Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Joao Virginia

Gestart door zeewolde, juli 08, 2022, 15:41:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2022, 10:09:40
Allemaal heel leuk maar we moeten niet probleem bij de keeper zoeken maar het probleem ligt voorin.
Vorig seizoen vlogen de doelpunten ervoor in en nu krijgen we bijna geen kans om een doelpunt te maken.

Dei bal leek mij ook houdbaar, maar ik zag een analyse van Zeinstra. Alhoewel de bal echt houdbaar is/lijkt, hangt het ook een beetje af van wat de afspraken over blokken van de bal met, in dit geval, Bangura zijn. Als hij moet blokken met zijn voeten bij elkaar dan kan de bal niet naar de korte hoek en zou hij logischerwijze kunnen rekenen op een bal in de lange hoek. Waar hij dus stond. Wij kennen de afspraken niet, maar dat is toch een interessant detail

hobbes

Citaat van: PePe op september 13, 2022, 10:10:47
Ik hoop dat Cambuur alvast naar een keeper voor het volgende seizoen gaat kijken.

Dat moet sowieso aangezien hij voor een seizoen gehuurd wordt.

Montana

Ik begrijp niet -en ja, achteraf is het makkelijk praten- dat we voor dit cruciale seizoen een keeper hebben gehuurd die zich nog moet ontwikkelen. Zo?n belangrijke positie. Hier had m.i. een geroutineerde doelman moeten staan ? la Stevens (wat in eerste instantie ook de bedoeling was). Dat Virginia potentie heeft dat zal wel, maar daar kopen wij niks voor.

Jandehulk

Citaat van: Montana op september 13, 2022, 11:39:03
Ik begrijp niet -en ja, achteraf is het makkelijk praten- dat we voor dit cruciale seizoen een keeper hebben gehuurd die zich nog moet ontwikkelen. Zo?n belangrijke positie. Hier had m.i. een geroutineerde doelman moeten staan ? la Stevens (wat in eerste instantie ook de bedoeling was). Dat Virginia potentie heeft dat zal wel, maar daar kopen wij niks voor.
ben het meestal niet met je eens, maar nu wel ..ik vind het een zeer onbetrouwbare keeper , hij heeft zeker al 2 a 3 punten gekost .

bommel

Citaat van: Jandehulk op september 13, 2022, 13:04:26
ben het meestal niet met je eens, maar nu wel ..ik vind het een zeer onbetrouwbare keeper , hij heeft zeker al 2 a 3 punten gekost .

Die betrouwbare reserve keeper zit op de bank ...

Vlampiep

Citaat van: Jandehulk op september 13, 2022, 13:04:26
ben het meestal niet met je eens, maar nu wel ..ik vind het een zeer onbetrouwbare keeper , hij heeft zeker al 2 a 3 punten gekost .
Deze keeper lijkt mij goed genoeg, maar het is momenteel het collectieve falen wat ons de punten kost.

okkele

Citaat van: Montana op september 13, 2022, 11:39:03
Ik begrijp niet -en ja, achteraf is het makkelijk praten- dat we voor dit cruciale seizoen een keeper hebben gehuurd die zich nog moet ontwikkelen. Zo?n belangrijke positie. Hier had m.i. een geroutineerde doelman moeten staan ? la Stevens (wat in eerste instantie ook de bedoeling was). Dat Virginia potentie heeft dat zal wel, maar daar kopen wij niks voor.
alle portugese vertegenwoordigende elftallen , benfica , arsenal , everton en sporting portugal is niet routine genoeg?
ik weet dat ervaring en routine niet hetzelfde is maar dit levert toch genoeg op lijkt mij.
ook virginia komt nog wel op het goede spoor, het hele team is nog niet zoals het hoort en 1 persoon daar uit pikken vind ik niet terecht.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

moodygrunn

Citaat van: bommel op september 14, 2022, 21:04:16
Die betrouwbare reserve keeper zit op de bank ...
Vraag eerst maar eens in Tilburg hoe betrouwbaar hij is...
In Henk en Sandor we trust

Montana

Citaat van: okkele op september 15, 2022, 14:49:53
alle portugese vertegenwoordigende elftallen , benfica , arsenal , everton en sporting portugal is niet routine genoeg?
ik weet dat ervaring en routine niet hetzelfde is maar dit levert toch genoeg op lijkt mij.
ook virginia komt nog wel op het goede spoor, het hele team is nog niet zoals het hoort en 1 persoon daar uit pikken vind ik niet terecht.

Een talent dus. Heeft idd potentie, maar dat is mijn punt niet.

poelie-lwd

Citaat van: bommel op september 14, 2022, 21:04:16
Die betrouwbare reserve keeper zit op de bank ...

Die kan er helemaal niks meer van.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op september 16, 2022, 11:21:57
Die kan er helemaal niks meer van.
nou ik zag hem in die oefenwedstrijd bij Zwolle en daar schrok ik best van. Dat was toch slecht van die keepert

oldehove

Citaat van: sunderland op september 16, 2022, 12:37:47
nou ik zag hem in die oefenwedstrijd bij Zwolle en daar schrok ik best van. Dat was toch slecht van die keepert
Ruiter zien keepen bij Maagdenburg, Daar werd ik ook niet heel vrolijk van..
ut komt su as het komt

AL


hobbes

Houdt ons lang in de wedstrijd inderdaad, werd na de 2-1 ook in de steek gelaten.

Bob Paisley

Heeft uitstekend gedaan.   Toch zie je nog onzekere trekjes.    Soms simpele ballen die hij even los laat.    Hopelijk is dit een opgaande lijn voor hem