Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

J.v.G.

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2022, 12:38:04
Aanvallend nog steeds machteloos we komen zwaar tekort.

Komt er niks bij dan kunnen we de vrijdagavond vrij houden en spelen we tegen de beloftes op de maandag.

We kunnen de bal nauwelijks in bezit houden.
Dit is je conclusie na een verliespartij tegen de Franse kampioen van 2 jaar geleden met een begroting waaraan in Nederland alleen Ajax kan tippen. :_schater

EdsjeSCC

Volgende week maar even oefenen tegen VV Blija 2, dan is de selectie top!

Bankzitter

Ultee begint weer vanaf 0 met een nieuw systeem en begint met de verdediging.
Daarbij speelt hij niet met een basiself maar wil hij iedereen zien om alle spelers te leren kennen  en te zien waar versterking nodig is.
Dus deze oefenwedstrijden zeggen nog niets. Pas vanaf nu gaan we echte veranderingen doorvoeren en naar een vaste elf werken.
En er zal wel iets bijkomen maar  er niet realistisch te verwachten dat er een half elftal vervangen gaat worden.

Ik ben in ieder geval blij dat we vasthouden aan 4-3-3 met mooi voetbal als het kan maar realistisch als het moet.




PePe

Ultee zal vast een reden hebben om iedereen te laten spelen in deze wedstrijd tegen Lille.
1e en 2e helft met allemaal andere spelers, hieruit kun je echt geen conclusie trekken.
Volgens mij gaan we het Cambuur van Ultee pas op 8 januari zien! (Volendam)

hobbes

Citaat van: EdsjeSCC op december 16, 2022, 19:33:55
Volgende week maar even oefenen tegen VV Blija 2, dan is de selectie top!

Gelukkig heeft de trainer een nuchtere kijk hierop

?Het was verdedigend een goeie les, om goed compact te staan?, meent Timan. ?Het was natuurlijk mooi om tegen zo?n topploeg te spelen, maar het was toch vooral achter de bal aan rennen.? Dat onderkent Ultee ook, maar ondanks dat is hij tevreden over het spel van zijn ploeg. ?Je kan ook tegen San Pedro del Pinatar 2 gaan spelen, met 8-0 winnen en denken: ?goh, wat hebben we een gezellig trainingskamp gehad?. Dan is dit een stuk beter.?

zeewolde

Citaat van: J.v.G. op december 16, 2022, 18:52:31
Dit is je conclusie na een verliespartij tegen de Franse kampioen van 2 jaar geleden met een begroting waaraan in Nederland alleen Ajax kan tippen. :_schater
of  zijn conclusie inclusief alle wedstrijden voor de winterstop.

Je hebt een linksbuiten en een aanvallende middenvelder nodig

J.v.G.

Citaat van: zeewolde op december 17, 2022, 11:39:17
of  zijn conclusie inclusief alle wedstrijden voor de winterstop.

Je hebt een linksbuiten en een aanvallende middenvelder nodig
Kishna en Seuntjes :thumbsup


Leovardia

Iemand enig idee waar en teugen wie we morgenmiddag speule?
In de wandelgangen wordt dkv fluustert. Su ut echt?
Kent skele juh.

hobbes

Citaat van: Leovardia op december 20, 2022, 21:49:33
Iemand enig idee waar en teugen wie we morgenmiddag speule?
In de wandelgangen wordt dkv fluustert. Su ut echt?

Volgens de krant spelen die een dubbele wedstrijd op donderdag, dus dat zal niet. Wrs een top 3 club, revenche voor Psv?

Specuveter

Iemand al een idee tegen wie we oefenen?
Waar en wanneer?

Tanjajeah

Citaat van: Specuveter op december 21, 2022, 11:07:07
Iemand al een idee tegen wie we oefenen?
Waar en wanneer?


Ik komt dit tegen op Twitter, blijkbaar is het heel geheim allemaal. Zou de tegenstander stiekem t?ch DKV zijn?


richard nijp
@nijpiescc
0-1 Cambuur scoort uit een doelpunt van ter Heide bij Hoevelaken links af #oefenpotje #normalisatie en de club gaat er in mee?.

J.v.G.

Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2022, 11:44:38

Ik komt dit tegen op Twitter, blijkbaar is het heel geheim allemaal. Zou de tegenstander stiekem t?ch DKV zijn?

Die spelen 2x een uur tegen Excelsior, dus dat lijkt me niet voor de hand liggen.

Leovardia

Speule tegen NAC. 0-0 tussenstand.
Hoor dat er daarna nog een pot speult wurd
Kent skele juh.

hobbes

Citaat van: Leovardia op december 21, 2022, 12:43:46
Speule tegen NAC. 0-0 tussenstand.
Hoor dat er daarna nog een pot speult wurd

Daar hoef je niet geheimzinnig over te doen lijkt me