Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Dooie pieren. Johndly ook weer veel te slap en keeper duikt as een bejaarde

Huizen


Huizen

Ik irriteer mij ook mateloos aan die grijze trainingspakken. Straalt echt niks uit!

sunderland

Al 4 e keer alleen voor de keeper  :_spank

Noordcambuur

Kunnen we een oefenwedstrijd regelen tegen een club uit de 6e klasse  _O_

Eewal

Haha, de paniek die hier weer uitbreekt  :_schater

Noordcambuur

Nou ik hoop dat ze hier wat van leren nog maar 2 weken te gaan voor de echte punten.

Er moet heel snel wat gebeuren en zeker de verdediging.

De nieuwe spelers hebben hebben ruim een maand om wedstrijd fit te worden.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 20:52:25
Haha, de paniek die hier weer uitbreekt  :_schater
we zullen het zien kerel?..

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2022, 20:54:26
we zullen het zien kerel?..
dat heb je inmiddels 20 keer gezegd. Klopt, we gaan het zien  :y

De Gast

Spee nou gewoon met Sambissa en zet Jacobs mooi op het bankje. Pak de lijn van eind vorig seizoen nou gewoon op. Toen had je het weer wat op de rails. Dit is alleen maar weggegooide energie en zonde van de tijd en funest voor het zelfvertrouwen.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 20:55:10
dat heb je inmiddels 20 keer gezegd. Klopt, we gaan het zien  :y
was de tweede keer nog maar tellen is ook al moeilijk :y

SCC

Citaat van: Eewal op juli 22, 2022, 20:52:25
Haha, de paniek die hier weer uitbreekt  :_schater
De hele tweede seizoenshelft was ook al niet best h?.
Normaliter geef ik je gelijk vwb rust en tijd geven in de voorbereiding, maar met zo weinig verandering in de selectie is het inpassen nu niet relevant en zouden we hele andere uitslagen ?n spel mogen verwachten

Jandehulk

Citaat van: Noordcambuur op juli 22, 2022, 21:01:22
was de tweede keer nog maar tellen is ook al moeilijk :y
je mag gewoon de feiten niet noemen, want hier zitten een paar die menen dat we een goed elftal hebben ....nou nee, we zitten in de middenmoot Jupiler League met deze selectie..



Cambuur Groningen

Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2022, 21:04:32
je mag gewoon de feiten niet noemen, want hier zitten een paar die menen dat we een goed elftal hebben ....nou nee, we zitten in de middenmoot Jupiler League met deze selectie..
Tuurlijk mag je de feiten noemen, het is gewoon niet goed. Maar gelukkig mag ik dan ook vast zeggen dat er een aantal hier op het forum alleen maar komen als het slecht gaat en dat ik dat persoonlijk nogal droevig vind.

Noordcambuur

Citaat van: Jandehulk op juli 22, 2022, 21:04:32
je mag gewoon de feiten niet noemen, want hier zitten een paar die menen dat we een goed elftal hebben ....nou nee, we zitten in de middenmoot Jupiler League met deze selectie..
Jandehulk hoelang weten we dat de verdediging een drama is en elke keer denken hier mensen dat het wel goed komt.

Vergeet mannen verliezen we de eerste 5/wedstrijden dan gaat het in de kopjes zitten en kom je er niet snel meer uit kijk naar Zwolle vorig seizoen.