Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

T zat er aan te komen dat Ultee ontslagen zou worden. T was geen houdbare situatie meer. De enige juiste beslissing die genomen kon worden nu.

wiekie1969


wiekie1969

Gas erop zondag. Welkom in de hel van Leeuwarden

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op oktober 09, 2023, 14:08:56
Ik wut er niet blij van. Alleen maar verdrietig. Zoveelste trainer die hier sneuvelt. Triest.
Ach misschien past hij bij een club als RKC of Helmond Sport. Cambuur is nu eenmaal een moeilijke club, vind het al verbazingwekkend dat Hake die hier verzoop in Deventer tot grote hoogten stijgt. Dat gun ik hem van harte hoor, net als Diekhuuzen bij Excelsior.

Overigens wens ik Sjors ook het allerbeste toe, op persoonlijk vlak heb ik niks tegen hem.
De echte, dat lees je :devil

sunderland

Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2023, 14:30:46
Ach misschien past hij bij een club als RKC of Helmond Sport. Cambuur is nu eenmaal een moeilijke club, vind het al verbazingwekkend dat Hake die hier verzoop in Deventer tot grote hoogten stijgt. Dat gun ik hem van harte hoor, net als Diekhuuzen bij Excelsior.

Overigens wens ik Sjors ook het allerbeste toe, op persoonlijk vlak heb ik niks tegen hem.
hake was ook een hele aardige kerel die nooit wat naar buiten bracht. Beschermde zijn spelers ten alle tijde. Sjors doet dat niet.

janou

Belangrijkste is dat Henk voor de groep komt, anders is dit ontslag echt volkomen kansloos en begrijp ik er helemaal niets van. Maar het lijkt mij logisch dat ze eerst bevestiging van Henk hebben gehad dat hij het wilt overnemen (Met verlenging contract) voordat ze Ultee ontslaan.

Hele vervelende situatie ook voor Ultee. Komt over als een aardige en kundige trainer maar heeft pech dat Henk de Jong toevallig zo snel weer fit is waardoor het bestuur niet anders kan.

Sjors bedankt :proost

Voorstopper

Er komt binnenkort vast wel een stoeltje vrij bij Ajax, kan Ultee daar mooi heen  :_schater

denistel

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2023, 12:45:17
Sympathieke aardig man, maar daar alleen kom je er niet mee. Succes verder en bedankt

op welke manier die man had niks met supporters althans weinig van gemerkt

Noordcambuur

Citaat van: Voorstopper op oktober 09, 2023, 14:38:37
Er komt binnenkort vast wel een stoeltje vrij bij Ajax, kan Ultee daar mooi heen  :_schater
dan zien we hem volgend seizoen in de KKD? :y

sunderland

Citaat van: janou op oktober 09, 2023, 14:34:18
Belangrijkste is dat Henk voor de groep komt, anders is dit ontslag echt volkomen kansloos en begrijp ik er helemaal niets van. Maar het lijkt mij logisch dat ze eerst bevestiging van Henk hebben gehad dat hij het wilt overnemen (Met verlenging contract) voordat ze Ultee ontslaan.

Hele vervelende situatie ook voor Ultee. Komt over als een aardige en kundige trainer maar heeft pech dat Henk de Jong toevallig zo snel weer fit is waardoor het bestuur niet anders kan.

Sjors bedankt :proost
kundige trainer  :_spank

De Gast

Omhooggevallen assistent is het. Net als Dennis vd Ree, Heitinga, Johnny Jansen etc.
Cambuur bestuur is gewoon niet kundig en zeker Foeke niet. Valt me dik tegen dat ze hier niet doorheen hebben geprikt. 2 jaren naar de gallemiezen.

Leovardiascc


Poetser

Citaat van: Unknown op oktober 09, 2023, 12:45:17
Sympathieke aardig man, maar daar alleen kom je er niet mee. Succes verder en bedankt

Hou op man. Openlijk aan het denkvermogen twijfelen van de Cambuursupporter.. en dat dan een aardige sympathieke man vinden?

Bliid dat ie fut is.

Lowieke

Citaat van: Poetser op oktober 09, 2023, 15:25:18
Hou op man. Openlijk aan het denkvermogen twijfelen van de Cambuursupporter.. en dat dan een aardige sympathieke man vinden?

Bliid dat ie fut is.

Ik twijfel ook wel eens aan het denkvermogen van sommige Cambuursupporters, jij niet dan? Ik twijfel zelf wel eens aan dat van mezelf, dat ik er al bijna zestig jaar naartoe ga. En elke keer met hoop.

janou

Citaat van: De Gast op oktober 09, 2023, 15:06:55
Omhooggevallen assistent is het. Net als Dennis vd Ree, Heitinga, Johnny Jansen etc.
Cambuur bestuur is gewoon niet kundig en zeker Foeke niet. Valt me dik tegen dat ze hier niet doorheen hebben geprikt. 2 jaren naar de gallemiezen.

Als je het op die manier bekijkt zijn er 50 van de 59 jaar naar de gallemiezen gegaan bij Cambuur. Misschien zou het ook wel kunnen komen doordat Cambuur met dit stadion en budget, altijd een KKD club blijft.

Als het bestuur dat Cambuur naar een nieuw stadion brengt en leiding heeft tijdens sportief beste periode OOIT uit de clubgeschiedenis niet kundig is. Dan vraag ik mij af of er iemand op de wereld wel kundig genoeg is om onze mooie club te leiden haha.