Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Twente

Gestart door Specuveter, oktober 17, 2022, 12:42:34

Vorige topic - Volgende topic

Zomaariemand

Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op oktober 23, 2022, 17:03:10
hoeft niet snel, als ze maar een goeie trainer aanstellen.

Ben zo bang dat het wijsneus Ultee wordt.
Toch is de kans erg groot dat er volgende week een nieuwe trainer voor de groep staat..

J.v.G.

Citaat van: Zomaariemand op oktober 23, 2022, 17:41:11
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten
:_schater

okkele

Citaat van: Zomaariemand op oktober 23, 2022, 17:41:11
Dan zal hij hier heel goed passen met al die wijsneuzen hier die alles beter weten
Nog maar net op het forum en je hebt t nu al helemaal in de gaten.
:thumbsup
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Ik ga het even over de wedstrijd hebben. Er was een enorme intensiteit in de wedstrijd van ons kant en dat vond ik geweldig om te zien. We hadden zeker een punt verdiend. Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom

Waarom? Van Kaam en Hoedemakers samen is het niet en Van Kaam zat er duidelijk beter in dan Mees.

Voor de rest wel met je eens. Dit was 100x beter dan vorige week. Alleen ga je nooit een wedstrijd winnen als je zo onmachtig bent voorin.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Treb

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 23, 2022, 17:38:52
Klopt helemaal, voor de tv helaas precies het zelfde gezien. Vooral van der water heel erg actief
Trouwens volgens min duwde kamphuis uldrikis  voor de gele kaart. Ik zou daar als cambuur werk van maken (als het ook klopt)

Kamphuis duwde Drikus. Drikus zei daar wat van en kreeg een gele kaart.

rvw

Waarom niet beginnen met Smit, sambissa, van wermeskerken en maulin? Met doke  sta je al 1-0 achter iedere tegenstander weet dat je die niet hoeft te storen want die komt toch niet in de opbouw voor .
Snap de technische staf niet . Blijf niet zo hangen in het oude vertrouwde

rvw

Vond van de water ook een drama, snap niet waarom die de voorkeur krijgt op dit moment.

Collingwood

Verdedigend is het vrij goed, voetballend redelijk, maar als we bij de 16 van de tegenstander in de buurt komen lijkt het wel of de spelers kortsluiting in de hersenpan krijgen. Daar lukt echt niks. Met een compleet uit vorm zijnde voorhoede is het gewoon lastig en ben je van momenten en wat geluk afhankelijk. En dat geluk hadden we in de laatste minuut zeker niet.

Kijkend naar ons programma is er in feite nog niks aan de hand, en ik vind nog steeds dat we op papier een prima selectie hebben. Maar als het aanvallend (niet) loopt zoals nu toch al een tijdje wordt het toch wat zorgelijk.

Wel weer een ouderwetse Bangura gezien, en Bergsma ook weer prima.
Kalmte alleen kan u redden.

drg

#144
Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 17:34:26
Als we dit kunnen brengen tegen concurrenten gaan we zeker winnen. En de wissel Hoedemakers vond ik dom

Het probleem is dat tegen concurrenten dergelijke inzet ineens lijkt te ontbreken. Zelfs deze wedstrijd had gewonnen kunnen worden met wat meer inzet, en natuurlijk een scheids die niet de wedstrijd kapot fluit.

Het is net alsof er altijd net een standje onder het nodige gespeeld wordt, ongeacht de tegenstander. Ik heb maar 1 overtuigende pot gezien dit jaar, en dat was tegen Fortuna, en dat was ook pas in de laatste 10 minuten.

Het helpt niet dat er aanvallend nooit wat lukt, het moet allemaal van gelukkige momenten komen. De vleugelspelers gaan voor eigen win, en als ze wel afgeven is het 9 van de 10 keer gewoon direct in de voeten van de tegenstander. Elke bal op die lange voorin komt alleen maar als er iemand wil de bal vanuit de eigen zestien naar voren trapt, er is vrijwel geen enkel moment dat er gecombineerd en snel opbouwend een fatsoenlijke aanval gecre?erd wordt.

J.v.G.

Citaat van: Collingwood op oktober 23, 2022, 18:06:47
Verdedigend is het vrij goed, voetballend redelijk, maar als we bij de 16 van de tegenstander in de buurt komen lijkt het wel of de spelers kortsluiting in de hersenpan krijgen. Daar lukt echt niks. Met een compleet uit vorm zijnde voorhoede is het gewoon lastig en ben je van momenten en wat geluk afhankelijk. En dat geluk hadden we in de laatste minuut zeker niet.

Kijkend naar ons programma is er in feite nog niks aan de hand, en ik vind nog steeds dat we op papier een prima selectie hebben. Maar als het aanvallend (niet) loopt zoals nu toch al een tijdje wordt het toch wat zorgelijk.

Wel weer een ouderwetse Bangura gezien, en Bergsma ook weer prima.
Mee eens hoor, vond Tol en van Kaam ook niet verkeerd.

sunderland

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 23, 2022, 17:46:56
Waarom? Van Kaam en Hoedemakers samen is het niet en Van Kaam zat er duidelijk beter in dan Mees.

Voor de rest wel met je eens. Dit was 100x beter dan vorige week. Alleen ga je nooit een wedstrijd winnen als je zo onmachtig bent voorin.
het middenveld stond prima en was na die wissel compleet uit balans, daarom?

sunderland

Mambini is ook veel te ligt in mijn ogen en Balk vreselijk wat een irritante fucker

De Gast

We beginnen goed, fel en verrassend. Had verwacht dat we weg zouden worden gespeeld maar dat viel w??r mee. Gelijk al aardige mogelijkheden maar we kunnen het niet voorin. Het is zo doodzonde want met iets meer kwaliteit daar blijven we er moeiteloos in. En dat gaan we nu niet doen. Geen loon naar werken. En dat mag de ts zich ook aanrekenen want ze blijven maar volharden in geklooi met spelers. Uldrikis onze aanvoerder met 0 goals. Hij is een plek op de bank niet eens waard momenteel. En Hoedemakers er afhalen? Hou toch op, en dan komt die Jacobs er weer in. Ik word er dieptriest van. En Breij mag blijven warmlopen  :zucht  Dit wordt een degradatieseizoen. Alle ingredienten zijn daarvoor aanwezig.

SCC

Citaat van: sunderland op oktober 23, 2022, 18:19:21
het middenveld stond prima en was na die wissel compleet uit balans, daarom?
Dit was een hele rare wissel inderdaad. Van Kaam begin juist meer vrijuit en gedurfd te spelen in de aanvallende rol, Mees was in control op 6 en ik vond dat Paulissen voor verassing zorgde door soms te dueleren en soms de diepte of dribbel te kiezen.

Ik ben fan van Doke zijn inzet, maar had juist op dat moment in de wedstrijd Sai erbij gegooid, Dan had Mitsidan die al gefrustreerd was, in de achtervolging gemoeten