Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: zeewolde op augustus 25, 2024, 22:50:55
Snap ik, ik probeer het vaak wat positiever te bekijken.

Goeie zaak. Brengt wat evenwicht.

wiekie1969


SCC

Heel veel succes in Zweden en in je verdere carri?re Floris!
Voor hem geldt hetzelfde als wat voor Milan geldt, onze jeugdspelers kijken wel op tegen deze spelers. Vaak bij presentaties en Q&A waren deze (eigen) spelers van de partij.

Holwerd voor Cambuur

Meteen in de basis volgens Livescore :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 26, 2024, 19:02:57
Meteen in de basis volgens Livescore :thumbsup
En meteen op 0-1 en kans om van de laatste plaats te komen, de Messias  :_schater
Henk, held, bedankt

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 26, 2024, 19:53:22
En meteen op 0-1 en kans om van de laatste plaats te komen, de Messias  :_schater

:D

Ze moeten er ook in blijven, want bij degradatie staat hij hier 1 januari weer op de stoep vermoed ik.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Smand hele wedstrijd meegedaan en de eerste 3 punten zijn binnen  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op augustus 26, 2024, 21:13:41
Smand hele wedstrijd meegedaan en de eerste 3 punten zijn binnen  :thumbsup

Zelfs Uldrikis heeft zijn 1e gemaakt. Ze bloeien elders allemaal op! :insane
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

DMS78

Smand veroorzaakte nog wel een penalty in de laatste 5 seconden...

Gelukkig voor ons werd die uit de stadion geknald...   :P

Holwerd voor Cambuur

Vasteraas gedegradeerd (met Smand op de bank).

Ik vermoed toch dat we die in januari terugzien hier.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Poetser

Prima. Mag ie de pionnetjes neerzetten bij de training.

Bankzitter

Nou ja, we hebben 4 CV's nodig. Hopelijk draait het team met de winterstop als een tierelier en kan hij zich optrekken aan dat niveau.

En anders weer een oplossing zoeken.

michello

Verhuren aan Sjors uit Oss zou wel wat zijn.

oost

Citaat van: michello op oktober 29, 2024, 08:42:10
Verhuren aan Sjors uit Oss zou wel wat zijn.

Dat is wel zijn niveau  :_schater

papier

Citaat van: Bankzitter op oktober 29, 2024, 07:48:54
Nou ja, we hebben 4 CV's nodig. Hopelijk draait het team met de winterstop als een tierelier en kan hij zich optrekken aan dat niveau.

En anders weer een oplossing zoeken.

Heeft ook best wel aardige wedstrijden gespeeld, is nog steeds een jonge gast. Wat mij betreft is hij de 4e man vanaf januari.