Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kampioenen!

Gestart door KernvanCambuur, mei 04, 2013, 12:46:34

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur

Namens de Kern van Cambuur iedereen van harte gefeliciteerd met het behalen van het kampioenschap en de schaal en bedankt voor het onvergetelijke feest van gisteravond! Kippenvel!  _O_ :thumbsup |:)

Maandag doen we het nog eens dunnetjes over!  :proost

WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!!!
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

(check ook www.kernvancambuur.nl voor foto's)

Yellow Army

Wat een feest, wat een gekte. Geen woorden voor...
Area 58

marrumer

heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.

Bernardo


DC

#4
Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:49:19
heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.
6000 man door het dolle heen, stadionfakkels, topsfeer, met z'n allen het veld op, wc onder Noord wat 1 groot zwembad was.. Maar verder heb je niks gemist hoor  :zweep

GerardFraneker

Citaat van: marrumer op mei 04, 2013, 16:49:19
heb ik een groot feest gemist gisteravond? ik ben vanuit rotterdam maar gelijk naar huis gegaan.

Nee was geen fuck aan.. ;)


Dokkumer

Citaat van: DC op mei 04, 2013, 19:31:51
6000 man door het dolle heen, stadionfakkels, topsfeer, met z'n allen het veld op, wc onder Noord wat 1 groot zwembad was.. Maar verder heb je niks gemist hoor  :zweep

Pfff ik heb vandaag denk ik wel 200 filmpjes gezien.. Man oh man wat een heerlijke chaos, met de spelers die misschien nog wel gekker waren dan de supporters. Echt een mooi stel zeg :D

DC

Edit, kan verwijderd worden.

DC

#8
Zit ondanks een beste kater lekker na te genieten; ook filmpjes kijken, geluidsfragmenten (OF) en reacties kijken op voetbalsites. Ideale remedie tegen het brakke gevoel!

We hebben inderdaad een mooi ploegje, dat kon je bij die Harlem Shake al zien en de weken erna werd het nog duidelijker.. Tiga en Ubby in het uitvak in Emmen  |:)
Hopelijk kan het grootste deel van deze ploeg intact blijven en aangevuld worden met jongens met dezelfde mentaliteit.

:0= Trots op onze jongens  |:)

el haj

Geen idee waar anders te plaatsen... Maar heeft wel met het kampioenschap te maken:

"Volgens Jan Mennega (DvhN) kan FC Groningen 35.000 euro tegemoet zien wegens de promotie van Cambuur Leeuwarden. Dit zou zijn bedongen met de Leeuwarder club toen Keurntjes en Nienhuis werden verhuurd"

bron: http://www.boerenmacht.nl/artikelen/algemeen/4401-financi-le-meevallers-fc

dit is mien club

Heren,

weet iemand of dat nummer van ricky ergens te luisteren is (leeuwarden de MI-Side dit is de club waar het allemaal.....)
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Viper



Volgens mij komt er nog een nieuwe versie met een 'supporterskoor'.

dit is mien club

Ik vindt het best een leuk nummer hoor,
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

gobo

Het had wat robuuster gemogen. Beetje irritant gepiep is het zo.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....