Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Voorbereiding 2022/2023

Gestart door Collingwood, mei 25, 2022, 16:43:20

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Trainert! op juli 16, 2022, 20:19:10
De wedstrijd viel me echt niet mee.
Moet nog heel wat gebeuren. Uiteraard is er nog tijd tot 31 augustus. Maar op deze manier wordt het wel heel moeilijk dit jaar
mij ook niet.Idd  er moeten nog zeker wat nieuwe krachten met kwaliteit bij. Vandaag was ook een afspiegeling van de serie mindere weds na de winterstop. Tis wel zo als Hendriks en Boere gewoon die 200 % kansen benutten dan word het 5-1 met gemak. En ik maak mij wel wat zorgen om Hoedemakers, hij werd gewisseld en liep Henk cs straal voorbij en Henk ging ook gelijk achter hem aan. Uldrikus was aanvoerder dus er is zeker iets veranderd daarin.

V-man

Centrale verdediger Floris Smand was voor mij nieuw maar veraste mij positief. Mooi uit het beloften team. Balk is zeker een aanwinst. Heb het idee dat Milan Smid Broere en Hendriks nu praktisch voorbij is in de pikorde qua spitsen. Portugese keeper ook prima (nog even oefenen op die naam)

Specuveter

Citaat van: sunderland op juli 16, 2022, 21:18:21
mij ook niet.Idd  er moeten nog zeker wat nieuwe krachten met kwaliteit bij. Vandaag was ook een afspiegeling van de serie mindere weds na de winterstop. Tis wel zo als Hendriks en Boere gewoon die 200 % kansen benutten dan word het 5-1 met gemak. En ik maak mij wel wat zorgen om Hoedemakers, hij werd gewisseld en liep Henk cs straal voorbij en Henk ging ook gelijk achter hem aan. Uldrikus was aanvoerder dus er is zeker iets veranderd daarin.
Was er niet vandaag maar had dit al wel gehoord
Wat is loos??

Cambuur Groningen

Citaat van: Specuveter op juli 16, 2022, 21:49:00
Was er niet vandaag maar had dit al wel gehoord
Wat is loos??
was hij niet geblesseerd?

sunderland

Citaat van: Specuveter op juli 16, 2022, 21:49:00
Was er niet vandaag maar had dit al wel gehoord
Wat is loos??
ik weet het niet. Misschien een storm in een glas water hopen we maar. Uldrikus ging zijn aanvoerders band om doen bij Hoedemakers maar dat was niet de bedoeling, Paulissen kreeg um om. Daarna was Hoedemakers heel ge?rriteerd in het veld. Hij werd daarna ook gelijk gewisseld wat denk ik al de bedoeling was.

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op juli 16, 2022, 21:54:02
was hij niet geblesseerd?
volgens mij niet maar dat kan ook een reden zijn. Hij was trouwens wel weer de beste op het veld met zijn bekende drive. Hoop echt dat ie ook blijft

sunderland

Citaat van: V-man op juli 16, 2022, 21:20:34
Centrale verdediger Floris Smand was voor mij nieuw maar veraste mij positief. Mooi uit het beloften team. Balk is zeker een aanwinst. Heb het idee dat Milan Smid Broere en Hendriks nu praktisch voorbij is in de pikorde qua spitsen. Portugese keeper ook prima (nog even oefenen op die naam)
smand stond gelijk niet goed bij hun goal, aan de bal moet ie veel sneller handelen vind ik. Vrij staan en gelijk spelen dan word ie nog beter. Keeper liet bal gaan in korte hoek en dat mag niet. Boere staat er straks echt wel weer. Milan smid houd het simpel en hield de hele tijd de zijlijn. Ging in de 42 ste minuut naar binnen en kreeg de bal binnendoor en scoorde wel weer heel erg beheerst. 2 e kreeg ie voor de voeten maar ook daar was ie weer bij. Maakt zeker stappen. Balk moet ook veel oefenen op voorzetten

James

Snap persoonlijk niet dat Sambissa en Breij als buitenspelers worden gezien. Sambissa is verdedigend niet een hele sterke back maar kan bijv. in een 5-3-2 of 3-5-2 wel de linkerkant bestrijken. Als rechtsbuiten ging aardig door zijn diepgang en doordat hij scoorde maar hij had continu een extra handeling nodig doordat de bal naar zijn linkervoet moest. Tegenstanders lieten zich nu nog verassen maar dat is straks ook wel over. Vond het nu al onbegrijpelijk dat ze zich zo lieten verassen. Breij is een harde werker en haalt het maximale uit zichzelf maar heeft geen diepgang en is heel voorspelbaar. Kun je wel 1 of 2 van hebben voor de vuile meters maar niet om het verschil mee te maken. Met de spelers die je nu hebt kun je beter naar twee spitsen. En zoals al aangegeven zorg voor twee centrale verdedigers want als je de eerst tegen Excelsior slecht zou beginnen krijg je het meteen moeilijk. Naar mijn idee kun je nou juist in de  eerste vijf wedstrijden het verschil maken ipv het seizoen is nog lang. Elk verloren punt is voor Cambuur extra moeilijk om later weer in te halen?

denistel

competitie spelen we toch gewoon met Balk en Vd Water als buitens
dus dan kunnen Sambissa en Breij op het bankje.Beide kunnen als
invallers meestal nog wel wat brengen.

diekhuzen

#219
Gisteren matige pot. Het is afwachten of Hoedemakers blijft en ik snap Foeke wel. Cambuur moet nog steeds op de centjes letten en in de laatste week of zelfs bij aanvang competitie zijn er vaak afvallers bij grotere clubs of andere spelers die wel open staan voor Cambuur. Dat is elke jaar zo of je moet de selectie zodanig intact houden en dat is nu niet het geval.

Ideaal is niet niet. Liever kwaliteit dan op de gok spelers aantrekken.

Bankzitter

Breij mag wel wat meer kansen op de plek van Jacobs krijgen. En minder gek maken dat 'ie moet stieren... die jongen heeft een prima techniek maar moet juist wat rustiger worden.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juli 17, 2022, 10:03:46
Breij mag wel wat meer kansen op de plek van Jacobs krijgen. En minder gek maken dat 'ie moet stieren... die jongen heeft een prima techniek maar moet juist wat rustiger worden.
dat vind ik juist helemaal niet. Breij zijn techniek laat hem vaak in de steek. Eerst balaanname is vaak niet goed. Jacobs zette 2e helft tot 3x iemand alleen voor de keeper met zijn bal binnendoor. Ik begrijp heel vaak niet dat Paulissen er naast staat

Bankzitter

Klopt, maar ik denk dat Breij te gehaast is en daardoor geen controle heeft.
Hij hoeft van mij ook geen basis maar zie hem niet als een buitenspeler maar een middenvelder.
D'r zit meer in dan er nu uit gehaald wordt.

Paulissen moet inderdaad basis, veel te goed voor de bank.

michello

Ik denk dat de komende wedstrijden meer gericht zullen zijn op de basis. Echter moeten er ook nog 3 basisspelers bij. Van de Water meegerekend zal het op 4 plaatsen anders zijn dan gisteren.

Rechtsback
Rechtsvoor
Linksvoor
Linker centrale verdediger.

Misschien zelfs wel 5 als Paulissen erin komt voor Jacobs. Maulun lijkt me een zekerheid samen met Hoedemakers.

zeewolde

Citaat van: michello op juli 17, 2022, 11:46:01
Ik denk dat de komende wedstrijden meer gericht zullen zijn op de basis. Echter moeten er ook nog 3 basisspelers bij. Van de Water meegerekend zal het op 4 plaatsen anders zijn dan gisteren.

Rechtsback
Rechtsvoor
Linksvoor
Linker centrale verdediger.

Misschien zelfs wel 5 als Paulissen erin komt voor Jacobs. Maulun lijkt me een zekerheid samen met Hoedemakers.
als iedereen blijft toch alleen nog LCV en misschien nog rechtsback , verder is je basis wel aardig op orde toch?