Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Navarone Foor

Gestart door Bankzitter, januari 28, 2023, 20:12:35

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Na het aantrekken van Ben Rienstra heeft SC Cambuur opnieuw toegeslagen op de transfermarkt. Aanvallende middenvelder annex buitenspeler Navarone Foor komt de gelederen van Sjors Ultee per direct versterken en heeft een contract getekend voor de rest van dit seizoen.

Foor (30) beschikt over ruime ervaring in binnen- en buitenland en heeft al bijna 400 wedstrijden in het betaald voetbal achter zijn naam staan (waarvan ruim de helft in de Eredivisie). De voormalig Nederlands jeugdinternational was in zijn carri?re actief voor onder meer N.E.C. Nijmegen, Vitesse, Pafos FC en Riga FC.

Opnieuw een ervaren aanwinst en dat is geen toeval, zo licht technisch manager Foeke Booy toe: ?We zijn op zoek naar spelers die weten wat er wordt gevraagd op het hoogste niveau en dat koppelen aan kwaliteit. Navarone is zo?n speler die dat ruimschoots heeft bewezen en daarnaast is hij topfit en dus direct inzetbaar.?

|:) |:) |:)
Welkom bij de club en maak oans gek, Navarone!

Joop


Destroyer

Top eindelijk ook een speler die meteen kan worden ingezet. Hopen dat Mahi ook snel fit is .
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Scc4-ever

Welkom en veel succes  |:)

Scc4-ever

Citaat van: Destroyer op januari 28, 2023, 20:16:58
Top eindelijk ook een speler die meteen kan worden ingezet. Hopen dat Mahi ook snel fit is .
ja is heel mooi dat hij gelijk ingezet kan worden.

Noordcambuur

Mooi nieuws  |:)
Welkom Navarone en heel veel succes bij Cambuur Leeuwarden   |:)

Bankzitter

Laatste wedstrijd op 12-11-22... . veel fitter ga je ze niet vinden ivm het WK.

AL

Welkom!
Was altijd een heerlijke speler.
Laatste  seizoenen geen goede statistieken maar wie weet laat hij het weer zien in Nederland.

zeewolde

Welkom, en hoop dat je kan laten zien wat je deed bij NEC en Vitesse.

Nu nog een spits

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2023, 20:37:33
Welkom, en hoop dat je kan laten zien wat je deed bij NEC en Vitesse.

Nu nog een spits
en wie moet dat gaan worden Zeewolde   :0=

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op januari 28, 2023, 20:48:32
en wie moet dat gaan worden Zeewolde   :0=

Ik hoop op Locadia

Specuveter



Specuveter

Citaat van: zeewolde op januari 28, 2023, 21:50:49
want?
kijk even wat voor clubs belangstelling hebben.
Lijkt mij onhaalbaar

denistel

goeie speler altijd,,veel succes en maak ons gek