Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Na zondag is de vervroegde winterstop ingegaan krijgen we nog wat oefenwedstrijden in de periode.

PePe

Zondag om 13.30 uur thuis oefenen tegen Heracles Almelo.

V-man

Zwaar benieuwd of "de hand van Sjors" al zichtbaar is. Meer zin in dan Oranje!

J.v.G.

Citaat van: V-man op december 03, 2022, 00:41:06
Zwaar benieuwd of "de hand van Sjors" al zichtbaar is. Meer zin in dan Oranje!
Is dat realistisch na 5x trainen?

Bankzitter

Misschien hoeft er ook niet heel veel te veranderen. Vaak met 1-0 verloren. Dan zit het in details en vooral ook vorm en vertrouwen. En een beetje meer geluk. Mar wel benieuwd naar de keuzes op de 3/4 posties waarop we te kort kwamen.

Lore

Citaat van: J.v.G. op december 03, 2022, 09:16:58
Is dat realistisch na 5x trainen?

Ja, op sommige vlakken wel toch? Welke spelers en welke formatie kan hij nu al invloed op hebben. Ben er ook wel benieuwd naar

Specuveter

Benieuwd of hij in een 442 opstelling gaat voetballen.
Als je laatste trainingen zag wel.
En hoe komt het met vd Water?

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op december 03, 2022, 14:44:39
Benieuwd of hij in een 442 opstelling gaat voetballen.
Als je laatste trainingen zag wel.
En hoe komt het met vd Water?
In welke samenstelling verwacht je n.a.v. de laatste training?

J.v.G.

#563
Citaat van: Lore op december 03, 2022, 11:40:54
Ja, op sommige vlakken wel toch? Welke spelers en welke formatie kan hij nu al invloed op hebben. Ben er ook wel benieuwd naar
Zou kunnen maar ik heb zoiets van wacht het wel af en geef mijn mening wel over een paar weken..

Specuveter

Citaat van: J.v.G. op december 03, 2022, 14:54:43
In welke samenstelling verwacht je n.a.v. de laatste training?
Virginia
Sai Bergsma Mc Intosh Bangura
Jacobs Hoedemakers Paulissen Mambini
           Uldrikis Smit

justremco

Citaat van: Specuveter op december 03, 2022, 15:13:48
Virginia
Sai Bergsma Mc Intosh Bangura
Jacobs Hoedemakers Paulissen Mambini
           Uldrikis Smit

Smit op de buiten dan neem ik aan? Begreep dat ze de hele week gewoon 433 trainen

RG

Citaat van: Specuveter op december 03, 2022, 14:44:39
Benieuwd of hij in een 442 opstelling gaat voetballen.
Als je laatste trainingen zag wel.
En hoe komt het met vd Water?
Getuigt van niet al teveel voetbalverstand als je denkt dat er in 442 getraind is. Was gewoon 433 . Smit speelde aanvallend op het middenveld. Boere en Uldrikis trainden beiden als de diepste spits in de 11-11 partijen.

Voor mij was het meest opvallende vandeweek dat macintosh de hele week naadt Bergsma trainde. Ben alleen vandaag niet geweest.

PePe

Benieuwd wie er spelen? De basis spelers of de twijfel gevallen?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is het morgen ook ergens online te bekijken
Henk, held, bedankt