Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Citaat van: nee,wel? op mei 23, 2023, 20:15:47
nee dat niet maar zo zijn er in het verleden wel meer clubs geweest die op deze marnier hoopten hun trainer te lozen zo van die assistent weg en dan maar hopen dat de trainer ook zegt van dan ga ik ook.....echter die opzet mislukt ook wel eens wat de werksfeer en verstandhoudingen dan ook vaak niet ten goede komen.
Eerste periode HdJ is Van der Heide toch ook weggestuurd? Door vdVegt als ik het mij goed herinner
In Henk en Sandor we trust

Inferno-058

Citaat van: moodygrunn op mei 23, 2023, 22:24:44
Eerste periode HdJ is Van der Heide toch ook weggestuurd? Door vdVegt als ik het mij goed herinner
Waren zelf opgestapt toch?

moodygrunn

Citaat van: Inferno-058 op mei 23, 2023, 22:46:30
Waren zelf opgestapt toch?
https://nos.nl/artikel/2068272-matig-presterend-cambuur-slachtoffert-assistent-trainer

Niet helemaal hetzelfde als contract Alflen niet verlengen, maar zijn wel overeenkomsten te vinden
In Henk en Sandor we trust

papier

Citaat van: Grijskijkert op mei 23, 2023, 17:39:15
Steeds beter nog een paar maand en hij is weer de oude, heb dit van iemand die hem in Drachten sprak dit weekend. Omdat? Hij wil weer aan de gang zei hij....

Henk is van harte welkom maar geen druk, geen verwachtingen. Het is juist zaak voor hem om signalen te herkennen en daar naar te handelen. Wat we niet moeten is dat hij weer enthousiast start en na 3 maand tot de conclusie komt dat het niet werkt, niet goed voor hem niet voor ons. Dus geen druk maar wel welkom. Dat betekent ook dat je maar beperkt een beroep op hem kan doen en niet op hem kan leunen, immers moet hij de vrijheid hebben om er niet te zijn op het moment dat het niet gaat.

oost

Hopelijk wordt hij snel weer de oude henk.
Maar laten we hem aub uit ons hoofd zetten. De club moet door en zo snel mogelijk een kapabele trainer aanstellen. Zoals het boven al mooo staat henk cambuur en wij hebben er niks aan als henk een terugval krijgt. Wanneer start rijenen eigelijk officieel?
Ik neem aan als die maandags om 09:00 begind dat hij ultee om 09:05 ontslagen heeft? :zweep

De Gast

Kennie niet naar Jong Cambuur ofzo? Er moet toch wel een oplossing te vinden zijn zou je zeggen.

Bankzitter

Henk zal toch ook onder de normale regelgeving vallen ondanks zijn bijzondere verdiensten voor onze club.  Hij is in dienst met een doorlopend contract Normaal is het zo dat zou gauw een werknemer weer (deels) fit is, die weer (deels) aan de slag gaat. De werkgever gaat dan ook weer salaris betalen.  Dat zal hier ook wel gelden.

Denk dat er binnen de scouting een mooie rol kan zijn om dat op te zetten en verder als mentor voor  Ettienne en de trainer.
Als Ultee weggaat kun je dan een andere jonge talentvolle trainer halen en dan hopen een nieuwe Slot of Sandor op te leiden.

Dat zou al een stukje visie zijn voor de komende jaren.

piene hassus

Citaat van: De Gast op mei 24, 2023, 07:48:19
Kennie niet naar Jong Cambuur ofzo? Er moet toch wel een oplossing te vinden zijn zou je zeggen.
waarom mutte wij werk soeke foor Henk, we kenne het toch beter an hem self frage wat hij inne toekomst wil bij Cambuur

poelie-lwd

Citaat van: piene hassus op mei 24, 2023, 13:15:24
waarom mutte wij werk soeke foor Henk, we kenne het toch beter an hem self frage wat hij inne toekomst wil bij Cambuur

De vraag stellen is hem beantwoorden  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Citaat van: piene hassus op mei 24, 2023, 13:15:24
waarom mutte wij werk soeke foor Henk, we kenne het toch beter an hem self frage wat hij inne toekomst wil bij Cambuur

Ultee hef ik het over juh.
Maar ik vrees dat ze hun kop in het zand steken.

Beter nu afskeid nimme dan na 30 minuten in de eerste competitiewedstrijd erachter komme dat we nog steeds niks opskoten binne.

NRG

Van Nistelrooy heeft het goede voorbeeld gegeven. Opstappen als er geen vertrouwen meer is.

Bankzitter

#1481
Dat is iets makkelijker als je financieel onafhankelijk bent en een internationaal netwerk hebt?

En nog wel meer verschillen met de situatie hier.

oost

Citaat van: Bankzitter op mei 24, 2023, 16:51:11
Dat is iets makkelijker als je financieel onafhankelijk bent en een internationaal netwerk hebt?

En nog wel meer verschillen met de situatie hier.

Klopt grote verschil is dat hij met voor psv begrippen waardeloos elftal goed heeft gepresenteerd.
Ultee  heeft het geheel tegenovergestelde gedaan l8l

Bankzitter

Citaat van: oost op mei 24, 2023, 16:58:12
Klopt grote verschil is dat hij met voor psv begrippen waardeloos elftal goed heeft gepresenteerd.
Ultee  heeft het geheel tegenovergestelde gedaan l8l

Dan nog is het heel naief te denken dat Ultee zelf opstapt zonder afkoopsom. Gaat niet gebeuren.

hobbes

Citaat van: oost op mei 24, 2023, 16:58:12
Klopt grote verschil is dat hij met voor psv begrippen waardeloos elftal goed heeft gepresenteerd.
Ultee  heeft het geheel tegenovergestelde gedaan l8l

Super elftal hadden we