Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

#525
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 22, 2022, 14:36:34
Het lek is boven  _O_ _O_ _O_

Kan niet anders ;)

5-0 inmiddels


Bankzitter

Balk bij 4 van de 5 goals betrokken (volgens Twitter verslag)
Is Balk nu eindelijk 's bezig met voetballen ipv allerlei randzaken?

Specuveter


hobbes

Citaat van: Specuveter op september 22, 2022, 15:09:47
Het tweede van Almere??


Almere City FC
@AlmereCityFC
Onze opstelling: Bakker, Jacobs, Van Bruggen, Limbombe, Duijvestijn, Pascu, Pe?a, Barbet, Royo, Resink, Wildeboer.

J.v.G.


weestwel

Citaat van: J.v.G. op september 22, 2022, 15:19:22
Ze spelen met hun sterkste 11..

Niet bepaald het Almere van een paar jaar geleden.

Specuveter

Eindstand 5-2.
Fijn om te horen dat Maulun ook weer mee doet.

denistel

#533
Maulun is niet mijn speler maar wel heel belangrijk in
ons spel hij heeft de techniek om spelers de diepte in
te sturen waar nu ook goals uit kwamen.

Destroyer

Was het zo goed? Wel fijn weer eens te winnen voor de jongens natuurlijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op september 22, 2022, 19:33:07
Was het zo goed? Wel fijn weer eens te winnen voor de jongens natuurlijk.
nee zo goed was het niet. Vooral de 2e 30 min waren best goed te noemen waarin Almere totaal niet in het spel voorkwam. We maakten ook een goal die werd afgekeurd voor buitenspel wat totaal geen buitenspel was en vd water werd ook een keer gevloerd in de zestien wat ook heel duidelijk een strafschop was maar dat had ie aan um zelf te danken met zijn gezeur. En wat mij wederom opviel dat we veel te lang doorbreien . Schiet es uit de 2 e lijn denk ik dan. Paulissen kon dat tot 2 x toe. Al met al een nuttige wedstrijd denk ik.

sunderland

Citaat van: zeewolde op september 22, 2022, 14:21:47
Waarom is Bergsma er niet bij vandaag?
afgelopen zaterdag was ie eigenlijk na 15 min al geblesseerd maar bleef ie staan. Toen al zag je dat ie geforceerd ging lopen

Destroyer

Citaat van: sunderland op september 22, 2022, 19:50:22
nee zo goed was het niet. Vooral de 2e 30 min waren best goed te noemen waarin Almere totaal niet in het spel voorkwam. We maakten ook een goal die werd afgekeurd voor buitenspel wat totaal geen buitenspel was en vd water werd ook een keer gevloerd in de zestien wat ook heel duidelijk een strafschop was maar dat had ie aan um zelf te danken met zijn gezeur. En wat mij wederom opviel dat we veel te lang doorbreien . Schiet es uit de 2 e lijn denk ik dan. Paulissen kon dat tot 2 x toe. Al met al een nuttige wedstrijd denk ik.

Ok dat is een heel ander verhaal dan de Cambuur site doet vertellen. Geflatteerd dus.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

Citaat van: Destroyer op september 22, 2022, 21:09:24
Ok dat is een heel ander verhaal dan de Cambuur site doet vertellen. Geflatteerd dus.
nee hoor zo bedoel ik het niet. We waren echt duidelijk veel beter hoor en het was ook zeker niet geflatteerd. Sterker nog, het hadden veel meer kunnen zijn. Almere viel mij ook heel erg tegen

Bankzitter

4x30 minuten. Dus veel spelers die 60 of 90 minuten hebben gespeeld.