Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Trainen ze maar 1x per dag in Epe?
Henk, held, bedankt

Specuveter

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 20, 2022, 06:59:31
Trainen ze maar 1x per dag in Epe?
Nee twee keer
Uit mijn hoofd 11 uur en 5 uur

J.v.G.

Citaat van: Specuveter op juli 20, 2022, 09:08:21
Nee twee keer
Uit mijn hoofd 11 uur en 5 uur
Vandaag 09.30 en vanmiddag teambuilding, op Twitter wordt het bekend gemaakt en net als vandaag aangepast.

Montana

Zou Paulissen niet op ?4? kunnen spelen? Naast Tol?

justremco

Citaat van: Montana op juli 20, 2022, 17:18:50
Zou Paulissen niet op ?4? kunnen spelen? Naast Tol?

Er kan zoveel, maar moet je nooit aan beginnen man

J.v.G.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Weet iemand of de begintijd van 10.30 voor de donderdagtraining nog klopt?
Henk, held, bedankt

J.v.G.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 01:19:11
Weet iemand of de begintijd van 10.30 voor de donderdagtraining nog klopt?
Die klopt nog.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

J.v.G.

#249
Vandaag 2x trainen en vrijdag een pittige dag voor de spelers, 10 uur trainen en zeven uur s'avonds een wedstrijd tegen PEC, ze krijgen het wel voor de kiezen, wat niet erg is daar is de voorbereiding voor.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Onze portugese vriend traint niet mee, rust?
Henk, held, bedankt

J.v.G.

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 21, 2022, 11:16:44
Onze portugese vriend traint niet mee, rust?
Dat kan je gewoon vragen aan 1 van de trainers of verzorgers.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: J.v.G. op juli 21, 2022, 11:18:58
Dat kan je gewoon vragen aan 1 van de trainers of verzorgers.
Mogen ze niet zeggen ivm de privacy  :proost
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Is kunstgras niet gewend en is stijf rust dus (maar ze trainennu juist op gras  :D)
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Vond het een goede en mooie training. Eerst wat oefenstof, daarna 11 tegen 11, met de basiself van morgen verwacht ik. Alleen ruiter niet. Achterin mees centraal links, smit links buiten. Jacobs, paulissen maulun middenveld.
Het stelde me na 2 gezapige potjes (meppen en kootstertille) wel wat gerust hoe scherp ze trainden en ook hoe scherp henk was. Hij pakte balk mentaal goed aan en zat er bovenop. Ik vond het opvallend hoe ze elkaar aan het coachen waren: bangura-smit, ruiter. Jacobs viel positief op, coachend, heel veel inzet en een prachtig doelpunt met een lobje. Het lijkt alsof hij meer verantwoordelijkheid krijgt van henk.
Ben heel benieuwd naar morgen en verwacht eigenlijk een mooi potje.
Lekker met een kameraad van pec in het stadion.
Henk, held, bedankt