Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2023, 20:00:42
Vind Floris de laatste weken echt stappen maken.
eens. Hij word wat zekerder en daardoor meer comfortabel aan de bal en durft veel meer. Moet zeggen dat ie nu ook beter positie kiest en is ook niet meer dat suutsje in duels. Nu tol nog 8)

SCC

Citaat van: sunderland op september 17, 2023, 21:32:34
eens. Hij word wat zekerder en daardoor meer comfortabel aan de bal en durft veel meer. Moet zeggen dat ie nu ook beter positie kiest en is ook niet meer dat suutsje in duels. Nu tol nog 8)
Vond het gisteren sowieso heel solide en volwassen achterin. De hele organisatie was wat dat betreft beter.
Smand uitstekende lijn te pakken. Al vond ik Tol ook keurig gisteren. Geen gekke dingen beide, ga zo door.

Dokkumer

Ik heb het vermoeden dat de komst van van Mullem hier een aandeel in heeft gehad. De ruimte tussen de linies is hierdoor kleiner geworden en dat kan meer rust en zekerheid geven.
De echte, dat lees je :devil

Bankzitter

Die vult de gaten goed op als bijv. De zijkant openligt omdat een back mee is.
Breij en De Jong komen ook in volle sprint terug bij balverlies. Er werd echt samen verdedigt, mooi om te zien.

sunderland

Citaat van: Dokkumer op september 18, 2023, 09:31:11
Ik heb het vermoeden dat de komst van van Mullem hier een aandeel in heeft gehad. De ruimte tussen de linies is hierdoor kleiner geworden en dat kan meer rust en zekerheid geven.
dat kan niet anders. Heb het in maanden niet zo goed gezien. Het was een saaie weds maar we hebben zeer weinig kansen weggegeven

Mike SCC

Vond het knap hoe hij zich staande hield tegen hun fysiek sterkere spits. Door kort te zitten (en soms dubbele dekking) konden ze amper doorvoetballen.

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op september 17, 2023, 20:00:42
Vind Floris de laatste weken echt stappen maken.

Loopt ie sneller naar de koelkast???

wiekie1969

Laat hem eerst eens met zijn kont naar de goal gaan staan, dan ziet hij zijn tegenstander tenminste. Het is niet zo moeilijk.

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op september 23, 2023, 08:12:27
Laat hem eerst eens met zijn kont naar de goal gaan staan, dan ziet hij zijn tegenstander tenminste. Het is niet zo moeilijk.
bij die 2 e goal stond ie erbij als een zombie

sunderland

Ultee zijn favorietje. Zit volgens mij echt wel potentie in Smand, hoe gek het ook klinkt uit mijn strot. Maar zelfs hij word niet beter onder ultee. 9 maanden de zelfde fouten. Als je met hem aan de slag gaat (niet met de labtop) is ie een volwaardige basis speler.

AL

Citaat van: sunderland op september 23, 2023, 09:46:41
bij die 2 e goal stond ie erbij als een zombie

2e goal vind ik meer de schuld van Van Kaam.
Laat zijn tegenstander op middenveld helemaal vrij en lopen.
Kan echt niet.

EdsjeSCC

Citaat van: wiekie1969 op september 23, 2023, 08:12:27
Laat hem eerst eens met zijn kont naar de goal gaan staan, dan ziet hij zijn tegenstander tenminste. Het is niet zo moeilijk.

Jij let goed op de twitter, of x tegenwoordig, van nijp ;)

Vlampiep

Citaat van: AL op september 23, 2023, 09:51:57
2e goal vind ik meer de schuld van Van Kaam.
Laat zijn tegenstander op middenveld helemaal vrij en lopen.
Kan echt niet.
Van Kaam kan weergaloos goed voetballen, maar fysiek is hij een suurtsje.

hobbes

Citaat van: EdsjeSCC op september 23, 2023, 09:53:51
Jij let goed op de twitter, of x tegenwoordig, van nijp ;)

Misschien beter dan zijn eigen mening ;)

denistel

#119
omhoog skreven maar maakt veel fouten de laatste tijd net als de andere verdedigers
en opbouwend zeer onzeker