Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Floris Smand

Gestart door zeewolde, augustus 04, 2022, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Alhoewel vaak negatief, heb je ook zeker wel met enige regelmaat terechte (zij het cynische) opmerkingen.
Maar deze over het verlengen van Smand, nota bene en eigen jeugdspeler, raakt kant nog wal.
Zou hij gratis vertrekken naar, pak m beet, een NEC, dan had je over dat beleid ook kritiek gehad.

Deze jongen speelt zijn tweede seizoen bij de senioren, bekijk dat eens wat optimistischer man. Er is al zoveel ellende in de wereld, koester dan ook eens wat je wel hebt. Ik gun je ook wat mooie momenten in je leven. Kom op Wiekie, we gaan nu nog uit van het goede: op naar een mooi, aanvallend en strijdend seizoen.

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2023, 16:44:06
Dames en heren, hij dekt altijd aan de verkeerde kant, hier is onze grote topper Floris Smand

:_schater :_schater :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: SCC op juli 21, 2023, 17:12:52
Alhoewel vaak negatief, heb je ook zeker wel met enige regelmaat terechte (zij het cynische) opmerkingen.
Maar deze over het verlengen van Smand, nota bene en eigen jeugdspeler, raakt kant nog wal.
Zou hij gratis vertrekken naar, pak m beet, een NEC, dan had je over dat beleid ook kritiek gehad.

Deze jongen speelt zijn tweede seizoen bij de senioren, bekijk dat eens wat optimistischer man. Er is al zoveel ellende in de wereld, koester dan ook eens wat je wel hebt. Ik gun je ook wat mooie momenten in je leven. Kom op Wiekie, we gaan nu nog uit van het goede: op naar een mooi, aanvallend en strijdend seizoen.

Feitelijk heeft hij toch gewoon gelijk? Smand dekt toch vaak aan de verkeerde kant? 1 of 2 keer is hem echt wel vergeven gezien zijn jonge leeftijd maar uiteindelijk werd het gewoon structureel. Ik snap dat de club verlengd zodat de opleidingskosten zijn afgedekt maar ik verwacht er zelf ook helemaal niks van. Komt ook tekort in de KKD denk ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

HansKazan

Citaat van: poelie-lwd op juli 21, 2023, 17:27:12
Feitelijk heeft hij toch gewoon gelijk? Smand dekt toch vaak aan de verkeerde kant? 1 of 2 keer is hem echt wel vergeven gezien zijn jonge leeftijd maar uiteindelijk werd het gewoon structureel. Ik snap dat de club verlengd zodat de opleidingskosten zijn afgedekt maar ik verwacht er zelf ook helemaal niks van. Komt ook tekort in de KKD denk ik.

Ben het volledig met je eens. Komt tekort en zie voor hem geen grootse toekomst tegemoet. Hoop dat ik er naast zit. Maar als ik hem zie spelen vraag ik me vaak af waarom ze deze jongen zo ophypen.

Trainert!

Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2023, 16:11:59
Ach ja, nul ambitie bij de club, lekker bijtekenen.  :zucht :zucht

Zo is het. Deze jongen kan er echt geen klote van. Lekker verlengen. Tijden van alle als de boer en Ties heldens  gaan weer herleven gvd

Vlampiep

Citaat van: Trainert! op juli 21, 2023, 18:34:21
Zo is het. Deze jongen kan er echt geen klote van. Lekker verlengen. Tijden van alle als de boer en Ties heldens  gaan weer herleven gvd
Dus heren, opdoeke maar die bende :_schater

Vlampiep

Smand is wat mij betreft meer een speler voor de bank, maar kan ook nog veel,stappen maken. Waar mij ongelooflijk aan stoor is dat een speler als Vd Water die een destructieve uitwerking heeft binnen een groep, helemaal niets heeft laten zien meer wel gepruimd wordt, terwijl Smand maar fractie verdient van wat Vd Water ontvangt.
En ja onze scouting en kijk op wat een speler of trainer moet brengen houdt momenteel niet over.

poelie-lwd

Citaat van: Vlampiep op juli 21, 2023, 18:53:37
Dus heren, opdoeke maar die bende :_schater

Tja. Op deze manier sla je elke discussie plat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

welke discussie?
een cambuur man kleineren door dezelfde vaste kliek die daar vooral zelf enorm van geniet.
dat is geen discussie, dat moet de rest accepteren.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: okkele op juli 21, 2023, 20:39:00
welke discussie?
een cambuur man kleineren door dezelfde vaste kliek die daar vooral zelf enorm van geniet.
dat is geen discussie, dat moet de rest accepteren.

tuurlijk man, jonge voetballer kan goed uitpakken en ook niet. Kost niet veel, dus gokje waard. Sommigen hier rekenen elke speler die aangekocht wordt cq een contract krijgt al meteen af als basisspeler die er elke wedstrijd bovenuitsteekt. En anders is het waardeloos en niet goed genoeg.
Afbranden maar weer en continu hun eigen gelijk proberen te halen. Zeg je iets ervan wordt je neergesabeld als niet reeel of het vaste paardje....ik mag mn eigen mening toch wel zeggen......   Jah tuurlijk mag dat maar wat helpt het afbranden en platfakkelen van 80 procent van de selectie en trainers.
Begrijp me goed ik ben heel erg Cambuur he... wil ook graag de beste spelers de miegum en muhrens zeg maar. Moet wel betaalbaar blijven.
Ik denk dat er nu nog teveel vermogen naar het nieuwe hok gaat en we het pas kunnen omdraaien als het nieuwe hok zn centjes gaat terugbetalen dmv entree sponsers en heel veel nieuwe erbij hoop ik.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op juli 21, 2023, 19:10:40
Waar mij ongelooflijk aan stoor is dat een speler als Vd Water die een destructieve uitwerking heeft binnen een groep

Je roept dat nou al een jaar, maar je bent steeds de enige. Zijn er meer die die geluiden hebben gehoord?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Holwerd voor Cambuur

Meer dan terecht dat hij verlenging krijgt, al ben ik (nog) niet zijn grootste fan. 20 pas, dus nog tijd om te leren. Daar is de KKD voor hem nu wel even goed voor denk ik.


SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Jonge spelers langdurig vastleggen is transferwaarde opbouwen. Of Smand dat word is afwachten maar als we dit structureel doen dan is het vanzelf een keer jackpot. Prima beleid zo.

YellowBlue

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juli 21, 2023, 21:33:48
Meer dan terecht dat hij verlenging krijgt, al ben ik (nog) niet zijn grootste fan. 20 pas, dus nog tijd om te leren. Daar is de KKD voor hem nu wel even goed voor denk ik.
Gelukkig, er zijn hier nog mensen met voetbal verstand! Hij is nog maar 20 jaar mannen. Volgens insiders een op en top prof. Werd opeens voor de leeuwen gegooid in de eredivisie. Ja zeker nog niet top, maar kan nog flink doorgroeien. Betaalbaar, weinig financieel risico dus en als hij wel door ontwikkeld heb je cash op het veld.

poelie-lwd

Citaat van: okkele op juli 21, 2023, 20:39:00
welke discussie?
een cambuur man kleineren door dezelfde vaste kliek die daar vooral zelf enorm van geniet.
dat is geen discussie, dat moet de rest accepteren.

Wanneer ga je eens inhoudelijk reageren?
Iedereen heeft recht op mijn mening.