Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op september 22, 2022, 19:50:22
nee zo goed was het niet. Vooral de 2e 30 min waren best goed te noemen waarin Almere totaal niet in het spel voorkwam. We maakten ook een goal die werd afgekeurd voor buitenspel wat totaal geen buitenspel was en vd water werd ook een keer gevloerd in de zestien wat ook heel duidelijk een strafschop was maar dat had ie aan um zelf te danken met zijn gezeur. En wat mij wederom opviel dat we veel te lang doorbreien . Schiet es uit de 2 e lijn denk ik dan. Paulissen kon dat tot 2 x toe. Al met al een nuttige wedstrijd denk ik.
klopt helemaal Sunderland.
Was Nijhuis de scheidsrechter  :_schater

denistel

Citaat van: sunderland op september 22, 2022, 21:40:39
nee hoor zo bedoel ik het niet. We waren echt duidelijk veel beter hoor en het was ook zeker niet geflatteerd. Sterker nog, het hadden veel meer kunnen zijn. Almere viel mij ook heel erg tegen

almere met pastoor talan en maduro als ts die waren wel heel erg zwak.

1e uur vond ik ons wel goed hoor met soms mooie combinaties die
soms ver worden door gedreven maar dat is nu eenmaal ons spel

weestwel

Citaat van: sunderland op september 22, 2022, 21:40:39
We waren echt duidelijk veel beter hoor

Veel beter dan de nummer 11 van de kkd, Gelukkig maar!!!

Cambuur Groningen

Citaat van: weestwel op september 23, 2022, 16:01:28
Veel beter dan de nummer 11 van de kkd, Gelukkig maar!!!
Mag ik je uit oprechte belangstelling vragen waarom je hier eigenlijk zo nu en dan op het forum zit?

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op september 23, 2022, 19:17:02
Mag ik je uit oprechte belangstelling vragen waarom je hier eigenlijk zo nu en dan op het forum zit?
kom er maar in ? weest wel? !

J.v.G.

Citaat van: Cambuur Groningen op oktober 04, 2022, 11:15:07
https://dvhn.nl/sport/FC-Emmen-oefent-tegen-SC-Cambuur-27963459.html
Opstelling SC Cambuur:
Ruiter; Van der Meer, Smand, Mac-Intosh, Bangura; Hoedemakers, Timan, Breij; Sambissa, Smit, Mambimbi

Stiens

20 min. gespeeld, stand 0-1 voor SCC. Goal van Smit.

maikcambuur

FC Emmen en SC Cambuur hebben in een oefenwedstrijd met 1-1 gelijkgespeeld. De doelpunten kwamen van Milan Smit (Cambuur) en Remi van Ekeris (Emmen). Michael Breij van Cambuur kreeg vlak na rust een rode kaart, maar in overleg werd besloten om wel gewoon met elf tegen elf verder te gaan.

SCC

Damian Timan zat ook op de bank afgelopen zaterdag (volgens mij). Was me nog nooit eerder opgevallen. Iemand een beeld bij hem en hoe speelde hij vandaag?

J.v.G.

Citaat van: SCC op oktober 04, 2022, 16:15:43
Damian Timan zat ook op de bank afgelopen zaterdag (volgens mij). Was me nog nooit eerder opgevallen. Iemand een beeld bij hem en hoe speelde hij vandaag?
Of ik moet me sterk vergissen, maar dit is weer een nieuw pareltje voor Cambuur..

maikcambuur

Citaat van: J.v.G. op oktober 04, 2022, 16:19:48
Of ik moet me sterk vergissen, maar dit is weer een nieuw pareltje voor Cambuur..

Is dit serieus of cynisch  :_schater

Bankzitter

Hij komt van (Jong) PSV en heeft een seizoen KKD gespeeld.
Volgens mij zelfs een contract hier alleen niet bij de eerste selectie.

Noordcambuur

Half november speelt Cambuur hun laatste competitie wedstrijd van dit jaar hoe gaan ze in die periode nu invullen met oefenwedstrijden  :?

TM

Citaat van: Noordcambuur op oktober 04, 2022, 18:23:18
Half november speelt Cambuur hun laatste competitie wedstrijd van dit jaar hoe gaan ze in die periode nu invullen met oefenwedstrijden  :?

Er staat sowieso een trainingskamp op het programma naar waarschijnlijk Spanje. Voor de rest zullen er wel veel oefenwedstrijden gespeeld worden.