Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Joao Virginia

Gestart door zeewolde, juli 08, 2022, 15:41:44

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Citaat van: Bernardo op september 11, 2022, 17:07:54
Zie net de goal terug, moet hij hem niet gewoon hebben deze bal? Dacht eerst dat ie veel meer in de hoek zat.

Leek mij inderdaad ook houdbaar, maar het begint natuurlijk bij de domme terugspeelbal van Tol

El FLaco

Deze bal was zeker houdbaar!

AZ; houdbaar
1e Excelsior; houdbaar
Groningen; houdbaar


michello

Door een stapje naar rechts is hij te laat. Weer een bal die hij wel had kunnen hebben dus.
Ik snap wel dat er mensen om Ruiter roepen, maar die is echt niet beter, die heeft in de voorbereiding ook geen sterke indruk gemaakt. Aan de andere kant kun je Virginia ook niet eindeloos laten staan als hij fouten blijft maken. Lastig.

Bernardo

Citaat van: El FLaco op september 12, 2022, 09:32:54
Deze bal was zeker houdbaar!

AZ; houdbaar
1e Excelsior; houdbaar
Groningen; houdbaar

Fortuna uit ook nog

El FLaco

Citaat van: Bernardo op september 12, 2022, 09:49:37
Fortuna uit ook nog

Worden de statistieken niet beter op ;-)

Noordcambuur

Allemaal heel leuk maar we moeten niet probleem bij de keeper zoeken maar het probleem ligt voorin.
Vorig seizoen vlogen de doelpunten ervoor in en nu krijgen we bijna geen kans om een doelpunt te maken.

rody rules


dat is te makkelijk om te zeggen dat het dan aan de voorhoede ligt. hij heeft nu al meer fouten gemaakt dan stevens in het hele seizoen. als je niet op je keeper kunt bouwen (kijk bijv. naar zwolle vorig jaar met lamprou) dan wordt het heel lastig. wat dat betreft misschien nu wel het grootste gemis zelfs

Vlampiep

Joao Virginia is niet vanwege zijn zwakte reeds bij twee topclubs onder contract geweest. Zijn 10 mede spelers blunderen er op los, maar dat leidt niet direct tot een tegentreffer. Ik durf te stellen dat onze keeper de minste fouten maakte in de afgelopen wedstrijden.
Als de verdediging solide speelt, is Joao een solide keeper, maar met blunderende verdedigers is hij ook soms uit positie.
Komt heus wel goed met onze keeper.

Cambuur Groningen

Citaat van: rody rules op september 12, 2022, 12:19:11
dat is te makkelijk om te zeggen dat het dan aan de voorhoede ligt. hij heeft nu al meer fouten gemaakt dan stevens in het hele seizoen. als je niet op je keeper kunt bouwen (kijk bijv. naar zwolle vorig jaar met lamprou) dan wordt het heel lastig. wat dat betreft misschien nu wel het grootste gemis zelfs
Is het verschil ook niet dat Stevens er op los grabbelde als we al een paar goals om de oren hadden gekregen? Dan valt het minder op. Die tegen AZ vond ik echt een overduidelijke fout, die tegen Fortuna van dichtbij ook, die van gisteren durf ik nog steeds te betwijfelen of het Virginia's fout was. Je leest ook nergens in de verslagen op VI, NOS of ESPN dat de keeper opzichtig blunderde

Cor

Tol moet beter opletten dan hoeven we deze discussie hier niet te voeren. Wat een lul met vingers

SCC

Toch is het wel zo dat een huurspeler, zeker een keeper, een directe versterking moet zijn. Je bent een speler voor een andere club aan het opleiden.
Zeker aangezien er geen koopoptie in zit, vind ik dat hij daardoor minder krediet verdient dan andere huurspelers (met optie).

veteraan

Spitsen en keepers vallen negatief op als een team niet goed draait
Als je ze te snel wisselt wordt het niks meer voorlopig
Team is de sleutel !

zeewolde

Citaat van: Cor op september 12, 2022, 12:55:23
Tol moet beter opletten dan hoeven we deze discussie hier niet te voeren. Wat een lul met vingers

het ergste was nog dat hij een aantal minuten daarvoor ook al in de fout ging, wat gelukkig niet afgestraft werd.

Destroyer

Citaat van: El FLaco op september 12, 2022, 09:32:54
Deze bal was zeker houdbaar!

AZ; houdbaar
1e Excelsior; houdbaar
Groningen; houdbaar

Gok toch vijf punten verlies. Maar mooie groei huurspeler....
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Ik hoop dat Cambuur alvast naar een keeper voor het volgende seizoen gaat kijken.