Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dani?l van Kaam

Gestart door Stiens, augustus 31, 2022, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

drg

Wat een klasse tegen PSV deze gast |:)

Noordcambuur

Citaat van: drg op oktober 01, 2022, 18:51:07
Wat een klasse tegen PSV deze gast |:)
spatte er van af niet normaal eerste helft helemaal 2e helft iets minder.

Destroyer

Denk toch dat bepaalde spelers moeten gaan nadenken nu. Dit was echt heerlijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Drumfather SCC

Ik denk dat als je de, nu naar alle schijn gedemotiveerde Hoedemakers, laat gaan en hem er in zet heb je een win-win
Centjes ?n een waardige opvolger

Holwerd voor Cambuur

Gouden aankoop gaat dit worden :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Tanjajeah

Wat een talent. Hoe hij iedere keer wegdraaide en versnelde. In potentie beter dan Hoedemakers. Worden nog lastige keuzes als iedereen weer beschikbaar is.

Specuveter

En dan te bedenken dat hij niet zou starten omdat hij wedstrijd ritme zou missen.
Hoe krijg je het in je hoofd man. :_schater

Bob Paisley


sunderland

Vond  um na Paulissen ons beste. Ik had hier steeds verkondigd hoe goed ie was en dat heeft ie gister duidelijk laten zien.

denistel

Citaat van: denistel op september 06, 2022, 15:02:57
vanmorgen tijdens de training goed in degaten gehouden ik
denk de beste aankoop van deze zomer.technisch vaardig
goede versnelling ook goed overzicht

het kwam er gister uit heerlijke pot van hem

Tsjawat

Het pareltje van het rechter rijtje. Tsjee als van der Vaart je als de verschilmaker noemt wordt de druk wel gelijk groot.


Grijskijkert

Mag weg bij degradatie, maar mag hopen dat hij niet gratis de deur uitgaat...
IN HENK WE TRUST!!!

Bankzitter

Waarom zou je een speler gratis weg laten gaan met een contract tot 30 jun. 2025?

Wel mee eens dat je die jongen niet tegen zijn zin KKD moet laten spelen maar zijn zaakwaarnemer heeft nu tot 1 spetember de tijd om een club te vinden die de transfersom op tafel kan leggen. Zal ergens tussen de 5 ton en een miljoen liggen gezien zijn leeftijd, spel en contractduur.

Grijskijkert

Citaat van: Bankzitter op april 16, 2023, 11:44:27
Waarom zou je een speler gratis weg laten gaan met een contract tot 30 jun. 2025?

Wel mee eens dat je die jongen niet tegen zijn zin KKD moet laten spelen maar zijn zaakwaarnemer heeft nu tot 1 spetember de tijd om een club te vinden die de transfersom op tafel kan leggen. Zal ergens tussen de 5 ton en een miljoen liggen gezien zijn leeftijd, spel en contractduur.
Omdat hij een clausule heeft en die zegt dat hij weg mag bij degradatie...
IN HENK WE TRUST!!!