Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

De echte, dat lees je :devil

sunderland

Neem deze jongen ook niet zoveel meer kwalijk. Als een trainer 10 maanden met je bezig is en nog steeds maak je de zelfde soort fouten dan denk ik krijg je wel goede trainingen en kan deze trainer wel uitleggen wat verkeerd gaat. Tol idem, als je ziet hoe hij alleen al staat bij een bal die hij krijgt aangespeeld. Staat in de bal terwijl als je open staat de bal voor je hebt en dus overzicht hebt. Ongelofelijk eigenlijk

Bob Paisley

Citaat van: sunderland op september 30, 2023, 08:27:34
Neem deze jongen ook niet zoveel meer kwalijk. Als een trainer 10 maanden met je bezig is en nog steeds maak je de zelfde soort fouten dan denk ik krijg je wel goede trainingen en kan deze trainer wel uitleggen wat verkeerd gaat. Tol idem, als je ziet hoe hij alleen al staat bij een bal die hij krijgt aangespeeld. Staat in de bal terwijl als je open staat de bal voor je hebt en dus overzicht hebt. Ongelofelijk eigenlijk

Ik denk niet dat het onder een andere trainer beter wordt.   Het zit er in of niet

Bankzitter

Nou, als je Sandor over voetbal hoort praten. Die kan niet alleen aangeven wat er misgaat , maar ook hoe je het voorkomt.
Waar sta je, welke lijn loop je, hoe kijk je het veld in.

Daar zit het verschil met de huidige TS, die analyseren wel wat er misgaat, ze hebben ook een spelidee. Maar in de uitvoering aangeven op de details, dat ontbreekt. En dan wordt een speler niks beter.

SCC

Keurig jongen! Toch druk op zo'n jongen, nu je er tegen zo'n ploeg moet staan als vervanger van Tol die de laatste wedstrijden goed bezig was.
Maar goed staande gehouden en ook met lef gespeeld (wachten in de opbouw, indribbelen)

Dokkumer

Citaat van: Bob Paisley op september 30, 2023, 10:17:32
Ik denk niet dat het onder een andere trainer beter wordt.   Het zit er in of niet
Hoe denk je er nu over? Vond Floris erg sterk spelen.
De echte, dat lees je :devil

Bob Paisley

Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien dus kan er moeilijk een mening over hebben

Specuveter

Citaat van: Bob Paisley op november 12, 2023, 18:38:14
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien dus kan er moeilijk een mening over hebben
Via de stream kunnen kijken.
Veerman heeft geen kans gehad tegen hem.
Prima pot.
Bergsma is eerste keus.
Tol en Smand vechten het samen maar uit.

EdsjeSCC

Citaat van: Specuveter op november 12, 2023, 18:40:58
Via de stream kunnen kijken.
Veerman heeft geen kans gehad tegen hem.
Prima pot.
Bergsma is eerste keus.
Tol en Smand vechten het samen maar uit.

Heeft wel een kans gehad die schoot ie tegen de keeper

Dokkumer

Citaat van: Bob Paisley op november 12, 2023, 18:38:14
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien dus kan er moeilijk een mening over hebben
Eerlijk.antwoord  :thumbsup
De echte, dat lees je :devil

Noordcambuur

Top Floris ga zo door jongen  :thumbsup

Tanjajeah

Als pure mandekker prima. Zoals nu tegen Veerman en ik herinner me ook de wedstrijd tegen Willem 2. Toen stond ie ook bij een beer van een vent. Een man uitschakelen gaat hem dus prima af. Opbouwend is het vooralsnog nog iets minder en is Tol beter.

poelie-lwd

Was gister meer dan uitstekend. Ik vind Tol nog steeds beter naast Bergsma maar de concurrentie is zeker daar!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: Tanjajeah op november 12, 2023, 22:08:06
Als pure mandekker prima. Zoals nu tegen Veerman en ik herinner me ook de wedstrijd tegen Willem 2. Toen stond ie ook bij een beer van een vent. Een man uitschakelen gaat hem dus prima af. Opbouwend is het vooralsnog nog iets minder en is Tol beter.
Wat mij betreft ook de  kerntaak van de man naast Bergsma, de spits van de tegenstander uit de wedstrijd spelen.
De echte, dat lees je :devil