Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Pisvlek

Wat een onthutsend zwakke oefenpot van Cambuur zeg, on ge loof lijk? wat een niveau..

Degradatie kandidaat nummer 1

herr kunkel

waar heb je het over man...

justremco

Citaat van: sunderland op juli 30, 2022, 19:23:51
Wat is der met Hoedemakers? Jongen is geen schim meer van vroeger

Vind m hele voorbereiding al niet zo heel best, heb het idee dat ie toch wel graag een stap wil maken maar dan zal ie wel iets beter z?n best moeten doen

Bankzitter

Matige voorberreiding. Helaas niks van een nieuwe impuls te merken... dat zal van de nieuwe spelers moeten komen.
Er mag wat meer tempo en pit in, dat komt hopelijk vanzelf als het om de punten gaat.

Keeper speelt met veel lef, daar hou ik wel van. Zal ook best nog wel eens gruwelijk misgaan, maar dat hoort er bij.

Zuid1991

We mogen echt blij zijn met onze keeper.
Die gaat punten voor ons verzamelen.
Nu de rest van de ploeg nog.

SCC

Smit een hele kille afmaker, dat is goed om erbij te hebben.
Is het met de huidige bezetting niet beter 4-4-2 te spelen?
Nu natuurlijk te laat, daar had je minstens 3 wedstrijden op moeten oefenen.
Maar vanaf links brengt een Smit (evenals Sambissa vanaf rechts) nul dreiging.
Uldrikis wederom 0 bruikbare ballen ontvangen. Beide vleugels ook 0 individuele acties

herr kunkel

idd, maar ik vond dat Cambuur grotendeels goed overeind bleef/ positioneel goed stond tegen 'luizig' 5-3-2 systeem van die lui

De Gast

Was het beeld bij jullie ook constant schokkerig.. toch niet lekker om naar te kijken zo'n wedstrijd. Zwolle idem. Kijkt echt kut.

Geelblauwstiens

Citaat van: herr kunkel op juli 30, 2022, 20:05:36
waar heb je het over man...
Is een dkv toeschouwer die een account heeft aangemaakt op ons forum. Gaat vanzelf over

michello

Uldrikis mag ook wel eens goals gaan maken. Heeft nog niks gemaakt in de voorbereiding. Smit klopt op de deur wat mij betreft?(Niet op de buiten maar in de spits)

herr kunkel

Citaat van: michello op juli 30, 2022, 20:43:31
Uldrikis mag ook wel eens goals gaan maken. Heeft nog niks gemaakt in de voorbereiding. Smit klopt op de deur wat mij betreft?(Niet op de buiten maar in de spits)
idd, kansloos traject, deze pisvlek

herr kunkel

Citaat van: Geelblauwstiens op juli 30, 2022, 20:40:18
Is een dkv toeschouwer die een account heeft aangemaakt op ons forum. Gaat vanzelf over
ahum, verkeerde :)  alsnog, zekers inderdaad. DKV-wormvormig aanhangsel.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: michello op juli 30, 2022, 20:43:31
Uldrikis mag ook wel eens goals gaan maken. Heeft nog niks gemaakt in de voorbereiding.

Hij moet ze in de competitie maken, niet in de voorbereiding :|
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Pisvlek

Citaat van: herr kunkel op juli 30, 2022, 20:05:36
waar heb je het over man...

Ik wil het nog wel even rustig voor je opschrijven hoor, maar ja dan begrijp je het zelfs ook nog niet!

SCC

Citaat van: michello op juli 30, 2022, 20:43:31
Uldrikis mag ook wel eens goals gaan maken. Heeft nog niks gemaakt in de voorbereiding. Smit klopt op de deur wat mij betreft?(Niet op de buiten maar in de spits)

Eerste seizoenshelft was, eerlijk is eerlijk, het spel met Boere op 9 ook beter.
Uldrikis wat speler betreft absoluut onze beste 9. Maar zoals eerder genoemd vind ik hem niet passen in ons systeem.
Maar met onze huidige buitens en ons gebrek aan snelle passing naar voren, heb ik met al z'n inzet ook wel met Roberts te doen.