gek op de tribunes.
Aan ons ligt het niet |:)

Stiens

Succes Bj?rn! Ik ben benieuwd, kennelijk heeft hij de staf en de rest eromheen al binnen 1 training overtuigd van in ieder geval zijn fitheid. Laat 'm tegen Ajax direct maar wedstrijdritme op doen!

Hoop op een aantal doelpunten van hem aankomend half jaar!  |:) |:) |:)