Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: J.v.G. op juli 21, 2022, 10:45:39
10 uur trainen

Ik snap dat het de voorbereiding is, maar is dit niet een beetje lang?

SCC

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 13:18:33
Vond het een goede en mooie training. Eerst wat oefenstof, daarna 11 tegen 11, met de basiself van morgen verwacht ik. Alleen ruiter niet. Achterin mees centraal links, smit links buiten. Jacobs, paulissen maulun middenveld.
Het stelde me na 2 gezapige potjes (meppen en kootstertille) wel wat gerust hoe scherp ze trainden en ook hoe scherp henk was. Hij pakte balk mentaal goed aan en zat er bovenop. Ik vond het opvallend hoe ze elkaar aan het coachen waren: bangura-smit, ruiter. Jacobs viel positief op, coachend, heel veel inzet en een prachtig doelpunt met een lobje. Het lijkt alsof hij meer verantwoordelijkheid krijgt van henk.
Ben heel benieuwd naar morgen en verwacht eigenlijk een mooi potje.
Lekker met een kameraad van pec in het stadion.
Leuk om eens een trainingsverslag te lezen, bedankt!

Bankzitter

#257
Top inderdaad!!

Wie gaat een trainingsverslag doen van de 10 uur morgen?  Ik las het ook als 10 uur lang :_schater

zeewolde

Zijn ze bij de wissel of ergens anders?

Kuzmanovic-Apeldoorn

#259
Citaat van: zeewolde op juli 21, 2022, 15:03:12
Zijn ze bij de wissel of ergens anders?

Deze vraag begreep ik eerst ook niet  :_schater

Maar klopt bij de Wissel, ik stond vanochtend al bij SV Epe waar ze de vorige keer waren.  8P
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 15:59:24
Deze vraag begreep ik eerst ook niet  :_schater

Maar klopt bij de Wissel, ik stond vanochtend al bij SV Epe waar ze de vorige keer waren.  8P
:thumbsup ga ik om 17.00 even kijken

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2022, 16:26:27
:thumbsup ga ik om 17.00 even kijken
Het lijkt me inderdaad een goed plan dat jij nu in de regen gaat, ben ik er morgen weer wanneer het droog is. :y
Wel jammer dat we niet een gezamenlijke analyse kunnen maken  :_schater
Henk, held, bedankt

zeewolde

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 16:54:28
Het lijkt me inderdaad een goed plan dat jij nu in de regen gaat, ben ik er morgen weer wanneer het droog is. :y
Wel jammer dat we niet een gezamenlijke analyse kunnen maken  :_schater
ja helaas. Maar is bijna droog hier, valt best mee.
Virginia wel op het veld, doet niet mee
Vd Water doet loopoefeningen.

J.v.G.

Citaat van: Treb op juli 21, 2022, 13:21:41
Ik snap dat het de voorbereiding is, maar dit is niet lang!
:proost

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: zeewolde op juli 21, 2022, 17:31:57
ja helaas. Maar is bijna droog hier, valt best mee.
Virginia wel op het veld, doet niet mee
Vd Water doet loopoefeningen.
vd water was vanochtend ook aan de zijlijn met virginia en mcintosch
Henk, held, bedankt

zeewolde

Wat me gisteren overigens opviel was de zeer goede basistechniek van ter Heide en Sambissa. Was zeker van hoog niveau. Hopelijk kan ter Heide dit koppelen aan een goede wedstrijdmentaliteit zodat hij een echte backup is voor Hoedemakers

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Cambuur Groningen

Dat was rood voor onze keeper in een normale wedstrijd?

Josli

Zeker weten. Verschrikkelijk verdedigd ook. Onze keeper heeft wel een fantastische trap trouwens...

De Gast

Binnen een kwartier met 10 man eigenlijk.