Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Dani?l van Kaam

Gestart door Stiens, augustus 31, 2022, 16:32:45

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Citaat van: J.v.G. op september 01, 2022, 10:43:42
Het ventje komt goed over!

https://www.youtube.com/watch?v=GdesLpOAmPE

Aan enthousiasme geen gebrek, komt goed op mij over deze gast.....Nu nog in het veld laten zien dat hij echt kan voetballen....

Cambuur Groningen

Zaterdag meteen maar mee op de plek van Jacobs.

Andy King

Maar wat was er nu exact met vd Kaam aan de hand in Groningen. Is het een rebel of kon hij niet door ??n deur met de trainer?

Cambuur Groningen

Citaat van: Andy King op september 01, 2022, 11:48:23
Maar wat was er nu exact met vd Kaam aan de hand in Groningen. Is het een rebel of kon hij niet door ??n deur met de trainer?
- Zijn contract liep over een jaar af;
- Groningen wilde dat hij ging verlengen om te voorkomen dat hij over een jaar transfervrij kon vertrekken;
- Dat wilde hij niet;
- Wormuth heeft als nieuwe trainer vervolgens een statement willen maken door hem terug te zetten naar de jeugd


Huizen

Wormuth verschrikkelijke vent. Snap hem wel!

Succes Daniel  |:) |:) |:)

SCC

Vind Wormuth juist altijd wel een redelijke trainer, in zijn antwoorden.
De vraag is natuurlijk of dit een keus van de trainer is of van de directie. Hoe dan ook, laten we er vanuit gaan dat het niet een beslissing op basis van van Kaam z'n voetballende kwaliteiten was.

R058

Wat ik gelezen heb, is dat hij er door Buijs zonder reden naast werd gezet. Het seizoen daarvoor had hij wel alles gespeeld. Na een tijd heeft hij toen aangegeven weg te willen, maar in de winter kon hij niet weg. Daarna had hij onder de nieuwe trainer geen zekerheid om weer in de basis te komen en voelde hij t vertrouwen niet van de club. Dus wilde hij alsnog weg.

poelie-lwd

In mijn optiek is van Kaam de beste aankoop deze window. Gaat ooit veel geld opleveren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Bankzitter

Daarom is hij uiteindelijk ook nog gehaald.In principe zijn er genoeg middenvelders en had het geen prio. Maar de kans deed zich voor en er was budget, dus dan moet je ook zo flexibel zijn en toeslaan. Buitenkansje noemen TD dat toch ;)

Net als vorig seizoen met Uldrikis op het laatste moment een spits is gehaald ipv een buitenspeler. Pakte ook goed uit.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2022, 15:40:19
In mijn optiek is van Kaam de beste aankoop deze window. Gaat ooit veel geld opleveren.
Dan wordt het niks en zal hij wel gratis de deur uitlopen :zweep

cambuurjordi

Wat wel jammer is dat Fledderus vertelt dat ze een fors doorverkooppercentage hebben bedongen bij de verkoop van Van Kaam.

Bankzitter

Wat moet 'ie dan zeggen? Ze hebben hem vanaf een jaar of 10 opgeleid, is ooit een miljoen of 2 waard geweest en gaat voor een spotprijs naar dat kleine clubje even verder weg. Doorverkooppercentage een een doekje voor het bloeden, ze zijn echt niet blij hiermee in Grunn.

poelie-lwd

Citaat van: J.v.G. op september 01, 2022, 16:11:58
Dan wordt het niks en zal hij wel gratis de deur uitlopen :zweep

Even dimmen anders kom ik even in Hallum  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

J.v.G.

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2022, 18:21:02
Even dimmen anders kom ik even in Hallum  :zweep
Dou mast helemaal niet zover huus, daarom durf ik het wel te zeggen :devil :_schater

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2022, 15:40:19
In mijn optiek is van Kaam de beste aankoop deze window. Gaat ooit veel geld opleveren.
dat ben ik helemaal met jou eens en ik moet zeggen dat Bergsma mij ook heel erg positief verrast.