Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur-Vitesse

Gestart door herr kunkel, oktober 09, 2022, 22:28:51

Vorige topic - Volgende topic

denistel

zo me niet verbazen als bangura en doke de backs zijn
en middenveld hoedemakers jacobs paulissen en Uldrikis
staat weer in de spits.

Dreet

Citaat van: denistel op oktober 12, 2022, 22:06:23
zo me niet verbazen als bangura en doke de backs zijn
en middenveld hoedemakers jacobs paulissen en Uldrikis
staat weer in de spits.
Sai op de bank?

Treb

Citaat van: Dreet op oktober 13, 2022, 07:09:40
Sai op de bank?

Ik mag toch hopen dat Kaam de voorkeur krijgt boven Jacobs.

Bankzitter

Die hebben allebei een heel andere rol. Je kunt niet alleen spelers opstellen die de bal in de voeten willen. En v Kaam laten rennen zonder de bal te krijgen is ook zonde.

Mischien Paulissen op de plek van Jacobs en v Kaam in de rol van Maulun?

J.v.G.

Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.

Collingwood

Vitesse speelde steeds 5-3-2, dan zou ik altijd Sai opstellen (misschien anders ook wel, geen enkele reden hem te wisselen). Of is dat onder Cocu anders?
Kalmte alleen kan u redden.

Mike SCC

Citaat van: Collingwood op oktober 13, 2022, 09:19:43
Vitesse speelde steeds 5-3-2, dan zou ik altijd Sai opstellen (misschien anders ook wel, geen enkele reden hem te wisselen). Of is dat onder Cocu anders?

Ik volg Vitesse niet heel goed maar geloof dat ze 4-2-3-1 spelen.

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
ook goed duidelijk onderbouwd.
Maar waarom geen Mambimbi ipv Balk?

De Gast

En Paulissen weer op de bank. Slaat toch helemaal nergens op. Wat een gegoochel.

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op oktober 13, 2022, 09:38:48
ook goed duidelijk onderbouwd.
Maar waarom geen Mambimbi ipv Balk?
Ik vind dat Balk het de laatste 2 wedstrijden prima doet en Mambimbi heeft wat meer tijd nodig, die zie ik na de winterstop wel tot bloei komen.

Lore

Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.

Mooie opstelling. Ik kan hier eigenlijk wel mee leven.

R058

Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 08:20:30
Doe wat mij betreft de volgende 11 maar, Virginia; Sai, Tol, Bergsma, Bangura; Jacobs, Hoedemakers, van Kaam; v/d Water, Boere, Balk. Waarom deze spelers ,Vitesse laat ons het spel maken, daarom Sai en geen Doke, de bal vastheid van van Kaam, Uldrikis kan een half uur /driekwartier spelen dus prima als invaller, Jacobs er in voor zijn diepte in het spel. Mooie bank ook met prima gemotiveerde spelers.
Zou zelf wel Paulissen nog op de plek van Jacobs zetten. Voetballend heeft Jacobs het gewoon echt niet in de kleine ruimte. Vorig jaar ging het ook vaak beter met Maulun en Paulissen. En als Uldrikis en Mambimbi fit zijn, zou ik die er ook in zetten. Denk dat je dan de beste 11 hebt.


sunderland

Citaat van: R058 op oktober 13, 2022, 11:59:08

Zou zelf wel Paulissen nog op de plek van Jacobs zetten. Voetballend heeft Jacobs het gewoon echt niet in de kleine ruimte. Vorig jaar ging het ook vaak beter met Maulun en Paulissen. En als Uldrikis en Mambimbi fit zijn, zou ik die er ook in zetten. Denk dat je dan de beste 11 hebt.
idd . Hoe kom je erbij om de beste speler tegen psv op de bank te zetten. Dan zijn er nog wel 9 anderen wmb. Ik zou als eerste 2 Bergsma en Paulissen op papier zetten

sunderland

Citaat van: J.v.G. op oktober 13, 2022, 09:46:04
Ik vind dat Balk het de laatste 2 wedstrijden prima doet en Mambimbi heeft wat meer tijd nodig, die zie ik na de winterstop wel tot bloei komen.
dan pas, op dit moment zou ik nog met Balk starten maar dan heel snel mambimbi inzetten