Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Laat je nog 1 seizoen horen aan het cambuurplein.

Gestart door upweer, augustus 05, 2022, 14:38:32

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Ik hoop dat ieder met me eens is en het de afgelopen tijd (ondanks eredivise)  we toch wel stilletjes zijn geworden op noord.
We staan ergens om bekend wij als publiek maar ook de manier  hoe we supporten.
Ik wil met dit bericht ook ieder bewust maken dat we nog 1 seizoen aan het cambuurplein voetballen.
Laat ons horen! Laat je gaan en neem de sfeer mee naar het nieuwe stadion.


KOM OP EN LAAT JE HOREN

papier

Citaat van: upweer op augustus 05, 2022, 14:38:32
Ik hoop dat ieder met me eens is en het de afgelopen tijd (ondanks eredivise)  we toch wel stilletjes zijn geworden op noord.
We staan ergens om bekend wij als publiek maar ook de manier  hoe we supporten.
Ik wil met dit bericht ook ieder bewust maken dat we nog 1 seizoen aan het cambuurplein voetballen.
Laat ons horen! Laat je gaan en neem de sfeer mee naar het nieuwe stadion.


KOM OP EN LAAT JE HOREN

Uitstekende oproep. Heb het idee dat die lange covid periode waarin we niet mochten/met maar weinig mochten er flink in heeft gehad. Iedereen op de tribunes mist wedstrijdritme. Gasgeven komend seizoen! Van oost naar west van zuid naar noord.

upweer

Citaat van: papier op augustus 05, 2022, 14:40:16
Uitstekende oproep. Heb het idee dat die lange covid periode waarin we niet mochten/met maar weinig mochten er flink in heeft gehad. Iedereen op de tribunes mist wedstrijdritme. Gasgeven komend seizoen! Van oost naar west van zuid naar noord.

Dat niet alleen, ik denk ook een nieuwe generatie supporters.
Maar vergeet niet waar we vandaan komen, hoe we bekend zijn geworden en waar we voor staan!



En ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat ik nog zoveel kleine dingen van je ken
Omdat ik steeds ben blijven dromen dat het toch zover zou komen
Ben ik blij dat ik je niet vergeten ben

Oebieman

Mooi moment om potenti?le nieuwe aankopen over de streep te trekken :0= :0= :0= |:)

upweer

Citaat van: Oebieman op augustus 05, 2022, 15:08:30
Mooi moment om potenti?le nieuwe aankopen over de streep te trekken :0= :0= :0= |:)

Je hebt gelijk! en laten we nou eens 90 min achter onze club staan en niet alleen de eerste 5 min en als we voor staan.
Als kleine jongetje op Noord werd me altijd gezegd te gaan zingen en anders op andere tribune.
Ik mis die sfeer