Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Drumfather SCC

0-1 voor Lille inmiddels
Die lui voetballen zo makkelijk

Cambuur is alleen maar aan het tegenhouden

hobbes

Citaat van: Drumfather SCC op december 16, 2022, 11:26:53
0-1 voor Lille inmiddels
Die lui voetballen zo makkelijk

Cambuur is alleen maar aan het tegenhouden

Van de nr 7 van Frankrijk mag je ook wel wat verwachten.

Zuid1991

Gegokt en verloren....Mambimbi.
Niet meer in ons shirt laten ballen.
Op naar een versterking op de flank.

Noordcambuur

Aanvallend nog steeds machteloos we komen zwaar tekort.

Komt er niks bij dan kunnen we de vrijdagavond vrij houden en spelen we tegen de beloftes op de maandag.

We kunnen de bal nauwelijks in bezit houden.

Treb

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2022, 12:38:04
Aanvallend nog steeds machteloos we komen zwaar tekort.

Komt er niks bij dan kunnen we de vrijdagavond vrij houden en spelen we tegen de beloftes op de maandag.

We kunnen de bal nauwelijks in bezit houden.

De winterstop heeft je goed gedaan lees ik wel!

hobbes

Citaat van: Treb op december 16, 2022, 13:43:53
De winterstop heeft je goed gedaan lees ik wel!

Hij heeft gelijk, we hadden Lille op moeten rollen.

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op december 16, 2022, 12:38:04
Aanvallend nog steeds machteloos we komen zwaar tekort.

Komt er niks bij dan kunnen we de vrijdagavond vrij houden en spelen we tegen de beloftes op de maandag.

We kunnen de bal nauwelijks in bezit houden.
Het wel geliek hoor ..laat de "niets aan de hand en mooi zo doorgaan" fans maar praten, met deze groep red je het bij lange na niet om erin te blijven....


Trainert!

Citaat van: hobbes op december 16, 2022, 13:49:44
Hij heeft gelijk, we hadden Lille op moeten rollen.

Dat zegt hij toch niet. Maar een paar kansen bij elkaar spelen lukt al niet. Versterkingen! Met professor ultee gaan we ook niet scoren

Jandehulk

Citaat van: Trainert! op december 16, 2022, 14:26:11
Dat zegt hij toch niet. Maar een paar kansen bij elkaar spelen lukt al niet. Versterkingen! Met professor ultee gaan we ook niet scoren
precies !

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op december 16, 2022, 14:26:11
Dat zegt hij toch niet. Maar een paar kansen bij elkaar spelen lukt al niet. Versterkingen! Met professor ultee gaan we ook niet scoren
zo zit het kerel :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Treb op december 16, 2022, 13:43:53
De winterstop heeft je goed gedaan lees ik wel!
we zullen het zien kerel?.
Nou de winterstop is nog lang niet voorbij.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

R058

Er werd ook vooral op het verdedigende getraind tot nu toe. Vond het drukzetten en het compact verdedigen beter gaan. Alleen verdedigen in de omschakeling vond ik nog erg matig. Het aanvallende spel zouden ze later pas echt mee bezig dus dat dat nog niet liep tegen een ploeg als Lille is niet raar. Ook al waren er wel twee redelijk grote kansen voor Smit en Uldrikis. Sommigen hier verwachten echt veel te veel.

AL

Citaat van: R058 op december 16, 2022, 16:49:29
Er werd ook vooral op het verdedigende getraind tot nu toe. Vond het drukzetten en het compact verdedigen beter gaan. Alleen verdedigen in de omschakeling vond ik nog erg matig. Het aanvallende spel zouden ze later pas echt mee bezig dus dat dat nog niet liep tegen een ploeg als Lille is niet raar. Ook al waren er wel twee redelijk grote kansen voor Smit en Uldrikis. Sommigen hier verwachten echt veel te veel.

Blijf het heel vreemd vinden dat de focus op het verdedigen lag tot nu toe.
Verdedigend was 1e seizoenshelft gewoon wel goed.
Aanvallend is het niveau middenmoot KKD en zonder 1 of 2 echte versterkingen worden we kansloos 18e of 17e.

R058

Citaat van: AL op december 16, 2022, 17:08:14
Blijf het heel vreemd vinden dat de focus op het verdedigen lag tot nu toe.
Verdedigend was 1e seizoenshelft gewoon wel goed.
Aanvallend is het niveau middenmoot KKD en zonder 1 of 2 echte versterkingen worden we kansloos 18e of 17e.
Ultee vond dat veel van de goals juist kwamen door slechte verdedigende organisatie en wilde dus zeker daar wat aan veranderen. De logica om dit eerst te doen was dat door eerst de verdediging te verbeteren je beter kan trainen op aanvallen, omdat je dan meer weerstand hebt op de trainingen bij het trainen van aanvallen. En middenmoot KKD is echt erg overdreven. Het kan toch niet dat Uldrikis vorig seizoen het goed deed en Van der Water erg goede statistieken haalde bij Heracles en dat ze nu ineens beide niet zouden kunnen voetballen? Er was tactisch gewoon iets niet goed vind ik nog steeds en heb er vertrouwen in dat het nog goed kan komen.