Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: Inferno-058 op mei 31, 2023, 17:28:59
Volgens Cambuur Live (twitter) moest hij in gesprek met het bestuur vanmiddag, omdat de spelers geklaagd hebben

Nistelrooy melde de volgende dag, dat hij niet meer kwam.

oost

Citaat van: PePe op mei 31, 2023, 20:01:22
Nistelrooy melde de volgende dag, dat hij niet meer kwam.

Tsja ruud is natuurlijk allang en breed financi?le onafhankelijk. Sjors daarintegen  8P. Dus die gaat nooit zelf weg. Wat ik als simpele sterveling goed kan begrijpen

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2023, 19:38:54
1. Heeft een contract tot eind volgend seizoen en er zijn geen aanwijzingen dat de directie hem op non actief zet.Hoe weet jij dat zat jij er bij het gesprek.
2. Is dat belangrijk?Ja
ik stelde vraag aan iemand anders dus :O

okkele

Citaat van: Dokkumer op mei 31, 2023, 19:38:54
1. Heeft een contract tot eind volgend seizoen en er zijn geen aanwijzingen dat de directie hem op non actief zet.
2. Is dat belangrijk?
hest t tegen mij?
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: Noordcambuur op mei 31, 2023, 20:32:46
ik stelde vraag aan iemand anders dus :O
Oh sorry, ik wist niet dat het een besloten forum was geworden.
Ik zal mij voortaan gedragen.
De echte, dat lees je :devil

zeewolde

Citaat van: Dokkumer link=topic=2349.msg331471#msg331471
Ik zal mij voortaan gedragen.
/quote]

:X :_schater

Noordcambuur

Citaat van: Dokkumer op juni 01, 2023, 11:54:25
Oh sorry, ik wist niet dat het een besloten forum was geworden.
Ik zal mij voortaan gedragen.
mooi  :thumbsup

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

wiekie1969

Zo snel mogelijk zien te lozen deze man. Ideale analist voor Espn. Die lullen een hele hoop, maar zeggen niks.

De Gast

Niet presteren is wegwezen.. dat hebben andere clubs wel door.

Stanley

Wel bijzonder dat Mark Diemers Sjors Ultee een hele goede trainer vindt. Zegt hij in de sport cast van omrop Frylan. Speelde onder Sjors bij Fortuna in het seizoen 2018/19.

Delfzijl/Cambuur

Die Diemers ben ik wel klaar mee...... Cambuur is mn club.....jaja. Wil nu nog niet pas in zn nadagen denk ik, nou dan hoeft t niet meer.....
Muhren Diemers dan was je al een heel eind

mescc

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 03, 2023, 22:37:37
Die Diemers ben ik wel klaar mee...... Cambuur is mn club.....jaja. Wil nu nog niet pas in zn nadagen denk ik, nou dan hoeft t niet meer.....
Muhren Diemers dan was je al een heel eind

Eens.. als hij Cambuur wil helpen is dit het moment.

Trainert!

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juni 03, 2023, 22:37:37
Die Diemers ben ik wel klaar mee...... Cambuur is mn club.....jaja. Wil nu nog niet pas in zn nadagen denk ik, nou dan hoeft t niet meer.....
Muhren Diemers dan was je al een heel eind

Diemers vind zichzelf ook heel goed, terwijl hij maar een beperkte speler is. Moet je niet willen dit soort figuren

poelie-lwd

Blij met het feit dat hij denkt nog hogerop te kunnen  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.