Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 07:48:54
Nou ja, we hebben 4 CV's nodig. Hopelijk draait het team met de winterstop als een tierelier en kan hij zich optrekken aan dat niveau.

En anders weer een oplossing zoeken.

Misschien gedijt hij wel in een andere voetbalfilosofie, je ziet het ook aan Joris Kramer die basis staat bij de Eagles en daar goed rendeert. Bij ons toch een ander systeem en was hij bankzitter.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

papier

Citaat van: 666 op oktober 29, 2024, 09:34:49
Misschien gedijt hij wel in een andere voetbalfilosofie, je ziet het ook aan Joris Kramer die basis staat bij de Eagles en daar goed rendeert. Bij ons toch een ander systeem en was hij bankzitter.

In mijn ogen werd er ook teveel verwacht van Smand. Ja hij heeft veel wedstrijden in de benen. Maar dat was ook meer bij gebrek aan beter. Net als andere jonge spelers moet hij in mijn ogen groeien in de luwte, niet direct een belangrijke persoon achterin zijn. Vergelijking met Kramer is wel een goede in mijn ogen.

janou

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 09:48:41
In mijn ogen werd er ook teveel verwacht van Smand. Ja hij heeft veel wedstrijden in de benen. Maar dat was ook meer bij gebrek aan beter. Net als andere jonge spelers moet hij in mijn ogen groeien in de luwte, niet direct een belangrijke persoon achterin zijn. Vergelijking met Kramer is wel een goede in mijn ogen.

Heeft ook te maken of je in een team komt waar het goed draait en je dominant bent aan de bal. Dan is het ook een stuk makkelijker om erin te komen. Is/was afgelopen periode simpelweg niet de jongen die de kar kon trekken achterin. Wat je wellicht op zijn leeftijd ook niet kan verwachten.

rudie

Hopelijk heeft uitleenbeurt nog wel iets gebracht qua groei, wedstrijden speelde hij daar al niet meer sinds degradatie (zo goed als) zeker was.

sunderland

Citaat van: 666 op oktober 29, 2024, 09:34:49
kramer had hier 2 beteren voor hem dus dat verhaal is niet waar.

sunderland

Citaat van: janou op oktober 29, 2024, 10:07:50
Heeft ook te maken of je in een team komt waar het goed draait en je dominant bent aan de bal. Dan is het ook een stuk makkelijker om erin te komen. Is/was afgelopen periode simpelweg niet de jongen die de kar kon trekken achterin. Wat je wellicht op zijn leeftijd ook niet kan verwachten.
als je al zoveel wedstrijden hebt gespeeld dan mag je toch echt wel meer verwachten. Hij kwam gewoon te kort in alle opzichten. Was erg wisselvallig, kan mij vorig seizoen ADO uit nog herinneren waar hij geweldig speelde en daarna weer 4 wedstrijden kut. Henk zou hem brengen als 3 e of 4 e speler maar ons grote vriend Ultee stelde hem iedere wedstrijd op terwijl er een veel betere op de bank zat. Smand speelde veel wedstrijden met Tol naast hem wat een waardeloos centrum was. Smand had gewoon eens moeten invallen en soms eens een wedstrijd moeten spelen en vorig seizoen misschien basis. Het is denk ik veel te snel gegaan.

papier

Citaat van: sunderland op oktober 29, 2024, 11:47:53
als je al zoveel wedstrijden hebt gespeeld dan mag je toch echt wel meer verwachten. Hij kwam gewoon te kort in alle opzichten. Was erg wisselvallig, kan mij vorig seizoen ADO uit nog herinneren waar hij geweldig speelde en daarna weer 4 wedstrijden kut. Henk zou hem brengen als 3 e of 4 e speler maar ons grote vriend Ultee stelde hem iedere wedstrijd op terwijl er een veel betere op de bank zat. Smand speelde veel wedstrijden met Tol naast hem wat een waardeloos centrum was. Smand had gewoon eens moeten invallen en soms eens een wedstrijd moeten spelen en vorig seizoen misschien basis. Het is denk ik veel te snel gegaan.

Wie was er beter dan? Mullem die ook bakken met kritiek kreeg? Die had het net zo slecht gedaan. Bergsma? De man die in zijn hele dienstverband bij Cambuur niet 1 duel heeft gewonnen? De vergelijking met Kramer gaat prima op omdat beide spelers best wel goede dingen hebben laten zien, maar ook hebben laten zien (nog) niet de kar te kunnen trekken. Teveel speeltijd, teveel verantwoordelijkheid in een te vroeg stadium. Met tijd, ervaring en goede begeleiding zowel op als naast het veld kan hij best van waarde zijn.

Maar goed, volgens mij zeggen we uiteindelijk beide hetzelfde.

sunderland

Citaat van: papier op oktober 29, 2024, 12:27:08
Wie was er beter dan? Mullem die ook bakken met kritiek kreeg? Die had het net zo slecht gedaan. Bergsma? De man die in zijn hele dienstverband bij Cambuur niet 1 duel heeft gewonnen? De vergelijking met Kramer gaat prima op omdat beide spelers best wel goede dingen hebben laten zien, maar ook hebben laten zien (nog) niet de kar te kunnen trekken. Teveel speeltijd, teveel verantwoordelijkheid in een te vroeg stadium. Met tijd, ervaring en goede begeleiding zowel op als naast het veld kan hij best van waarde zijn.

Maar goed, volgens mij zeggen we uiteindelijk beide hetzelfde.
Bergsma en Paulissen waren verreweg de besten voordat Ultee kwam weet je nog. Vind de vergelijking met Kramer totaal niet passen

oost

Bergsma was het eerste half jaar hier van de buiten categorie.
Daarna werdt het helaas wel rap minder ;(

sunderland

Citaat van: oost op oktober 29, 2024, 17:07:13
Bergsma was het eerste half jaar hier van de buiten categorie.
Daarna werdt het helaas wel rap minder ;(
en heel erg toevallig hadden we op dat zelfde moment een nieuwe trainer die hem niet opstelde. Later was het idd nooit meer dezelfde

Stiens

Floris Smand weer aangesloten bij eerste selectie

Een oude bekende maakt vanmiddag zijn rentree op het trainingsveld van SC Cambuur. De verhuurperiode van Floris Smand zit er namelijk op en de 21-jarige centrale verdediger sluit daarom per direct weer aan bij de eerste selectie. Smand werd het afgelopen half jaar verhuurd aan het Zweedse V?ster?s SK, uitkomend in de Allsvenskan op het hoogste niveau van Zweden.

Smand zal na de winterstop weer inzetbaar zijn aangezien zijn verhuurperiode loopt tot 31 december van dit kalenderjaar.

Stiens

Volgens transfermarkt.nl afgelopen half jaar 445 minuten gemaakt (6 wedstrijden) in de Zweedse Eredivisie en tevens gedegradeerd met zijn club.

denistel

zou em weer proberen te verhuren voor de 2e seizoenshelft

Grijskijkert

Citaat van: denistel op december 03, 2024, 17:37:21
zou em weer proberen te verhuren voor de 2e seizoenshelft
Dat kan toch niet, hij heeft al wedstrijden voor Cambuur en V?ster?s SK gespeeld.
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: Grijskijkert op december 03, 2024, 17:48:54
Dat kan toch niet, hij heeft al wedstrijden voor Cambuur en V?ster?s SK gespeeld.
mooi is dat. Wat moet ie hier dan?