Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2022, 11:53:38
als iedereen blijft toch alleen nog LCV en misschien nog rechtsback , verder is je basis wel aardig op orde toch?

Gisteren stonden Breij en Smit op de flanken, denk (hoop) wel dat michello gelijk heeft dat dit straks in de competitie niet zo is. Alhoewel het me sterk lijkt dat Van der Water, met nog twee oefenwedstrijden te gaan, als basisspeler de competitiestart gaat halen.
Kalmte alleen kan u redden.

Specuveter

Nog 3 weken.
Dat gaat wel lukken.
Of het met een nieuwe CV nog gaat lukken??

Treb

Ach.. vorig jaar in de voorbereiding kansloos verloren met 0-4 van Volendam. Het kan dys altijd erger

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juli 17, 2022, 12:04:41
Gisteren stonden Breij en Smit op de flanken, denk (hoop) wel dat michello gelijk heeft dat dit straks in de competitie niet zo is. Alhoewel het me sterk lijkt dat Van der Water, met nog twee oefenwedstrijden te gaan, als basisspeler de competitiestart gaat halen.
ik bedoel dat je geen spelers voor de basis meer hoeft te kopen.

Collingwood

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2022, 14:18:34
ik bedoel dat je geen spelers voor de basis meer hoeft te kopen.

Cambuur heeft zelf gezegd dat ze nog een rechtsback, linker centrale verdediger en linksbuiten willen halen. Of die alledrie voor de basis zijn is voor zover ik me herinner niet vermeld (behalve de centrale verdediger), maar ik hoop het wel.

In het geval van de linksbuiten in ieder geval iemand die serieus de concurrentie kan aangaan met Balk. Dat is alleen voor de breedte al nodig. Balk en Van der Water zijn nu de enige echte buitenspelers en hebben beide weinig gespeeld afgelopen tijd. Dus onwaarschijnlijk dat die 34 wedstrijden kunnen spelen. Nog los van of Balk goed genoeg is, wat ik niet uitsluit maar nog wel afwachten is.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Die is dan niet goed genoeg Zeewolde. Echt niet.

Delfzijl/Cambuur

Waar haalt dat Fortuna ineens al dat geld vandaan, jarenlang minimaal met alles wel keurig in de eredivisie gebleven maar gooien nu met centjes alsof t nik is......

mario

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op juli 17, 2022, 22:07:46
Waar haalt dat Fortuna ineens al dat geld vandaan, jarenlang minimaal met alles wel keurig in de eredivisie gebleven maar gooien nu met centjes alsof t nik is......
Het nieuwe Vitesse? Vresselijke club. Wat een vreemdeling legioen daar. Ik ben blij dat we dat hier niet hebben.

zeewolde

Citaat van: mario op juli 17, 2022, 22:16:16
Het nieuwe Vitesse? Vresselijke club. Wat een vreemdeling legioen daar. Ik ben blij dat we dat hier niet hebben.
Gabon  Sierra Leone, Letland, Frankrijk,  Groningen Drenthe , Friezen een portugees en nog wat nederlanders. En jij noemt het geen vreemdelingenlegioen bij ons :devil

V-man

Limboland vergeten :proost Vreemdelingenlegioen ligt, in mijn opinie, 30 km verder!

mario

Citaat van: zeewolde op juli 17, 2022, 22:37:45
Gabon  Sierra Leone, Letland, Frankrijk,  Groningen Drenthe , Friezen een portugees en nog wat nederlanders. En jij noemt het geen vreemdelingenlegioen bij ons :devil
Oh, tellen dubbele paspoorten ook dubbel mee, dan hebben we de selectie ook al op peil.  _O_

Montana

Hoe speelde die Smand eigenlijk? Bitsje potentie? 

sunderland

Citaat van: Montana op juli 18, 2022, 12:30:10
Hoe speelde die Smand eigenlijk? Bitsje potentie?
aan de bal goed. Zijn handelingssnelheid moet omhoog. In de duels vond ik het nog niet zo goed en positioneel heeft ie ook nog wel wat stappen te maken. Als het snel ging was ie weg. Maar hij heeft wel wat en die tijd moet ie ook krijgen. Zag Hoedemakers  ook voor het eerst bij fvc en die moest ook erg wennen

J.v.G.

https://cambuur.nl/nieuws/selectie-en-programma-trainingskamp-epe/

SC Cambuur reist morgen af naar Epe met een selectie van 25 man, welke hieronder te vinden is.

Keepers
Joao Virginia
Brett Minnema

Verdedigers
Calvin Mac-Intosch
Doke Schmidt
Marco Tol
Alex Bangura
David Sambissa
Jhondly van der Meer
Sekou Sylla

Middenvelders
Jasper ter Heide
Mees Hoedemakers
Jamie Jacobs
Mitchel Paulissen
Michael Breij
Robin Maulun

Aanvallers
Tom Boere
Silvester van der Water
Sam Hendriks
Roberts Uldrikis
Remco Balk
Milan Smit

Onder 21
Roy van Mameren
Floris Smand

Proefspelers
Robbin Ruiter
Jeremy Helmer

Geblesseerd (afwezig)
Maxim Gullit

AL

Dit overzicht laat mooi zien wat er nog nodig is.

Keeper
RB
2x LCV
Controleur
2 buitens

Voor de basis sowieso een lcv en linksbuiten.